Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

meer heb ik niet ,

ga beetje liggen voor we broer en zus moeten ophalen door de sneeuw :)

micch ,hoe is het daar??

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja.l...dank je voor je moeite!

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ben ik even in m'n pauze.. Lov het wordt steeds spannender! Positief blijven meid!

Nimme, hier geen sneeuw te bekennen.. Wel erg koud maar zonnig. Brrr wil echt geen sneeuw meer!

Ook nog geen ongi te bekennen hier :(

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff Cupcake.....dat is echt kut voor je.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niet goed..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:( wat is meissie ...

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Zat sowieso al niet lekker in m'n vel, droom nou al drie nachten achter elkaar dat ik een klein baby'tje op straat in zo'n grote open vuilnisbak vind, tussen de vuilniszakken en troep, huilend, en dat ik die dan meeneem en verzorg. ;)

Nu heb ik net gehoord dat m'n zus een miskraam heeft gehad.. Ook verschrikkelijk voor haar en haar verloofde natuurlijk.. en m'n vriend reageerde er heel lullig op toen ik het vertelde.. Kan ik echt verdrietig van worden.. :(

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zag het van je zus:(
    Wel jammer van je vriend zeg.....dat hoort niet.

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lov, het blijft spannend!! Geen bloed geeft moed...

Wonder laat je weten als je getest hebt? Moet zelf om 15.30 werken dus wisselen we elkaar mooi af haha ;) ben wel benieuwd!

Cupcake balen! Hopelijk zet het snel door, of misschien toch een positieve test??

Micchan, tsjee heftig zeg! Erg voor je zus, sterkte! En dat je vriend er zo anders op reageerde dan je hoopte, is het bespreekbaar met hem?

Hier alles zijn gangetje, vanmorgen heerlijk gespeeld met mijn ventje, erna zijn kleertjes uitgezocht van maatje 50-56 tot maatje 86 ,... kwam zijn eerste pakje nog tegen, SMELT!! Misschien dat we die maar eens moeten gaan inlijsten of een leuke herinneringsdoos maken. Moet ook nog steeds vanaf de geboorte een album maken, erg he?! Maar de laptop valt steeds uit dus niet handig als je dan middenin het eerste jaar bezig bent met de fotos uit te zoeken. Anders binnenkort maar eens bij mijn moeder of vriendin ervoor gaan zitten.

Mamas, hebben jullie alle foto albums up to date? En een soort herinneringsdoos? Baal van mezelf, dacht wel te kunnen onthouden wanneer de eerste x omrollen, lachen etc was, maar nee hoor... Nergens opgeschreven natuurlijk. Misschien binnenkort maar eens een schriftje voor aanschaffen.

Fijne dag! Ik moet zo werken om 15.30

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee inderdaad.. Denk dat we daar binnenkort nog wel eens een goed gesprek over zullen hebben..

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankje.. Het is wel bespreekbaar, maar wel enorm voorzichtig, want over onderwerpen zoals deze zitten we heel, heel erg snel in een discussie gewikkeld.. Hij denkt helaas heel anders over dingen als deze..

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lastig Micchan, zijn toch wel belangrijke dingen om over op 1 lijn te zitten. Wie weet had ie wel een drukke dag gehad en zat alles tegen? Geen idee hoor, maar lastig om elkaar te pijlen met zo`n afstand ertussen

Haha zoonlief zit te kraaien in bed... Dan ligt hij weer en dan staat hij weer... vrolijke babbelbox!

Nimme hoe is het met jou? Weten er al mensen van de zw schap?

15. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    En juffie hoe is het met jou?

16. Fae

Fae Niet meer actief

Nimme, wat spannend zeg.. die eerste echo :D

NMV, jij mag dinsdag zie ik.. succes hoor, altijd spannend :D
    gaan jullie het erna gelijk vertellen?

Lov, ik zie dat je ovulatietest weer donkerder is.. ik hoop dat het iets zegt bij je :) ik heb het ook ooit getest, maar mijn kruidvatje was sneller positief dan een ovulatietest, dus eigenlijk na nod pas positief zeg maar..

Micchan, bah wat een verdrietig berichtje over je zus.. sterkte :(
    Niet leuk dan dat je vriend er dan ook nog eens luchtig over doet *knuff* ik zou dan weer zeggen hoe ik me voelde hierover tegen vriend, misschien draait hij dan snel bij ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ga zometeen maar eens ee. Kruidvat halen geloof ik.

Sanne smelt....het eerste pakje.
    Micchan jammer meid dat je nuet op een lijn zit maar je mag best anders zijn natuurlijk. Maar dit wordt ooit zijn familie. Weet nuet wat hij precies heeft gezegd natuurlijk.

18. Fae

Fae Niet meer actief

Is een goed plan Lov, die is heel gevoelig ;) ben benieuwd!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ken ze hahaha....

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Zo dames ik ben weer klaar met werken hihi.

Ik heb me hier toch zo'n spierpijn achtig gevoel in mijn buik. Heb ook af en toe steken in mijn rechter lies sinds gister avond. Vanmorgen weer misselijk en heb tot nu toe geen rood meer gespot!! Testen hebben we niet gedaan omdat ik gister na het douchen dacht ongi te worden. Vanmorgen wakker geworden en gewoon niets meer te zien. Was zou blij :D tampontest ook een keer gedaan maar was gewoon wit slijm wat er aan zat, geen kleur oid.
    Wij gaat zaterdag weer testen. Als we zwanger zijn moet er wel wat te zien zijn hoop ik.

lov zie helaas niets op je zwtest, maar hoop dat dat snel anders is.

Micchan bah wat rot van je zus, en rare reactie van je man. Dikke knuf meid.

Deel Deze Pagina