Goede morgen! Weer helemaal bijgelezen hier Zal deze week erg weinig reageren, we hebben de sleutel van ons nieuwe huis dus zijn lekker druk met klussen! Leuk hoor, maar al dat sauzen is wel vermoeiend.. Maar probeer op z'n minst alles een beetje bij te houden hier, maar dan weten jullie dat ik er op de achtergrond gewoon ben Overigens nog geen ongi te bekennen, ook geen pijntjes of andere gekke dingen..
Zo hier zijn we weer druk aan het klussen geweest hihi. Nog 4 dagen tot aan mijn ei (hoop ik). Straks naar de internist toe voor mijn schildklier, ben benieuwd wat zij er van zegt.
Ja een echte mazzelaar vind het zo leuk voor der! Laat je dalijk even weten hoe het bij de internist was? Ik ook richting ziekenhuis met vriendlief fingers crossed dat alles goed is anders moet die geopereerd worden aan z'n kniebanden. Xx
Ja ik laat het zeker weten. Was eerst gewoon onder de behandeling van de ha maar ivm zwanger worden deed ze een beetje makkelijk. Dus vandaar dat ik naar de internist wil.
Ja die suus.....vindt het super voor haar maar ik kan er even niet zo goed mee omgaan.... ben een kreng he.... Pommepom wat leuk een nieuw huis! Wat worden je kleurtjes ? Of wordt het wit? Hier zijn we ook druk aan het verbouwen en straks wordt de woonkamer wit....met misschien een lichte taupe kleur maar dat weet ik nog niet zeker. En een limegroen/geel kleurtje .. Succes wondertje!
Lov je bent geen kreng hoor dat gevoel is normaal want voel me ook klote omdat het bij iedereen zo lukt en bij mij niet heb ook het idee dat deze ronde niet raak is hoow. Stress gelijk ook of er niks mis met me is ofzo Geduld kunnen we alleen maar hebben lov Nu ook in het ziekenhuis en het lijkt wel of iedereen zwanger is. Knuff
Ja vooral het verhaal eromheen....eigenlijk nog niet beginnen en ach toch wel....gelijk zwanger. Heeft helemaal niks met haarzelf te maken natuurlijk maar wil ook graag weer zwanger zijn Voora als je een mk hebt gehad is het verlangen zo groot en dan steekt het als zo iemand gelijk zwanger is. Maar meid het is ronde 3 nu? Dan moet je niet al denken dat er iets mis is waarom denk je dat dan?
omdat wij al veel langer onbeschermd sex hadden. En 2x uitstrijkje niet goed was door die prikpil, nu wel weer goed. Maar ook die endo klachten tijdens MS maken me onzeker volgende maand weer terug naar de gyn en internist dus ben benieuwd. Voor jou idd helemaal klote omdat je er zo erg naar verlangd na je mk knuff
Oh ja dan snap ik je wel Die prikpil is ook rotzooi weet je dat! Niet meer gebruiken...... Wel fijn dat je naar de gyn mag.....!
dat werd me daarna ook afgeraden door de gyn die vond me ha maar raar want hij vond dat jongen vrouwen geen prikpil moesten krijgen ivm kinderwens. Ja loop al een jaar bij de gyn en hoop snel op nieuws. Ga van het weer genieten =D Hier goed nieuws gehad me vriend hoeft geen operatie
jeeeeeeehhhhh anders werd dat zwanger raken ook moeilijk! Mag ik vragen waarom je al 1 jaar bij de gyn loopt dan? Ben je al zolang bezig dan...?
Wel goed. Nog steeds veel buikpijn, maar heb eindelijk een hele goede nacht geslapen. En het is lekker weer, dus dan ben ik gelijk ook al een stuk vrolijker! Oh, en ik heb er nu naast het Duits leren nog een taak bijgekregen, dus ik voel me niet zo nutteloos meer haha. Vriendlief stond ingeschreven op een site voor huurappartementen, maar later had z'n vader hem er van overtuigd dat hij beter kon kopen, dus hij had zich toen voor alle woningen waar hij voor in de rij stond afgemeld, en gepraat met een makelaar en de bank enz. Maar nu werkt niemand dus meer mee, z'n vader 'heeft geen tijd' (blijft continu op bed liggen, en hij stuurt een sms naar m'n vriend dat ie een blikje energy drink uit de koelkast moet pakken voor 'm :x), de bank moet allerlei papieren hebben en de makelaar heeft in 8 maanden maar 1 appartement aangeboden, die te groot en te duur is. Dus nu heeft ie uiteindelijk besloten dat we toch ook maar weer naar huurappartementen moeten gaan kijken, want zo schiet het geen bal op natuurlijk (en hoewel z'n ouders lieverds zijn, heb ik echt GEEN zin om daar voor een lange tijd in te wonen. Hij en z'n broer slapen samen op een kamer die alleen door middel van een kast gesplitst is, dus privacy is minimaal.. ). Dus nu zit ik elke dag van 8 tot 13 op die site, constant te refreshen haha. Je kunt je voor maximaal drie appartementen inschrijven, en elk appartement heeft dan 10 plaatsen. En nou kan het dus zijn dat er iets vrijkomt waarvan 9 van de 10 plaatsen al bezet zijn (als iemand nee zegt of niet voor een bepaalde datum reageert, bijvoorbeeld), iets waarbij alle plekken nog vrij zijn (verhuizing, nieuwbouw), maar het kan ook zijn dat er dagenlang helemaal niets vrijkomt. En je krijgt ook geen melding o.i.d., dus het enige wat je kunt doen is maar blijven refreshen en dan hopen dat je op tijd bent. Heb vandaag twee appartementen gemist, en de derde is wel gelukt, maar wel 10e van 10, dus ja.. Ik baal wel hoor. In de zomer stonden we op de 1e plaats voor een nieuwbouw appartement, die zou dit jaar in September klaar zijn.. Maar toen moest z'n vader hem dus zonodig wijs maken dat kopen beter is, en hij twijfelde wel, maar hij moest binnen een week reageren en toen heeft hij het dus afgewezen. Als ik daar nu aan terug denk kan ik wel janken..