Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dus zondag? Goed idee hahahaha

2. Fae

Fae Niet meer actief

Wondertje, wat laat jij ons lang wachten meid ......:D wanneer had je de eisprong precies? heb je die met ovulatietesten gevonden?

3. Fae

Fae Niet meer actief

Ja.. ik zou er van uitgaan dat je dan op 13 dpo zit :) een goede kans op een 2e streep bij zwangerschap!!

4. Cheryl1991

29 mei 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke naja zo kan het ook gezellig zijn!
    Ja danke wel lies ben wel beetje zenuwachtig!
    Xx

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wondertje gaat pas morgen testen fae....

6. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    @nimme: wat goed van je zoontje!! Hihi en zo leuk als iedereen dan zo blij is. Hier ben ik ook beetje bezig met zindelijkheids training. Zet haar steeds op potje maar ze wil vaak niet. Net gelukkig wel en ze was heel trots dat ze een plasje deed. Vind het wel heel moeilijk, ik wil haar niet dwingen. Straks als het weer lekker warm is gaat voorlopig kleed huiskamer uit en laat ik haar lekker in alleen kleding lopen zonder luier. Ben heel benieuwd hoe het dan gaat. Zal wel vaak verschonen worden.
    Hopelijk knap je snel weer op!! Beterschap

@lov: ik zie ook geen streepje, maar je zit nog voor nod!! Veel testen na nod pas positief :) ik duim voor je!!

@micchan: hoe gaat het vandaag met je? En met je zus?

Hier gaat het goed. Dl poept nu gelukkig beter, om de 2 dagen en makkelijker. Maar nog niet zoals het hoort. Dinsdag hebben we een afspraak bij de kinderarts en we zijn alles aan het opschrijven. Ik ben al heel vaak weg gestuurd maar mijn man gaat nu mee en laten ons niet weer weg sturen. Er moet nu echt iets gebeuren. Ik zelf kan niet alles eten en mijn dochter heeft iig lactoseintoleantie. Ik vermoed dat er nog iets is, maar ze weigeren gewoon actie te ondernemen. De lidocaine zalf heeft ze iig echt nodig, had het 2 dagen niet gesmeerd en die 2 dagen was ze niet te genieten.

Net beetje sneeuw gezien, pfff hoop zo dat het daarbij blijft!! Ben er zooo klaar mee. Hihi al bij de 1e vlok eigenlijk, ik hou niet van de kou. Maar dat komt ook omdat ik mij dan beroerd ga voelen. Kan er niet tegen.

Genoeg geklaagd!! We hebben ook een heerlijk zonnetje!! Geniet er lekker van:D

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hoi dames,

kom ff snel spieken, heb niet alles gelezen ben nu aan het werk!

Lov ik zie helaas niets op je test.

Hier ga ik idd morgen testen. Hoop zo dat hij positief is! Maar ene keer zegt mijn gevoel raak en andere totaal niet.
    Kwaaltjes hier zijn nu:
    - met vlagen misselijk
    - af en toe spierpijnachtig gevoel in mijn onderbuik. ( vannacht ook weer heel erg gehad was hier wakker van geworden)
    - pijnlijke en jeukerige tepels. ( normaal hele borst gevoelig)

Maar ik had vannmorgen tijdens veel slijmverlies wel weer stipjes rood maar echt heel weinig. Dus we wachten weer verder af tot morgen.

Tot vanavond dames, moet tot half 4 werken.

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

ja voorheen interesseerde het hem niet ,het potje stond bij ons in een hoekje in de woonkamer of op't toilet.
    Morgen misschien opa bezoeken ,zondag niets.

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ach hoe lief !!!
    Ja ben blij met nr.2 op het potje is een begin è!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je nimme ik kan dat niet op de iPad....man werkt op de comp demhele dag dus mag er nuet op :D
    Ik zie ook wel iets ....
    De ovu is trouwens weer goed zichtbaar !

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

ja klopt ik forceer echt niets heeft geen nut
    ik hoop toch dat het beter mag gaan met je dochterttje ivm.het poepen ,is niet leuk ze doen voor minder pshychologisch iets aan overhouden...

14. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

succes met afwachten ,petje af hoor!!!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt weer goed wondertje!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

heb je foto ovu ,nu ik denk dat het raak is mijn buikgevoel
    zo ook voor wonder dat het raak is.

We zijn hier telkens per 2 zwanger als ze testen dus :):D

17. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Micchan, helemaal vergeten op jou te reageren. Wat ontzettend vervelend voor je zus dat ze een miskraam heeft gehad:( Hoeveel weken was ze zwanger?
    Ook heel jammer dat je vriend niet zo reageerde als dat je gehoopt had.
    Sterkte meis.

18. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Lov en wondertje zijn gewoon allebei positief straks, anders verstoren ze het ritme van dit topic (steeds 2 zwangeren tegelijk);):D

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ja nu zie ik het ook!!

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

nog niet gehoord, hoor, kan nog niet :) gezien! een mooi knipperlichtje op de echo :) maar zeker superdesuper! voel me nu eindelijk echt zwanger!

Deel Deze Pagina