Wonder en Lov jullie houden het spanend met jullie kwalen!! Nimme hoe voel je je vandaag? Simoontje & Princess welkom!
Zo meiden hier net lekker gedoucht. Voel me niet helemaal lekker dus lig lekker in bed. Moe en misselijk en zeer pijnlijke tepels. Ben er morgen weer na half 4!!!!!!!! Moet werken
Jullie kletsen teveel! Ik kan het niet meer bijhouden! Maar ik denk dat het de komende tijd nog wel zo zal blijven, ik ben wat minder online en al die pagina's teruglezen is ook iets teveel van het goede. Ik zal nog wel af en toe meelezen en een reactie geven, maar echt actief ben ik denk ik niet meer in dit topic...
Goedemorgen allemaal! Welkom nieuwe dames Geen probleem nmv! Ik snap dat je belangrijkere dingen aan je hoofd hebt Lov, nog getest??? Ik ben vandaag vrij, heerlijk! Wat zijn jullie plannen?
Ja lies zet m straks even op de Comp.....kan er nu niet op. Gister zag ik een beetje roze aan de tampon .... Vanmorgen was ik overtuigd ongi te worden dus weer tampon gebruikt.....net even gaan kijken is het lichtbruin beige....pfffffff..... Als het hierbij blijft is het misschien innetselingsbloeding .... Hoop maar dat het geen ongi wordt. Op de test lijk ik wel weer iets te zien.....maar ja.....
Lov, ik vind de foto erg blauw, kan het niet goed zien.. kun je hem niet meer in het licht nemen? Hopen maar dat je niet ongi wordt.. en een innestellingsbloeding kan best iets rose of bruin/beige zijn, ik duim daarvoor
Goedemorgen meiden. Hier alles goed ook weer begonnen met ovutesten tot nu toe nog negatief. Vanaf maandag ook weer halve dagen werken heb er zo zin in Hoe is het met jullie meiden? Houd het niet meer bij kletsmajoren
Lov spannend zeg maar zie zo ook niet echt wat op de foto Duimen blijven draaien voor je!! Wondertje voor jou draaien ze ook
Ik zit op de tablet en streepjes turen is dan erg lastig. Ik hoop het zo voor je Lov, dat je straks een knaltest hebt!
Ja ik vindt het wel goed zo hahahaha....we zien wel wat er gebeurt. Wondertje zou strakjes weer komen.....zou ze getest hebben..?
hoi ! hier ook alles goed ,gisteravond zumbales gehad en voel het nu toch wel in mijn onderrug. Was ook weer al een paar weken geleden ,ook de lesgeefster geinferomeerd van mijn toestand dat als ik soms wat minder doe het om de prille zwangerschap is. Vandaag niets speciaals in de planning net nog een buurman over de vloer gehad ,ventje zijn moto laten showen enz. Ik heb wel zonet ook mijn pakje van het internet gekregen van mijn vitaminen en nog 2 cb indicator testen. Ik heb de 1e met 1-2 weken gehad ,die met 2-3 weken en nu hoop ik die met 3+ te krijgen Waar is trouwens de lijst want ik zou nogeens willen kijken wie wanneer moet testen of op onderzoek gaat! sunchine ,ben je ongesteld geworden na het verwijderen van je spiraal?Of hoeft zoiets niet want ik ken daar niets van... Wanneer ik ze ga doen geen idee denk morgen vroeg want ik heb nu geen ochtendurine meer zei ML Lov ,en wat nieuws zie je test nu ik heb hem bewerkt en zie precies waar de 1e lijn moet komen het verkleuren maar nog niet helder genoeg om het hier te plaatsen...sorry simoontje ,welkom !! Ontpillen is eigenlijk niet zo waar hoor (zoek maar eens op het net) , hier altijd direct raak na stoppen met de pil. Wel leuk idee priices ,welkom ook !! Misschien met ovutesten werken? Ik heb er nog 17 maar ik heb geen idee wat de kosten zijn om naar NL op te sturen wil ze best verkopen. Sanne, hoe is het met u en je zoontje?? nmv ,kom gerust kletsen als je wilt en anders wens ik je een wolk van een baby toe.Kom je dan af en toe eens melden hoe de echo's waren enz? knvs ,hoop snel op een + ovutest ,op hoeveel cd zit je nu?? Maandag echo ,ohh wat tel ik de dagen af x
Maandag echo.....fijn meid, daar verlang je heen hè! Heb jij ze al? Ik nog niet....maar hoef ze ook niet vandaag te gebruiken hè. Lieve nimme ....zo lief dat je de moeite neemt om iets te zien ....echt lief! Nou mijn ovu is dus wel weer duidelijker!!!! En dat roze kan ook zijn o dat ik gister heel de dag last had van niet kunnen poepen.....nu net eindelijk verlost. Dus misschien was het daarvan? Net gecheckt en zie niks meer alleen beige lichtbruin slijm......
Ik zal nog wel af en toe wat van me laten horen, ligt eraan hoe druk ik overdag ben en hoe ik me voel... En ik heb dinsdag de eerste echo! Hoop zo op een kloppend hartje!