Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen!

Lov wanneer is je man jarig?

Micchan ,hoe is het ?? Spuug het uit ;)

puppy ,ik duim voor een prachtige echo de 8e maart !!

Hier enorm veel bloedverlies,vind er maar niks aan maar het moet er allemaal uit.
    Ik blijf ook s'avonds op tot mijn man thuis is ,ik durf niet goed te gaan slapen je weet immers nooit wat er met je kan gebeuren en de kinderen zijn dan de dupe.

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Zo ben ik weer! Gisteren een rare dag gehad. In het ouderlijk huis van mijn man zitten wachten. Heel gek als het dan 15.00 uur wordt en je weet dat in het huis van opa zijn leven wordt beeindigd. Alleen de zoons van opa (waaronder de vader van mijn man) waren aanwezig.
    Rond het avondeten hebben wij afscheid genomen van opa. Was toch best emotioneel. Maandagmiddag is de begrafenis en ik denk erover na om iets te vertellen/voor te lezen dan.

Vanochtend had ik een temperatuurstijging van 0,3 graden ten opzichte van gisteren. Zou ik dan gisteren mijn eisprong eindelijk hebben gehad? Ik hoop het zo! Nu maar hopen dat mijn temperatuur hoog blijft, anders moet ik nog langer wachten op de ovulatie...
    We hebben gisterochtend nog geklust;)

Mijn man begint steeds meer te wennen aan het idee van een kindje krijgen. Hij heeft er nu gewoon echt zin in en is ook heel positief: 'tuurlijk blijft je temperatuur nu hoog en wie weet was het gisteren wel raak!'. Hij zei ook laatst toen ik vroeg of hij het erg zou vinden als het nu raak zou zijn: 'nee helemaal niet'. Ik wil nu ook wel graag kinderen, zodat als ik bijvoorbeeld kom te overlijden, jij niet alleen achterblijft'.
    Word daar wel helemaal blij van:D Niet van de opmerking over dat overlijden natuurlijk, maar wel dat hij er nu ook klaar voor is.

Hoe is het met de rest?

3. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Wat balen Nimme, zoveel bloedverlies:( Hopelijk ben je snel helemaal schoon van binnen en kun je weer verder naar de volgende ronde.

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lien knuffel! Heftig hoor... Knap dat je iets wilt voordragen, weet je al wat? En fijn dat je man zo positief is!

Nimme ook voor jou een knuff! Pfff lijkt me zwaar een mk,.... Maar ik vind dat je erg sterk overkomt... Knap hoor! Hopelijk ben je snel 'schoon' en kun je je gedachten weer op andere dingen zetten.

Vandaag moet ik ongesteld worden, heb een opgeblazen en zere buik...

Gister een off day gehad,... Ben op tijd in bed gegaan en sliep al na achten. Vanmorgen helaas weer vroeg dag omdat zl het leuk vond om bijtijds wakker te worden ;)

Zometeen naar een vriendin, maar eerst ff mama tijd tot zl wakker is :p

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heftig lies!
    Wel eigenlijk gek dat je misschien een kindje hebt gemaakt op de dag dat hij overleed? Niet verkeerd bedoeld maar het is toch een gekke gedachte.

@nimme ja dat bloedverlies is veel he :( heb je veel krampen?
    @sanne hier ook moe....oudste hoest veel in de morgen en dan wordt de jongste wakker en gaan ze kletsen om 6 uur in de morgen lekker dan.

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lies ,knuffel hoor ,en we duimen!!

lov, ja die krampen komen en gaan ,vanochtend bij de 1e plas ben ik weer paracetamol gaan slikken.
    Nu het loopt nu er niet meer uit ,onder de douche is dat dan niet zo erg maar het viel me op ,houden zo hoop ik ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik had deze week ook echt weer even weeën....pittig hoor. Maar goed het hoort er even bij mij. Hierna wil ik gewoon 9 maanden niet meer zwanger worden.

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Omgeving Utrecht
    Dank jullie wel:)

Sanne, ik ga misschien de afscheidsbrief van mijn man aan opa gericht voorlezen. Hij denkt dat hij zelf te geemotioneerd is om dit te kunnen voorlezen en daarom heb ik aangeboden het namens hem voor te dragen. Mijn man weet alleen nog niet of hij echt de brief wil voorlezen of laten voorlezen. Misschien doe ik anders een gedichtje.
    Fijne dag vandaag bij je vriendin.

