Hier sinds gisterochtend al vervelende steken en een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Heel af en toe lijkt het weg te trekken, maar dan is het er opeens weer. Geen idee wat het is, misschien m'n darmen. :')
omdat prinsessa dat vroeg dus ik dacht vraag het eens want ik spreek jullie beiden ook hier HAHA jullie zijn daar al
Oh hahaha dan kan dat niet idd.....micchan... Knvs ja we zijn er weer....is het er iets rustiger geworden nu? Vond het zo druk al die topics hahaha
Ja is eigelijk een van de weinige topics wat ik echt kan bijhouden hahaha. Ik ga lekker bankhangen fijne avond meiden x
Ja, ik heb ook wel spijt van 3 topics tegelijk, maar kan nu niet meer kiezen welke wel/niet dus hou t nog wel even uit. Ga in elk geval niet meer overal op reageren en steeds t zelfde verhaaltje typen. Voor jullie ook zo saai als je overal t zelfde leest
Fijne avond dames!! Laatste wasje is aan het drogen zo alles klaarzetten voor het ontbijt en dan tv kijken. Morgen even met ML en jongste naar de speelgoed/babylancen en voor mij een paar tunieken kopen voor de zomer zwanger of niet zwanger zijnde kun je toch altijd in denk ik niet ?! Liefs x
Veel plezier morgen Nimme! Ik heb net nog eens door de Lidl-folder gebladerd en ik zit weer te kwijlen.. Wat een lekkere dingen staan daar in. Heb helemaal zin in Pasen haha.
Haha Micchan , maar Gied dat het de folder was Ventje is de Paypal aan t bijvullen woepie anders kan hij mijn boobies zelf dragen als ik geen nieuwe bh's kan gaan kopen
Denk dat ik binnenkort maar even ga inslaan haha, kan ik me helemaal uitleven. Hahahaha ik zie jullie al lopen!