Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Coby- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville-2e kindje- start Oktober 2013 Coby, ik heb je toegevoegd
@ Suus, nee absoluut niet haha en manlief was ook wel verbaast dat ik rammelende eierstokken kreeg (ook halverwege 2012 ). Wij hebben er ook heel wat gesprekken over gevoerd en ik heb het idee bij hem in de week gelegd Nu hij er wat aan gewend is, is hij ook overstag en hebben we dus mei/ juni als startmaanden gekozen. We hebben een redelijk goede basis (eigen huis, ik een vast contract, zijn al lang samen), maar helaas heeft mijn man geen vast contract en werkgever, daarom wachten we nog even tot we daar iets meer zekerheid hebben. Maar aan de andere kant, tegenwoordig krijg je bijna geen vast contract meer dus om daar nu op de wachten is onverstandig, dat kan zo lang duren . En ondertussen heb ik wel begrepen dat zwanger worden kan (als het ons gegund is) ook een tijdje duren dus daarom toch maar mei/juni gekozen. @madeliefje1987, thanks maar wil je de B in een S veranderen
Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Cosy- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville-2e kindje- start Oktober 2013
Ff snel want eens ml thuiskomt moet ik mijn sim in orde laten maken voor mijn nieuwe foon. heb een beetje zorgen mijn ongi komt niet door ,normaal heb ik ze rond 11 uur is altijd stipt tijdens de pil maar nu.... ben zelfs nog geen 2 kg bijgekomen zoals altijd als mijn ongi eraan komt ,pukkels genoeg maar geen bloed...OWEE als ik nu ontregeld ga zijn omdat we willen starten (ben beetje bang) Tot vanavond!
hier wel net ongi geworden (sorry littlewonder) nu twee keer al cyclus van 31. En dit had ik vroeger ook altijd. Dus het wordt nu wel regelmatiger...
Ook fijn madeliefje! Is al heel wat waard....ik had opeens een cylcus van 31-34 met de meiden dus nog nooit gehad! Was wel vrij snel raak.....maar eerst gewoon een mooie ronde van 28 dagen.
Hoi Meiden, Ik zou ook graag mee willen lezen en schrijven als dat mag. Ik ben Keli, 33 jaar, bijna 34. Senna, zo heet mijn dochtertje en is nu 10 maanden. Ik zou het zo leuk vinden als zij grote zus mag worden. De 3e ronde is dit en ik vind het zooo spannend er weer mee bezig te zijn (vooral omdat niemand het in mijn omgeving weet, hihi) Lfs Keli
Welkom Keli en heel veel succes met zwanger worden! Ik kan me voorstellen dat het weer spannend is. Het is toch een bijzonder geheim om te hebben voor de buitenwereld.
OEF ben ongi geworden (dat ik zoooooooo blij zo wezen haha ,volgende keer niet als ze doorkomen dus ik ga maar alvast een ff openen enz). sorry voor de late reactie maar ik merk dat mijn emails niet meer doorkomen ,heb op verschillende zaken op andere sites abbo's maar ze komen niet toe :x Nieuwe dames WELKOM laat het snel ROZE zijn voor iedereen !!!!!
Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Coby- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville- 20 jaar - 2e kindje- start Oktober 2013 Even leeftijd erbij gezet Voel me wel een puppy zo haha!
Dank jullie wel!!! Ja heel spannend. Toevallig begon vandaag een collega erover... of ik al dacht aan een tweede. Ik schrok er helemaal van haha. Voelde me gewoon betrapt. Nog 7 dagen.... pfff..... duurt lang!!! Ik hoop voor degene die nu al bezig zijn, dat het snel raak zal zijn!! Mogen er al mensen testen?