Goede'morgen' dames.. (Grr, wat frustrerend om elke keer om 1 uur wakker te worden ) Allereerst, dankjulliewel voor al jullie lieve reacties.. M'n zus van vier weken en drie dagen zwanger.. Wat betreft m'n vriend, hij is inderdaad niet zo goed in gevoelens tonen en daar zit hij soms best mee.. Hij heeft me vaak verteld dat hij tijdens bijvoorbeeld een begrafenis ook niet kan huilen.. En dat het meestal wel later komt, als hij alleen is.. Ik heb hem ook maar twee keer zien huilen. Een keer toen z'n kat ingeslapen moest worden (die had hij volgens mij al 15 jaar dus het was echt z'n maatje), en toen ik probeerde blij te blijven doen terwijl ik eigenlijk heel verdrietig was omdat hij toen weer bijna naar huis ging.. Daarnaast is hij ook nog ziek, en dan is ie altijd een stuk minder, eh, tactvol. Maargoed, hij heeft nu wel gezegd dat hij het heel rot voor ze vindt en dat hij hoopt dat het de volgende ronde lukt en dan helemaal goed zit.. Met mij gaat het verder redelijk.. Veel heen-en-weer geslinger qua emoties en veel spierpijn met onbekende oorzaak haha.. Ik ga maar eens een kopje thee maken dames, tot straks.
Micchan mannen komen gewoon echt van mars hoor..... Die van mij is ook geen kei in emoties tonen. Maar kwa praten gaat dat wel gelukkig. Wat hij soms verteld over wat hij als kind heeft meegemaakt in de oorlog in zijn thuisland, pffffffff....
Oh ja, oeps! Sorry hoor, zit op mijn werk en moet dan even vlug reageren. Had kunnen weten dat je het hartje nog helemaal niet hebt kunnen horen Mannen en emoties tonen... vaak een lastige combi. Mijn vriend is daar ook niet zo goed in. Mannen kijken natuurlijk ook wel anders aan tegen een zwangerschap en alles wat erbij hoort denk ik en kunnen zich misschien minder makkelijk inleven als een vrouw een miskraam krijgt (tenzij het hun eigen vrouw is, dan zal de situatie wel anders zijn).
Ik reageerde voorheen ook anders op een mk hoor.....vaak moet je iets eerst meemaken om je echt te kunnen inleven.......
zo ik ben weer thuis van het werken. Kwaaltjes zijn er nog hihi, maar geen bloed meer gezien. Of stipjes rood Morgen ochtend testen, ben heel beniewd wat hij gaat zetten. Zal zo eens gaan bijlezen.
Sanne dankje hihi, dat hopen wij ook. Mooi 2 streepjes zien. Lov ik zie helaas geen streepje. Hoop zo dat het bij deze afscheiding blijft voor je. Ga voor je duimen meid. Nimme denk goed aan jezelf meid! Neem je rust waar je die kunt pakken. Cheryl1991 welkom hier en succes. Lies wat een schat is je man! Hoop voor jullie dat het deze maand raak is. Fae ik heb een hele regelmatige cyclus en we klussen of om de dag of elke dag. Wij doen nog niet aan ovu testen. Juffie fijn dat de echo goed was. Lies ik hoop dat ik morgen goed nieuws te melden heb.
Alles bijgelezen, teveel om op iedereen te reageren.. Hele drukke week dus als ik hier kom heb ik heel wat pagina's door te bladeren.. Pff vandaag buikpijn en pijn in m'n rechterlies.. Steeds t gevoel dat ik wel ongi zal worden .. Maarja kan me bijna niet meer herinneren hoe dat voelde de dagen ervoor.. Leuk om jullie verhalen over jullie kinderen te lezen, kan daar echt van genieten van al die nieuwe ontwikkelingen zoals her zindelijk worden! Wondertje heel veel succes morgen, hoop zo dat je een mooie streep te zien krijgt! Heb er wel echt een goed gevoel bij. Lov bij jou blijft het ook spannend hè, nu voor zondag gepland om te testen? Fingers crossed!
Slaap lekker allemaal!!! En wondertje hoop dat je ook lekker kan slapen en succes met testen morgen!!!
Ja ga zondag testen als het nog nodig is....maar voel en zo alsof ik ongi ga worden.... Constant zeurderig gevoel en soms gewoon een soort van kramp die een beetje lijkt op een wee? Zo gek. Ik ben er bang voor maar we wachten maar af. Alleen gek dat er geen bloed komt met zo'n gevoel.
Ownee! Hoop het ook niet voor je hoor! Hopelijk zijn het goede pijntjes!! Succes met afwachten.. Pfff! Spannend!
Goeiemorgen!!! Lov: hoe gaat het? Ik hoop dat je gevoel niet juist is!!! En je snel een posi test in handen hebt. Wonder: en...en...en?? Nimme: voe je je al wat beter? Lekker weekend!! Heerlijk vind ik dat. Is ml thuis en kan dl lekker veel bij haar papa zijn. Lekker samen boodschappen doen en spelen. Vind ze echt heerlijk en papa stiekem ook. Mag mama het huis schoonmaken haha ach ja verschil moet er zijn Hopelijk blijft de sneeuw weg!!! En blijft het zonnetje. Kom maar voorjaar!! We hebben zon nodig en willen die dikke jassen weer op zolder leggen!!!!
Kom maar op met die positieve test wondertje!!!! Ik hoop niet dat je ongesteld wordt Lov, zou toch flink balen zijn Fijn weekend Brigit, geniet ervan! De rest natuurlijk ook een fijn weekend
Goede morgen! Nog geen nieuws van wondertje zie ik.. Spannend! Lov ik hoop zo dat al die dingen die je voelt toch door een zwangerschap veroorzaakt worden en je binnenkort een mooie test hebt! Brigit dat klinkt lekker zo'n weekend! En ik ben het helemaal met je eens wat betreft de lente! Al vind ik koud weer met een zonnetje ook wel erg fijn.. Alleen die sombere dagen tussendoor zijn minder, en met de sneeuw ben ik ook wel weer klaar.. Lekker zon in je gezicht en naar buiten! Micchan kan ik daaruit opmaken dat je niet geslapen hebt? Das niet fijn meid, hoe gaat het met je?