Lov, ja dat is heel vreemd. Wij hebben er ook over nagedacht dat het heel gek maar ook bijzonder zou zijn als een evt. kindje verwekt zou zijn op de sterfdag van de opa van mijn man. Nou ja, ik ga er maar niet vanuit dat het gelukt is, kan het ook niet zo tegenvallen. Ik ben al blij als ik deze ronde gewoon een eisprong zal hebben:)

Sterkte met de krampen Nimme!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Proest haha idem hier ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme heb je testen gekregen net....thanks liefie !
    Lies ja dat is ook zo! Dat voorlezen zou ik nooit kunnen....zo heftig.

11. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Ehm niet meer ongesteld bedoel je...:p

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Heftig nimme, wel fijn dat je lichaam zo aan het werk is. Kan je snel weer voor een beebje gaan. Ik weet niet meer bij wie het was maar lijkt mij erg als je heel lang moet wachten tot je bm weer achoon is.

Lies: gecondoleerd. Sterkte de komende tijd

Micchan: hoe gaat het met je?

Gister met dl bij ka geweest. Moeten voorlopig door gaan met forlax en meer gaan geven. Even tijdje volhouden zodat haar darmen goed gaan werken en ze van haar angst af komt. Verder krijgt ze 18 maart een hartecho en ecg. Dit om mij gerust te stellen. Ze heeft vanaf geboorte al een ruisje en is nog niet weg. Ook klonk haar hartje heel onregelmatig (thuis toen ik ging luisteren) en dat wil ik toch even na laten kijken.
    Ik duik ook nog even lekker mijn bed in nu ze slaapt. Pff ben echt zooo moe...
    Tot later!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pdfffff jeetje ja wat een fout:$ hHhahhAhahahahahahaha:D

Idd ZWANGER zijn maar niet meer ongi wordem:D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Brigit zeker even laten nakijken dam.....ik zou ook ongerust zijn. Maar waar heeft ze dat voor die forlax?

15. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hahaha ik heb het echt paar x gelezen, dacht echt ik lees het toch niet verkeerd.
    Ze heeft de forlax voor haar ontlasting. Zorgt dat er meer vocht opgenomen word in de darmen. Ze durfde niet meer te poepen, was echt paniek als ze het na 6 dagen niet meer kon ophouden :( echt zo zielig

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach germ:( dat is zielig idd.

17. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Lies gecondoleerd, wat mooi als je de brief of een gedichtje kan voordragen.

Nimme, wat kom je sterk over meid, het zal niet niks zijn, maar zoals eerder gezegd wel fijn dat je lichaam het zelf zo goed opruimt, zodat je weer verder kan

Brigit, wat sneu dat ze zo'n moeite heeft met dr ontlasting, dat kan een heel probleem worden inderdaad, forlax helpt vaak goed gelukkig, dan kan de angst er een beetje af.. Zo'n hartruisje is vaak onschuldig, maar zeker een fijn idee om het goed na te laten kijken!

Hier weinig nieuws nog.. steekje hier, krampje daar, maar kan er weinig info uithalen..

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen he Pom als je gewoon niet weet waar je aan toe bent.

19. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is zeker zo! Nou mag ik niet klagen hoor.. ik zit nu op dag 16 na verwijderen van mirena. Nog helemaal geen bloedverlies gehad. Ik wil in principe eerst maar eens een maand afwachten of er iets op gang komt..
    Ik heb altijd gezegd dat ik voorlopig niet zou tempen of ovu testen zou doen.. maar als ik straks ongi ben en dus weet dat dag 1 van mijn cyclus is aangebroken denk ik dat ik het toch wel erg prettig ga vinden om mn ei te kunnen vinden..

Ondertussen klussen we vrolijk door haha

20. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Puppy fijn dat het goed gaat. 8 maart een echo spannend hoor! Wel laat een echo of niet, dan ben je al over de 12 weken heen.

Lov hoop dat je een leuke cadeau krijgt/geeft op je vriends verjaardag.

Lies gecondoleerd, fijn dat je toch iets gaat voorlezen op de begrafenis. Zou wel raar zijn idd dat het kindje misschien verwerkt is op de dag van overlijden.

Nimme heel vee l sterkte meid. Doe het maar rustig aan.

Pommepom balen dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier gaat het wel weer, test van gister was negatief. Dus waarschijnlijk een vmk gehad. :(
    We gaan weer verder met de volgende ronde.
    Vanavond weer 4 uurtjes werken. Daarna lekker 5 dagen vrij :D
    Hal moet nog geverfd worden dus dat ga ik zeker doen en misschien nog even een weekend naar mijn schoonouders toe. Weet het nog niet zeker.

Zo ben weer helemaal bij :D

Deel Deze Pagina