Oei, dat zou wel lastig zijn cupcake als je een onregelmatige cyclus hebt. Dan is het misschien verstandig om te beginnen met ovulatietesten ja. Wij willen hier niet aan beginnen. Mijn cyclus varieert van 30 à 32 dagen dus zorg idd dat ik rond mijn vruchtbare dagen seks heb. Spannend brusje, hopen dat het dit keer iets sneller gaat! Haha ja plannen is soms wel nodig als je beide zo druk bent! Haha jeetje het is idd ineens lekker druk! Gezellig !
Lov de one step ovulatie testen. Krijg er soms penne streepjes op of ze lopen niet door. Ben blij als ik ze op heb gemaakt, want echt nooit meer hoor..... Even geen ovu testen meer of zeker een ander merk. Madeliefje ja nou het gekke is dat ik eergisteren positief heb getest, maar ik twijfel zo want heb nooit zo'n vroege ei in een cyclus gehad. Dus ik test nog een paar dagen zeker door en door klussen doen we sowieso Leuk topic, gezellig
Ik heb ze van zwanger en kids....die schijnen wel fijn te zijn. Kan ze nu alleen nog even niet gebruiken. Heb ze gekocht omdat je na een mk vaak een vreemde cyclus hebt.
@love23 las dat je mk heb gehad.sterkte. @ovulatie testen ik ga sensitest gebruiken.nooit eerder geprobeerd.dus ik hoop dat ze goed zijn. las dat een paar dames uit 88 kwamen ik ook
Denk dat het dan die worden, daar lees ik positieve verhalen over. De dipsticks of? Ik volg je topic, respect voor jou hoor hoe je hiermee omgaat. Hopelijk vanaf volgende week goed duidelijkheid lov. En heb je snel weer een gewone cyclus voor een nieuwe start!
Oh wat goed brusje! Even flink klussen ja haha! @lov23: wat naar van je miskraam! Hopen dat de hcg daalt zodat je idd weer verder kan. Lijkt me erg lastig om dan zolang te moeten wachten! Succes en sterkte! @littlewonder:klopt, ik ben nu 24. Vriend is 31..
Dank je meiden.... Brusje thanks ik moet gewoon hoop houden dat het gewoon helemaal goedkomt toch? Ja ik heb een pakket dipsticks....ovu en zwschapstesten
Ja ik hoop het ook meid! Ja, plannen moeten we maar er is gelukkig tijdens die dagen geen druk om te presteren! Het is nog altijd met plezier Fijn dat je zo'n mooie regelmatige cyclus hebt, is inderdaad makkelijk te berekenen wanneer je ei springt.
Jazeker, de moed nooit verliezen en hoop doet leven...! O' jij zit al startklaar, dan kun je straks wel even vooruit met zo'n pakket hihi.
Wauw wat wordt het gezellig druk hier, leuk hoor Leuk om al jullie verschillende verhalen te lezen! Bij ons dochtertje was ik volgens "de statistieken" heel snel zwanger. Man heeft hersteloperatie gehad (Met complicaties waardoor we maar 10% kans hadden om uberhaupt volgens de natuurlijke weg zwanger te worden) en binnen het jaar was ik zwanger. Twee maanden na de laatste "zwemmerscontrole" was het raak! Zelfs de artsen hadden dit niet verwacht We hopen dat het met de tweede natuurlijk net zo zal gaan maar we rekenen nergens op! Gebruik ook geen ovu testen maar laten de natuur zijn gang gaan. Ik stop denk ik in maart met de pil en dan zien we wel....Mijn cyclus is/was overigens wel erg regelmatig 27-28 dagen. Laat 2013 voor iedereen maar een vruchtbaar jaar worden hihi!
Ook ik hoop in 2013 zwanger te worden! Kom ook uit '88 en ben met de pil gestopt op 23 december (net als CupCake88). Hoop dat ik snel een normale cyclus heb. Tot 1 maart gebruiken we andere voorbehoedsmiddelen, daarna gaan we er helemaal voor
Heej lies1988, wat leuk.. Een jaargenoot en ook tegelijk gestopt! Wij wilden eerst ook mijn cyclus een paar maanden afwachten, maar hadden geen zin in voorbehoedsmiddelen dus we laten het gewoon zo.. Maargoed het is inderdaad nogmaar afwachten hoe mn cyclus zal zijn.. Heb jij al ontpil verschijnselen? Ik eigenlijk nog niet.. Maar dat zal nog wel komen. Spannend hoor, en leuk vooruitzicht! Ben je getrouwd of niet? Hoelang zijn jullie al samen? Leuk om ieders ervaringen en plannen te lezen!! Ik vind het best moeilijk om er niet over te praten (manlief is ook niet zo'n prater hihi).. Zeker omdat het me wel bezighoudt. Een vriendin kwam net vertellen dat ze zwanger is, dus toen heb ik wel verteld dat wij ook bezig zijn.. Maar bij haar weet ik zeker dat het niet verteld wordt! En het was leuk om er even over te kunnen praten.. We hopen nog tegelijk zwanger te zijn Succes iedereen!
Ach dat ontpillen.....wat is dat eigenlijk! Vindt het alitjd maar iets geks hahaha....bestaat het wel? Anders zou iedere vrouw er last van hebben toch?
Heel eerlijk gezegd geloof ik niet zo in het fenomeen ontpillen. De hormonen die in de pil zitten zijn na 2 dagen je lichaam al uit. Tuurlijk moet je lichaam het ineens weer zelf allemaal oppakken en bij de één duurt dat langer dan bij de ander. Geloof best dat er veel in je lichaam verandert en dat je dat kan merken. Er zijn ook genoeg verhalen van vrouwen die in ronde 1 zwanger zijn geworden. @CupCake88: ja toevallig hè! Mijn vriend (eigenlijk man, leg ik zo uit) moet nog iets langer aan het idee wennen en wil pas vanaf maart beginnen. Hij wilde eerst pas eind 2013 beginnen, maar zo lang heb ik geen geduld Ik merk er nog helemaal niks van dat ik nu gestopt ben met de pil. Ben op mijn 12e of 13e al begonnen met de pil i.v.m. acne. Ben kort daarvoor pas ongesteld geworden en heb nooit een regelmatige cyclus gehad. Ben benieuwd hoe dat nu zal zijn! Mijn vriend en ik hebben een geregistreerd partnerschap, wettelijk gezien zijn we dus getrouwd. Ik kan zijn achternaam aannemen als ik zou willen. We willen nog wel echt gaan trouwen met een groot feest als we weer geld hebben (net een huis gekocht). Het geregistreerde partnerschap hebben we gratis gedaan, net zoals dat trouwen gratis kan. Feitelijk is hij mijn man, maar ik zeg vriend totdat we getrouwd zijn We zijn nu 6,5 jaar samen. Hoe lang ben jij met je man samen? Jullie zijn wel getrouwd dus? Een aantal mensen in mijn omgeving weten ook dat ik nu met de pil ben gestopt, kon echt mijn mond niet houden