Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Is ook bijna niet te doen ;)

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Micch ,ik vind het erg voor je zus ,sterkte voor haar!
    En ivm.je vriend misschien komt hij bot over omdat hij gewoon niet weet wat het is om iets dierbaars te verliezen??
    Mijn man komt in't eerste opzicht ook vaak bot over maar zo is hij niet in het echt als je hem goed kent.

Wondertje ,begrijp je wel zou ook mijn mond niet kunnen houden en de hele dag met een smile op men gezicht lopen dat iedereen zou afvragen wat er loos zou zijn ;)

Juffie ,geweldig!!!!!!!!!!!!
    Oooooo ben zo blij voor je !!!!
    Genieten maar !

Lov ,haha en jij ??? de CB digi test al vroeg + ik vermoet vanaf net geen 50 hcg.
    Dan 2-3 weken vanaf 300 hcg vermoed ik (hcg was toen 386 de dag erna).
    maar ik zou wel eens willen weten wanneer die +3 aangeeft...

Sanne, voel me goed eigenlijk te goed om te kunnen geloven dat ik zwanger ben en eerlijk ik heb telkens nog geen goed gevoel erover en ik hoop zo dat mijn gevoel eens niet waar is.

Ik ga zaterdag pas de CB digi doen is die dan geen 3+ ja dan is het zo dan is het gedwongen afwachten tot maandag op de consultatie bij de gynècoloog.

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nimme ik hoop dat voor je dat je dan 3+ te zien krijgt.

Ja ik zou dan idd ook met een bigsmile rondlopen en er wordt als zo op me gelet hihi ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee nimme niemand vraagt iets!
    Hahahahaha
    Misschien denken ze wel alleen....die heeft goede sex gehad gister :p

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha dat zou ook kunnen idd. Maar kreeg van de week al de vraag of ik zwanger was op het werk. Dus denk dat ze dan genoeg weten als ik morgen met een bigsmile zou rondlopen hihi.

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    jeetje was eens ff in het NOD topic aan het kijken maar aantal zwanger daar valt wat tegen maar 7!

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    #nimme ik zit op CD13 dus nog vroeg hij is vandaag wel heel licht opgelopen gisteren was er niks te zien dus hoop dat ik deze ronde weer wat eerder mn ei heb dan vorige cyclus op CD20

#micchan Sterkte met je zus wat naar zeg bahh..

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha ik zou het ook niet kunnen hoor, iedereen zou dan al aan mij zien wat er aan de hand is. Als je voor je werk test probeer het dan maar voor je te houden!! Hahah ik liep eerste paar uur trillend door het huis. Kon het gewoon niet geloven. Of je moet echt paar uur voor je moet werken testen hihi heb je even om bij te komen ;)

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland

heb me nod even aangepast :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja klopt wel birgit....ik kon altijd thuis bijkomen :D

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd juffie met je 1e echo!!! Heerlijk he om te zien.

Micchan: jeetje vervelend van je zus. Hoeveel weken was ze? Mannen reageren vaker op zulke dingen anders dan we willen. Vaak weten ze niet wat ze moeten zeggen of ze proberen het "goed" te praten of te doen alsof net niet zo erg is. Komt wel weer goed. En het enige wat we willen is begrip en een knuffel.... Hihi soms praten mannen te veel.

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha ik sta morgen om 6 uur al op en moet 7 uur beginnen met werken.

14. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha ja dat is dan wel erg vroeg ja. Hmmm....nou ja mocht je niet kunnen slapen. ;) hihi test maar lekker zaterdag heb je hele dag om bij te komen en te feesten

15. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha we hopen wel dat we een feestje kunnen vieren zaterdag.

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Het klinkt allemaal heel goed en je banner zegt het ook ;) ik hoop het echt voor je!!! Duimen draaien nog steeds!!!

17. Fae

Fae Niet meer actief

Misschien bandenpijn? ik had het al voor nod ;) maak het niet zo spannend en doe eens een testje?? je kunt die al doen als je 3 uur niet naar toilet gaat :D

18. Fae

Fae Niet meer actief

Lov, je ging toch nog kruidvattesten halen vanmiddag.. ik ben heel benieuwd of je er al een hebt gedaan :D

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @wondertje.. Spannend hoor! Ik heb ook nog geen 1 keer getest op een werkdag hoor! Zou dan echt niet kunnen gaan werken alsof er niks aan de hand is! Lijkt me fijn om zaterdag lekker samen te testen en als het positief is ervan te genieten zonder dat iemand op je let.. Wel lastig om te wachten met testdrang, maar geef je wel gelijk ;)

@Juffie, wat fijn zeg dat je echo goed was! Lijkt me super om dat hartje te zien!!

@micchan, wat vervelend van je zus zeg :( sterkte. Hoelang was ze al zwanger?

Nog leuke plannen vanavond meiden?? Ik lekker niks.. Op de bank onder m'n kleedje! Ben al 3 dagen best moe dus ook lekker vroeg m'n bedje in :)

Fijne avond! Alweer bijna weekend :D

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Fae ik ga denk ik zaterdag pas echt testen ;) haha. We zullen het zien wat de uitslag zaterdag is.

Deel Deze Pagina