Hey simoontje! Welkom.... Ontpillen geloof ik niet zo in.l.lnou ja dat het de schuld van de pil is niet. Hahaha ik denk dat er sommige vrouwen zijn waarvan het lichaam even moeite heeft na het stoppen van de pil. Dus wat dat betreft denk ik dat je gewoon even moet afwachten. Vaak is je eerste ronde wel wat langer.....nu moet je lichaam opeens alles zelf doen. Hier was ik vrij snel zwanger maar dat werd helaas en mk...nu mag ik bijna weer gaan testen em hoop natuurlijk dat het raak is Ben trouwens 29 jaar en al mama van 2 meiden...
@nimme als ik meteen aantel zingen we lang zal hij leven lang zal hij leven lang zal OPA leven in de gloria. Mijn vander is namelijk eind april jarig. ALS ik meteen aantel zou spruit volgends mij 10 weken zijn.
@Lov23, wauw al twee kids leuk zeg!!!hoe oud zijn ze? Ik ben gastouder van beroep en man o man het laatste half jaar rammelen mijn eierstokken. Niet normaal. Ben 27 jaar en vind de tijd nu wel rijp. Ook de omgeving stelt telkens de vraag: en jullie?! Nu trek ik me daar niets van aan hoor. Wel vind ik het nu lastig mijn mond te houden. En niet te zeggen dat we aan het klussen zijn. Maar komt goed
Ja superleuk....ze zijn 4 en 2 jaar....2 kletstantes zijn het Leuk gastouder ... Zat ik ook aan te denken om misschien te gaan doen....in de toekomst .
Heeey dames.. Ben hier nieuw en ook wij willen in 2013 voor ons eerste wondertje gaan.. İk ben Priincess 18 jaar en wij zijn getrouwd sinds 1-12-12!! Ben zo blij met hem hihihi Hij ook natuurlijkkk.. Ben gestopt met de pil sinds oktober 2012.. Daarna had ik ontrekkings bloeding gehad. Na ontrekkings bloeding was ik niet meer ongesteld geworden.. Pas 1 december 2012 ( Cyclus 40 Dgn ) toen ik weer ongesteld werd had ik 31 cyclus (31-12-12).. 5 februarie was ik ook ongesteld geworden ( cyclus van 35 dagen ) Voor ik de pil nog niet nam had ik ook onregelmatige cyclus. Toen ik de pil nog gebruikte had ik (Ministat 22 pillen) Daarna werd ik maar 4 dagen ongesteld. Maar nu.... 5 februarie werd ik ongesteld tot 7 feb 2013 ??? 2 dagen maaar. Snap er niks van.. Wanneer is myn eisprong of wanneer was mijn eisprong als ik 35 cyclus heb? Wij willen zo graag een wondertje maar lukt steeds niet
Welkom princess.....nou het lukt maar steeds niet, je bent natuurlijk nog niet heel erg lang bezig 1 jaar moet je toch wel vanuit gaan. snap dat iedere ronde een te veel is hoor Je cyclussen worden idg korter dus dag is positief! Als je om de dag sex hebt vanaf dag 10 dan mis je je ei waarschijnlijk niet .... Als jij langere cyclussen hebt krijg je nooit romd dag 14 een ei maar later.
Nieuwe dames welkom. Leuk gastouder zijn, hier ook wel over nagedacht alleen manlief zit het niet zitten haha. Priincess ik weet niet precies wanneer je eisprong nu precies is. Het kan wel een jaar duren he voor je zwanger kan zijn.. Als ik ongesteld ben ben ik het maar 1 dag. Ik denk dat je lichaam nog gewoon even moet wennen tot het zijn werk weer goed doet. Gun het de tijd.
Heey lov23.. Bedankt dat je snel op me antwoord reageerd wat fijn Ja dat snap ik dat mijn eisprong misschien later komt. Maandag had ik erge hoofdpijn. En gisteren ook .. Vandaag ook maar beetje .. Misschien had ik wel eisprong? We hebben vandaag geklust zondag ook .. Soms heb ik wel eens af en toe onder buikpijn.. En ik gebruik ook foliumzuur Zwanger worden ( Etos ).. ik hoor veel verhalen dat je cyclus beter word. Maar we zien volgende maand wel wanneer ik weer ongesteld ga worden ( Hoop van niet hihiihih )
Heey wondertjeinmaak Ja dat klopt.. Maar 22 januari had mijn innesteling kunnen komen .. had berekend op internet welke weet ik ook niet meer.. Precies 22 januari had ik erge steek alleen linker kant onder buik of dat de eisprong was weet ik ook niet.
Ja dat ga ik zeker doen.. ff wachten wanneer ik weer ongesteld ga worden maar ik ken dat ovutest niet goed? ga ze 1ste x gebruiken.. Wanneer kan ik dan testen als ik bv weer 35 cyclus heb of 30 ??
Ik denk gewoon nog even afwachten en dan als er een nieuwe ronde komt het wat bij houden, eventueel met ovutesten.
Hmmm.. Okee dan.. dan begin ik op dag 10 van mn cyclus ( middag urine ) Maar goed .... Bedankt dames voor de hulp. İk ga ff douche en dan ffkes ligge op de bank + Paracetamol nemen.. Hoofdpijn komt langzaam terug
Er zijn ook speciale topics voor ovutesten daar kun je ook een vraag stellen en kunnen ervaren meiden je helpen... Sterkte met je hoofdpijn.