Nimme ook mijn duimen blijven draaien dat er maar snel 2 weken om mogen gaan en je naar het hartje kan luisteren xx
Ik ben net terug van rijles. Iets heel aparts tijdens de les, moeten stoppen omdat ik zo nodig naar het toilet moest En 5 minuten voor ik ging rijden was ik nog geweest. Kan je een blaasontsteking hebben zonder pijn??
Nimme wat een schrik had jij vannacht! Gelukkig kon je gelijk bij je gyn terecht, de echo laat voor nu in elk geval een positief beeld zien; een vruchtzak en een kindje. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!
Dank u lieve meiden ♥ Ik kan nu niet reageren zoals ik wil heb wel krampen ineens maar moest ook de kindjes halen. lov, je pakje is gepost daarnet ,je centjes stonden erop!!! dank je!
Jeetje nimme wat heb ik nu gelezen, wel fijn dat er een vruchtzakje en een kindje te zien was op de echo. Probeer het maar zo rustig mogelijk aan te doen. Hier weer bloed vrij dus we gaan er weer voor. Lekker van elkaar genieten
ik zit nu trekkerig gevoel maar niet zoals bij de miskramen , dus ik hoop dat dat wel een goed teken is. ML helpt waar hij kan ,morgen bedden aftrekken en ik leg ze op op mijn tempo. Strijken zal ik al zittend doen want ik had net een hele hoop klaar staan en dat uit handen geven mijn zwkledij voor eens ik niet meer in de kledij kon steekt erbij dus dat gaat echt niet. En raar maar had vandaag in de namiddag wat voor in het kv lagen van m a m tutjes en rara met een klavertje 4...in een hoop bakken van de uitverkoop (spullen die al heel lang in de rekken liggen en echt wegmoeten). wist niet goed wat te denken ,zou het een teken zijn?
Poeh, Nimme.. Gelukkig zat het vruchtje nog op z'n plek! Nu hard duimen dat t goed blijft gaan meid! Wat bijzonder dat er een klavertje 4 opstond!! Je zou bijna denken dat t een teken is he @wondertje succes met je nieuwe ronde! Je bent snel van je ongi af! Fijne avond meiden.. Ik ga sporten, ookal heb ik geen zin
Misschien wel nimme! Idg bijzonder meid...... Hier vandaag vissoep gemaakt....best lekker maar dan wel als voorafje ... Nu daling nog lekker makreel eten. Hoezo gek op vis hahahahaha. En die k.tsneeuw mag hier nu wel weg bah! En ook de oudste ziek....verkouden en diarree....pfffff ze is altijd zo snel ziek als er en kindje in haar groepje ziek is zal er wel een beetje bijhoren dat eerste jaar.
Miesje....ik weet het niet. Wel weet ik dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, hier voelde ik best wel,wat dingetjes maar schijnbaar nog veel last van hormonen van de mk.
Nimme fijn dat alles voor nu goed lijkt te zijn. Hopelijk blijft dit zo Hier een dreumes die de hele dag wakker is geweest. Eerst op het kdv geweest vanmorgen en niet geslapen. Thuis amper 15 minuten geslapen en weer erg driftig geweest van vermoeidheid. Na 15 minuten van alles te proberen, was baby tv de uitkomst En zie mijn ticker Eindelijk een afteldatum. Ik heb weekend, tot donderdag 16 uur, heerlijk! Dan 1 slaapdienst en vrijdag teamdag en dan weer weekend, haha! 2x in 1 week dus Wel snotverkouden aan het worden en een zere keel. Hopelijk blijft het daarbij. Zwaai aan iedereen!! Zwangeren hoe is het met jullie? Wanneer mogen de eersten weer testen??
@sanne dat het maar snel zover mag zijn @lov wachten maar dan he Wilde eigenlijk pas woensdag of donderdag gaan testen maar ik denk dat ik morgen al ga doen. Vl is namelijk van woensdag ochtend tot vrijdag avond weg. Twijfel¿?
Nimme, fijn dat je kleintje nog bij je is en dat het bloeden een andere oorzaak heeft.. hopenlijk gaan die 2 weken snel om voor je en zie je een mooi kloppend hartje, ik duim voor je
Lov, mijn ervaring is dat na de miskraam alles gevoeliger is geworden daarbinnen en je meer last hebt van kwaaltjes, eisprong, doorkomende ongi ed ik hoop dat je snel weer zwanger bent.. want na het verlies van een wondertje is de wens nog sterker, I know!!! Wat naar dat je kindje ziek is, zo zielig.. verwen hem/haar maar goed..
Ja Fae dat heb ik gemerkt zeg. Je lichaam is gewoon een hormoonbom nog. Ja ik wil idd graag weer zwanger zijn....maar weet ook dat het wel weer gebeurt.
Sanne........oei nee als ze niet slapen is het niet zo leuk hini. Ik ben zo blij als het eens beter weer gaat worden, kunnen ze weer naar buiten.
het is over and out. Ik kom morgen weer praten dames ,net paracetamol genomen en alles is losgebroken beneden. Ik hoop dat mijn testen jou meer geluk mogen geven Lov.! Dus ik sluit me weer aan in het groepje der niet zwangeren
Nee Nimme dat meen je niet! Wat verschrikkelijk meid. Ik wil je vanaf hier een hele dikke knuffel geven. Ben er helemaal stil van.. Heel veel sterkte met het verlies een plekje geven.. Probeer tijd voor je zelf en voor elkaar te nemen.