Het doet wel pijn zal morgen wel doorkomen als ventje werken is op de avond ,s'avonds alleen zitten is niet mijn ding.
Jeetje Nimme meis wat lees ik nou.. wat verschrikkelijk.. weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Hele dikke knuffel en je mag praten wanneer je wilt he lieverd..
Ooh Nimme wat een slecht nieuws!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen... Zag dat je je ticker en onderschrift al hebt aangepast, 7 * wat ontzettend verdrietig moet dat zijn Weet verder niet wat te zeggen.... Knuff!
Hooi meiden, Het is alweer even geleden dat ik online ben geweest. Even wat tijd en aandacht hier thuis besteden. Ik zal dus minder aanwezig zijn, maar kom tussendoor nog wel lezen hoor Nimme, wat een vreselijk nieuws. Jeetje zeg. Heel veel sterkte! Lov & wondertje, jammer dat het niet raak was deze ronde. Maar.. op naar de volgende! Ik duim voor jullie.
Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Was het niet gewoon het hematoom dat de bloeding veroorzaakte of had je ook echt krampen of iets? Vanmiddag de euthanasie van de opa van mijn man. Zal een gekke middag worden