Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Dank je knvs, lief van je:)

Lov, ik snap dat je tempen niks vindt haha. Ik vind het vooral onhandig om op mijn vrije dagen toch vroeg te moeten tempen. Gelukkig slaap ik daarna meestal nog wel even. Ik temp wel oraal. Is iets minder nauwkeurig dan bijvoorbeeld rectaal, maar voor mij persoonlijk erg makkelijk:D

Nou Lov, die datum moet 'm inderdaad wel gaan worden meid! Is je menstruatie nu al goed door gekomen?

Nimme, weet je al meer? Ik denk aan je.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja die is goed doorgekomen...bleeeeh hahahah..
    Nimme meissie waar ben je...

3. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ja nimme hoe is het lieverd??

#hier een posi ovutest :D

4. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Nimme wat lees ik nu :(.
    Weet je al meer??

Hier nog geen ongi wel veel afscheiding en andere klachtjes maar geen ongi gevoel.

5. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Spannend Miesje!

Knvs, klus ze:D

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik vindt het zo lang duren voordat nimme komt meiden:(

7. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Duurt inderdaad erg lang:(

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Bedankt voor de tip meid, werd je cyclus daarna wel gelijk korter of niet? Ik ga niet zo snel naar de dokter, maar misschien is het wel en idee om even te bellen.

Nimme, wat een rotbericht :( hoop dat alles nog goed is meid! Dikke knuffel

9. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Nog steeds niks van nimme.. Jeetje.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, voornamelijk dat.. Sorry voor de late reactie. :)
    En wat ontzettend naar om te lezen dat je menstruatie toch door is gekomen, ik duim extra hard voor de volgende ronde..

Nimme, jeetje wat eng! :( Ik hoop dat het allemaal goed zit meis, denk aan je..

Hier veel stekende pijn in de onderbuik. Mag nu eindelijk wel eens komen, dit is de 29e dag. Ben bang dat ik van een lange gemiddelde cyclus zal moeten uitgaan.. ;)

11. Fae

Fae Niet meer actief

Nimme, ik denk aan je.. ik hoop dat alles nog goed is met de kleine.. Bah.. wat zal jij geschrokken zijn door dat bloed vanacht!! *knuff*

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maakt niks uit Michan;)

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gelukkig haha..

14. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Oh jee, Nimme nog steeds niet gesignaleerd hier:( Mijn duimen draaien nog altijd!

15. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O Nimme wat naar en wat een schrik! Hoe is het nu? Weet je al iets meer? Duim dat het verlaat innestelingsbloed was ofzo! Knuffel!!!!

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi allemaal ,
    We zijn bij de gynè geweest en tot grote verbazing was er een mooi vruchtzakje te zien en vruchtvorming EN de oorzaak van het bloedverlies zit links boven in de baarmoeder en vruchtje rechts onderaan ver van de oorzaak af maar er is dus 50/50 kans op misgaan.
    Ik moet over 2 weken terug op echo dan moet er hartactiviteit zijn (11-03 om 13 uur)
    en als ik erger begin te bloeden (het kan op en af gaan) mag ik mijn gynè opbellen.
    Het bloedverlies kon zijn van een innesteling of toch beginnend mislopen maar dat kon hij niet zeggen dat dat echt slecht zou aflopen mede de zwangerschap is zoals de laatste meting van temperatuur in mijn FF op 30-31 januari ei weg.
    En dan ook de 3+ gisteren direct op de test was + zei hij.
    Het is nu rustig aandoen (doe dat maar eens met 3 kinderen en niemand weet van de zwangerschap af van de familie).en over 2 weken hopen dat de bloeding weg is en ons kleintje goed is gegroeid !
    Bedankt voor jullie bezorgdheid !!
    Bekijk bijlage 308326

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou nimme....ik duim gewoon heel erg hard voor je. Oké er is roze verlies....maat er is een bloeding te zien op de echo dus je weet tenminste waar het vandaan komt. Een hematoom komt vaker voor en gaat ook heel vaak gewoon goed.

Vruchtzakje is er en een kindje......dus al met al.....voor nu is het gewoon goed lieverd.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje, heftig meid! Ook ik blijf voor je duimen dat alles voorspoedig blijft verlopen.. Dikke knuffel!

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Gelukkig niet direct negatief nieuws! Ik duim voor je dat je bij de volgende echo het hartje ziet knipperen!

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Nimme mn duimen blijven draaien dat jij maar een mooi hartje mag zien en alles goed blijft gaan met je wondertje!!!

Deel Deze Pagina