Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ga slapen en hopen dat ik morgen bloedvrij ben:D

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

en Lov? Nog bloedvrij? Ik duim zo hard voor je!

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ooeeeeh spannend, maar dus nog geen nieuws, jammer!!

Wonder ik denk dat je morgen een (knal) positieve test gaat hebben!!

Lov is het bloed nog weg? Geen bloed geeft moed,.... dus alle kansen nog! Wanneer is je NOD en wanneer wil je weer gaan testen?

Echt spannend dit hahaha! En idd we leven heel erg mee met elkaar!

Nimme wat goed van je zoon! Super!! Dus ruim na 2 op het potje. Soms zet ik zl er al op, voor het douchen gaan want dan is hij toch al bloot. Maar ja... dan ziet hij de douche en dat vindt hij leuk want dan kan hij zo lekke rop de grond spelen, en is het brullen geblazen op het potje, hihi! Waar hebben jullie het potje staan?

ZL heeft nog maar 8 tanden (boven 4 en onder 4) dus ben wel benieuwd wanneer de rest eens door gaat komen en in welke volgorde.

Vandaag en zondag slaapdienst en morgenavond alleen thuis want dan is ml naar een concert.

Fijne weekend, nog plannen??

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Alleen bruin afscheiding en deze test vanmorgen....begin een beetje het vertrouwen te verliezen

5. Fae

Fae Niet meer actief

Op de test zie ik niets... jammer zeg.. spotting is bij mij een begin van de ongi..

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Ik kom zo snel ik kan maar ben zo belabberd, hele nacht buikkrampen gehad (Pds) en ik sta vol acnè? 2 koortsblaren, flauw voelen (Bd is ik pols hoog ).

8. Fae

Fae Niet meer actief

Nimme, denk aan jezelf meid en neem de rust *knuff*

9. Cheryl1991

29 mei 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey ills,
    Ik ben 1jan 2012 gestopt met de pil!
    dus ben al jaar bezig!
    Maar nu ben ik dus over tijd 3 dagen.
    Maar durf niet de test te doen bang dat die negatief zegt.
    Want heb ik al 2x eerder gehad!
    Ik had tegen me vriend gezegt dat ik vandaag die test zou doen....
    Maar heb toch liever dat die erbij is dus we doen het morgen..
    Ben benieuwd wat de test zegt!
    Xxx cheryl
    Ps succes met zwanger worden..

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Balen Nimme, hoop dat je je snel beter voelt! Wel heel goed van je zoontje:)

Lov, ik zag net je testen ook in het zwangerschaps- en ovulatietesten topic. Ik zie helaas ook niks:( Maarrrr inderdaad, je zit nog voor je NOD, dus zoveel hoeft dit nog niet te zeggen! Ik duim voor je! Hopelijk heb je over 2 dagen een positieve test:D

Juffie, wat super dat jullie het hartje gehoord hebben! Lijkt me zo bijzonder!

Ik ben benieuwd naar de test van morgen wondertje. Het kan haast niet anders dan positief zijn als ik dit allemaal zo lees! Ik duim ook voor jou:D

Woensdag heb ik me ziek gemeld op mijn werk in verband met zware hoofdpijn en niet lekker voelen. Mijn vriend kwam thuis van werk met wat boodschappen en een ingepakt tijdschrift. Ik dacht op dat moment: ''zou het niet super lief zijn als dat tijdschrift met zwanger zijn te maken heeft? Maar zal je zien dat het een Cosmopolitan ofzo is... Nou ja, dan zal ik ook wel blij doen:p''
    Ik pak het uit en jawel, het is het tijdschrift Zwanger! Wat een lieverd is het ook:)
    Nu nog wachten wanneer die eisprong nou eens gaat komen. Zal wel weer een lange cyclus worden dit:(

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Hoi cheryl, welkom! Ilss is hier al een hele lange tijd niet meer geweest haha:D Heeft ooit dit topic gestart, maar daarna niks meer laten horen. Gezellig dat je mee komt kletsen!

Wat vervelend dat je na een jaar nog steeds geen positieve test hebt gehad:( Ik duim voor je dat het dit keer wel raak is, spannend hoor! Veel succes met testen morgen.

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@lov ik zie helaas niets op de test.zal duimpje draaien voor je.

@nieuwe dames welkom.

@nimme wat knap.van je zoontje

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaah wat lief lies!
    Welkom cheryl......
    Nimme rustig aan hè mama!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zie zelf ook eigenlijk niks.....ja ik wil soms graag wat zien maar dat telt niet helaas :D

15. Fae

Fae Niet meer actief

Wanneer was je ei precies gesprongen Lov? Meestal is dat 1 dag na de positiefste ovulatietest. Misschien ben je nog iets te vroeg..

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou 9-10 feb was de streep donker......Eigenlijk 10 het donkerst ;)

17. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Er wordt gezellig veel gekletst hier in dit topic. Log, nog ff afwachten. Leef hier helemaal met je mee. Ik kan niet wachten tot mijn sprong. Gisteren naar de huishoudbeurs geweest met schoonmoeder en natuurlijk met een smoes naar de 9 maande beurs. En wat een leuke spulletjes hadden ze!!! Ik kan altijd helemaal weg smelten als ik al die mini kleertjes en mini schoentjes zie staan. Helaas was het nog niet nodig om iets te kopen, haha eerste ronde pas voor mij. Kun je nagaan als t straks een jaar of langer duurt.

18. Fae

Fae Niet meer actief

O dan zit je nu misschien pas op 11 dpo en als de innestelling ook nog later is geweest, kan de test zeker nog negatief zijn.. ik duim verder :D

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heb pas die krampjes gehad begin deze week meen ik...eind vorige week:D die gingen weg.............en nu weer een beetje zeurderig gevoel. Dus wie weet:D
    Wanneer zou ik nu dan testen?

20. Fae

Fae Niet meer actief

Over 2 dagen zou ik het doen, aangezien hcg dan verdubbeld zou zijn :D

Deel Deze Pagina