Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Succes! ben benieuwd!! Enne.. Een streepje is een streepje he ;) hoe licht of donker dan ook.. Spannend!

2. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Test morgen of dinsdag wel opnieuw.
    Doordat gele durf ik er niet op te vertrouwen.
    Zonder dat plastic eromheen ziet die er helemaal raar uit.

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Michhan ,okay dacht al met de vriend maar goed dat het dat 'maar' was :cool:
    ik zou ook een deel druppels over de test doen ,is soort witwassen.
    lies en knvs nog eventjes geduld :)
    die met de eitjes go go gooooooooo :D

hier is de bloeding zo goed als over paar druppels af en toe maar ok en ventje kan niet wachten tot het weeg mag ;)

Straks verjaardagsfeestje van beste vriendin haar zoon.

Tot morgen dames x

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha nee hoor :D

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Hmm heb het weleens gehad maar had die test bij de verwarming gelegd ook zo stom hihi :p

Maar ik zie toch een vaag roze iets ;)
    Spaaaannnnnneeendd!!!

Duimen draaaaaaaaaaaaaaaaaaien overuren voor je miesje

6. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Heeey
    Wat fijn dat je bloeding minder word en hoop dat je zsm naar de volgende ronde kan word je zo gegunt ;)

Gefeliciteerd met je vriendin der zoontje maak er een leuke dag van

7. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Bedankt dames,
    Ik doe dinsdag weer een test, als het zo is zal die toch wel wat duidelijker moeten zijn.

8. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Je houdt het spannend Miesje, ben benieuwd naar je test van dinsdag! Hoop op twee mooie streepjes!

Gelukkig dat het niks met je vriend is Micchan, ik schrok al. Was het fijn om je vriend weer gezien te hebben? Lijkt me wel vervelend dat hij nu weer weg is:(

Knvs, dit is de eerste maand dat ik temperatuur inderdaad. Wat vind je van mijn kaartje;)! Hoop dat mijn temp nog iets hoger wordt en blijft. Leuk dat we bijna gelijk lopen, ik duim voor ons:D

CupCake, wat ontzettend k*t dat jij nog steeds niet door kan naar de volgende ronde:(

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Liesje over je tempkaartje kan ik nog weinig zeggen helaas maar je hebt wel veel pieken en dalen hihi.

Hier even een vraag heb net ovu gedaan cd 23 en hij word weer donkerder ipv lichter??? Hij werd steeds lichter de afgelopen dagen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Michan oh hahahah! Wel balen als dan net je vriend komt
    Miesje ik zie wel wat hoor!
    Liesje ja ik heb vandaag weer een duidelijkere?
    Maar ik heb een van wondfo en een van z&k ....de wondfo is al best duidelijk maar die van z&k valt wel mee. Maar die hel test is licht? Dus ook de c.streep?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar de wondfo is echt een stuk duidelijker....

12. Miesje25

Miesje25 Bekend lid

5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Deze test had ik trouwens gisteravond gedaan en had niet 3 uur urine opgehouden (1,5 ongeveer) zoals ik bij sommige dames weleens lees. Dat red ik niet.

Als ik dinsdag nog niet ongi ben dan ga ik weer testen.
    Als deze negatief is dan wacht ik minimaal een week met opnieuw testen mocht ik nog steeds niet ongi worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

Vl is nu lekker Mac halen dus zo even lekker snacken.

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tsja, fijn is het uiteraard, maar het wordt elke keer rotter en moeilijker om 'm weer te laten gaan. Ik merk ook dat ik steeds minder geniet van de tijd die we bij elkaar zijn, omdat ik in m'n achterhoofd alleen maar denk 'We hebben zo en zo lang, dan ga je weer'. Ik merk aan hem dat dat ook begint te komen. Ach ja, nog 105 dagen.. ;)

Daar hebben wij gelukkig allebei totaal geen problemen mee. Vind dat altijd een beetje onzin, maargoed, wie weet komt dat nog als we bij elkaar wonen en we wel elke dag in de gelegenheid zijn. ;)

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    lov die is zeker stukke donkerder

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Lov :) ziet er goed uit !!
    je bent toch zeker niet zwanger ,echt ongesteld geweest?
    In de zin van vroeg ei ,heb je dat nog al ooit voor gehad??

16. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Kun je op controle gaan cupcake want max 2 maanden geen ongi kan maar vanaf 60 dagen is het beter om eventjes te laten checken (naar ervaring van andere vriendinnen).
    KNUFFEL x

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik heb een hcg test gedaan want ik vond het ook al opmerkelijk...maar niet zwanger :D
    Ben eens benieuwd wat de test vandaag zegt.

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Ben benieuwd lov naar je ovu vandaag :)

Ik voel me vandaag zo niet lekker heb net een uur krom gelegen van de buikpijn pfff dacht eerst dat het mis me darmen waren maar naar de wc gegaan en dat was het dus niet.
    Lijkt op m'n endo klachten maar nu al ongie worden lijkt me sterk?
    Het is al iets gezakt nu gelukkig.

Ook nog is griep erbij zere keel maar daarmee heeft vriendlief me aangestoken die is snotverkouden.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb m nog niet gedaan :D
    Maar misschien innesteling? Je hebt een website waar je je datums kunt invullen om te zien wanneer je ei is eventuele innesteling enz....

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk dat bij mij eens eindelijk de cyclus loopt zoals vroeger...gewoon 28 dagen.
    Ik heb voor het stoppen met de pil voor ons derde kindje namelijk de Diane pil gebruikt....rotpil! Heb ook altijd gewoon een cyclus gehad van 28 bij de meiden .....dus laten we hopen dat nu alles weer normaal is.

Deel Deze Pagina