Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Nimme heb je nog last van dat je ernstig ziek bent geweest? Wat heb je precies gehad als ik vragen mag? Als het te privé is dan snap ik dat je het liever niet verteld.

Madelief dus 2 meiden al, leuk! Ik had een lichte voorkeur voor een meisje (en man voor een jongen) Maar toen we met 16 weken tijdens de pretecho hoorden dat we een zoon zouden krijgen, was dat meteen helemaal prima! Ben er superblij mee en we hebben echt een superleuk ventje! Iedereen loopt met hem weg, hij is niet 1 kennig en heeft humor, haha! Ook slaapt hij makkelijk elders en hij vindt het kdv erg leuk. Hij slaapt snachts lekker door en is in de regel tussen 8 en 9 wakker.... Dat wordt nog weer wennen straks haha!

Sliepen jullie kinderen snel door? Hier tot 6 mnd bv gegeven, binnen een paar maanden sliep hij van 23-5 door dus erg fijn voor mama :) Hoewel die stuwing soms niet te doen was...

Ow hij wordt wakker... Ik ga er vandoor, ga op visite :)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @sanne heerlijk om te lezen dat je zo geniet van je zoontje!! we willen het geslacht niet weten komende keer tijdens de zwangerschap, maar bij onze jongste wisten we het wel. En dat heeft ook wel wat. Ik kon van te voren shoppen en dat vergrootte het plezier!! al vond ik het aan de ene kant ook jammer dat ik het al wist. Maar het maakt ons niet uit hoor. Het gaat om het persoontje. En kinderen zijn echt een zegen!! mn leven is zo rijk sinds we kinderen hebben!!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nog een meisje is ook super! Je bent het dan ook al zo gewend...opeens een zoon is toch een omschakeling!

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Goh vond een jongenspoepje schoonmaken makkelijker dan een meisjespoep ;)

Ik heb lang voorweeën gehad en het irritante was dat het dan na 4-5 uur stilviel (om de 4-5 minuten).

Als je wilt weten wat ik heb gehad pm me gerust dit plaats ik niet hier ;)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @lov Ja dat zal vast wel..opeens een plasser haha. En meiden vind ik qua plassen ideaal en het is zoals je zelf bent...een jongen is toch echt anders hihi. Maar kwam pas nog een shirtje/broekje maatje 50 tegen voor een jongen die ik al aantal jaar in huis heb liggen. Toen begon het wel weer te kriebelen hoor!! Heb ook nog een nieuw meisjeshirt maatje 50 liggen. die ik had gekocht in de zomer voor mn szus die niet wist wat het was. Had toen ook een jongensshirt, en die heb ik toen gegeven. Maar als ik die kleine babykleding zie...maakt niet uit wat het is...de kleding is al leuk haha!!
    Hebben jullie dat ook als je bv. in Prental loopt, dat je denkt...wat heb ik zin om te shoppen??:)

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Nimme is dat zo..is jongenspoep makkelijker? zitten de billen van jongens niet helemaal onder dan?;)

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hoi allemaal!

Lijkt me leuk om mee te kletsen hier.
    Wij willen oktober van dit jaar proberen voor een broertje of zusje voor onze dochter!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Bougainville Welkom!:) wil je ook op de lijst van alle meiden die komend jaar zwanger willen worden?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha nou had het niet perse over poep en plassers:p maar gewoon een ander geslacht...is toch heel anders als je al 2 meiden hebt;)
    Vindt trouwens dat er voor meisjes meer leuke kleding te koop is...
    Heb zelf 3 neefjes en als ik daar iets voor moet kopen is da best altijd moeilijk...

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Welkom:D dat duurt nog wel even zeg.....

11. Bougainville

@madeliefje1987
    Ja ik wil graag op de lijst! :d

@Lov23
    Ja duurt inderdaad nog wel even! Maar willen graag nog even wachten zodat onze dochter wat mee zelf kan zodat je niet met 2 van die hele kleintjes loopt. :p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat had ik ook.....hier stopte ik met de pil, toen de oudste 1 jaar werd.....
    Vindt het ook een ideaal leeftijdsverschil 2 jaar tussen de meiden....

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Dag dames! ik zie een nieuw 2013 topic dus ik wil me hier graag aansluiten :) wij gaan dit jaar ook voor ons eerst kindje en hebben momenteel mei/ juni in gedachten om te starten :D Ik gebruik de pil niet dus hoef ik ook niet te ontpillen (fijn!) Ik hang al een tijdje op het forum rond dus heb me al wat ingelezen aangezien wij pas halverwege dit jaar gaan starten :)
    Hoop dat het voor diegene die nu al starten snel raak is :)

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Bougainville ,welkom !!

Madelief ,kwestie je niet zoveel spleetjes zuiver te maken hebt bij een jongen heb je enkel dat ene waar het uitkomt en het spritst boven ook wel eens à la brandweer omhoog :D

Net sapegethiesaus gemaakt en een lasagne ,voor de kids dadelijk spagethie en straks als de man komt kan hij kiezen ,voor mij de lasagne :)

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Cosy ,ook welkom !

Ontpillen is de reinste onzin hoor kun je ook lezen via het interent,
    ik heb nooit ontpilt en altijd raak gehad voordien ;)

Kent iemand een leuke banner voor je cyclus ??????????????

16. Bougainville

Dankje ! :D

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Klinkt lekker Nimme, eet smakelijk alvast! Ik heb je een pm gestuurd ;)

Hahaha moest wel even lachen hoor om de jongens en meisjes poep. Maar idd bij een jongen kun je naderhand alle kanten op poetsen, bij een meisje moet je idd rekening houden dat het niet aan/in de voorkant terecht komt.

Nieuwe dames, welkom!

Madelief, bij de eerste wilde ik zooo graag het geslacht weten dat we met 16 weken een petecho gedaan hebben. Man wilde het in eerste instantie niet weten maar is uiteindelijk toch om gegaan ;) Bij de volgende twijfel ik of ik het wil weten maar man vindt dat we het nu ook 'moeten' weten omdat dat praktisch gezien ook veel handiger is. Dat is natuurlijk ook zo en misschien ben ik wel veel ste nieuwsgierig haha!

Een meid erbij lijkt me super, een koningspaar, maar een jongen erbij zou natuurlijk ook superleuk zijn! Bedankt voor je opmerking, ik ervaar het ook echt als genieten, haha ben zo onwijs gek op hem!

Qua uitzet hebben we alles natuurlijk al en dat scheelt heel erg veel. Tegen die tijd moeten we wel een peuterbed kopen voor de oudste, want dan kan het ledikant over. Onze zoon heeft vanaf dag 1 in zijn eigen kamertje geslapen en dat beviel supergoed.

Oh ik ben zoo trots: ik was bij een vriendin en onze zoon liep van haar naar mij!! Los!! Steeds een klein stukje maar hij staat ook steeds stabieler en soms ook even zelf los, en steeds langer ook... zo leuk!!

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Grrr ik krijg geen ticker onderin beeld. Hij geeft dan aan dat ik 2 afbeeldingen geselecteerd heb terwijl dit niet zo is

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek sanne....
    Welkom cosy!

Tickers ik klik altijd gewoon op een die ik leuk,vindt dan kom je vanzelf op de site daarvan

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

welkom nieuwe dames.

haak hier weer even in.

@hier hoop dat vanavond nog me menstruatie door zet.
    dat wel ronde 1 in kunnen.

Deel Deze Pagina