En ben er zojuist nog eentje tegengekomen.. Weer 10e van de 10, maar hee, beter dan niets.. Maar zo te zien updaten ze dus ook nog na 13 uur.. Lastig lastig, want kan natuurlijk niet de hele dag hier blijven zitten en op een knopje drukken..
omdat ik altijd hevig heb gebloed en er 2x een cyste te zien waren gelukkig naderhand was die cyste weg. En omdat ik zo'n pijnlijke menstruatie heb en 2x uitstrijkje niet goed was dus vandaar En nog steeds pijnlijke MS dus blijf onder controle en mischien na de volgende afspraak een mri om te kijken waar die pijn vandaag komt!
jeetje micchan is idd niet zo slim geweest allemaal dan... Waarom is zijn vader dan nu opeens zo? en nee samen met een broertje slapen ...nee dank je hahahaha... Pff hoop voor je dat je snel iets vindt zeg. @K oeh jeetje......uitstrijkjes zijn inmiddels weer in orde dan? Ik heb ooit een uitstrtijkje laten maken omdat ik gekke tusentijdse bloedingen had...pfff was best eng!
ja heb 3weken geleden de uitslag gekregen en die was in orde Maar door die dingen ga je toch twijfelen. Genoeg gezeurd haha
hahaha ach is geen zeuren toch.... Maar zeker eens aangeven bij de gyn....misvat een intuitie van een vrouw niet he!
@Micchan, snap dat je baalt van dat huis.. Hopelijk komen jullie snel iets moois tegen en inderdaad overal maar op reageren! Succes! @lov snap je wel een beetje met S hoor.. Niet persoonlijk maar ging het bij ons ook maar zo @knvs vervelend dat je die klachten hebt zeg kan me nog herinneren dat ik voor de pil ook vreselijke menstruatie pijn kon hebben.. en wel bijna 8 dagen ongesteld, nu met de pil 4 dagen en veel minder pijn.. Dus ben benieuwd als het weet op gang komt bij mij .. Had jij r ook laat van tijdens je pil of alleen zonder?
in januari vond die dat alles er goed uitzag me eitjes me bm en hij kon zo geen endometriose zien(hoeft niet zichtbaar te zijn) hij gaf groen licht en als de pijn aanhield was de volgende stap mri word daar niks op gevonden en blijf pijn houden dan laproscopie .. Die pijn is sinds september? Daarvoor had ik het soms maar nooit zo hevig enzo dusja.. Nou nu ga ik echt van die zo'n genieten haha. Zal me heus wel voor niks zorgen maken ben nou eenmaal een stresskip
had de prikpil en bloedde er doorheen en bij de pil ook maar geen pijnen verder maar ben nu al sinds sep/okt 2011 pilvrij en pijn is terug gekomen afgelopen sep 2012 had het daarvoor ook wellis gehad maar nooit zo
ja logisch toch als je zo`n pijn hebt? Dan zou ik me ook zorgen maken.....maar het is niet van je eisprong? Het is echt tijdens je ongi zeg maar. Fijn dat ze idg gaan onderzoeken want vaak willen ze nog wel eens lang zeuren voordat ze iets gaan doen. @Cupcake ja meid jij zit ook al lang te wachten nu he
Nee inderdaad, maarja, ze waren er helemaal van overtuigd dat het heel makkelijk en snel zou gaan, en het is wel zijn geld.. Dan ben ik weer net te schijterig om m'n mond verder open te trekken dan een 'Zou je dat nou wel doen, weet je het echt zeker?'.. Geen idee.. z'n ouders hebben ook constant ruzie.. zeggen ook dat ze nu uit elkaar gaan.. maar dat zeggen ze al 20 jaar.. (zijn gescheiden maar wonen en slapen wel bij elkaar, zoenen, ich liebe dich bij elkaars foto's , en bij ruzie verandert de relatiestatus binnen 4 uur van relatie naar single naar relatie.. ach ja..) Maargoed, hij komt dus uit z'n werk, gaat in z'n bed liggen/achter de computer in de slaapkamer zitten tot het weer ochtend is en ie weer naar z'n werk moet.. En nou, met die broer, da's moeilijk hoor. In de slaapkamer een meeluisteraar, de douche zit pal naast de keuken waar z'n moeder vrijwel altijd te vinden is, ZONDER deur, dus ja, probeer dan maar ehh, te genieten.. Ik vond het in de 9 dagen dat ze thuis waren toen ik daar in de zomervakantie was al een ramp en gewoon bijna niet fijn meer om te doen, moet je nagaan als ik daar nog een aantal maanden moet zitten.. Dankjewel! Dankjewel! Ik hoop het ook echt zo.. Pfff, haha..
pfff jeetje nee micchan ik ging toch echt even naar een hotel hahahaha.. Heerlijk hoe je het schijft meid jhahaha...aparte mensne volgens mij!
Nou! Ik zou er inderdaad bijna aan denken om maar een hotelletje te nemen om echt in vrijheid te kunnen.. ehh.. nouja. Leuk om te horen! Ze zijn inderdaad wel een beetje apart, maar wel lieverds hoor.. (Ze doen daar pannenkoeken in de soep )
Ik leef ook nog hoor!!! Ben druk met voorbereidingen voor verjaardag dl. Erg frustrerend als je niet gewoon alles in 1 keer kan doen, ik ben echt de hele week zoet met het huishouden. Echt balen, maar ja het moet. Anders word ik afgestraft en kan ik helemaal niks meer. Ik ben zaterdag naar de kapper geweest, maar jeetje wat een ramp!!! Het was erg duur, zelfs duurder dan afgesproken. Omdat ze mijn haar ging fohnen was het ineens 16euro duurder. Alleen maar door het fohnen!!! En het zag er niet uit. Ik dacht ga naar huis en probeer het zelf in model te brengen. Is dus niet gelukt. Vanochtend weer naar kapper geweest en nu zit het goed. Pfff gelukkig. Wat kan je je ongelukkig voelen he als je haar niet goed zit. Micchan: jeetje daar wil je idd niet te lang bij wonen!!! Helemaal geen privacy!!! Hopelijk vinden jullie snel een leuk huisje! Waarom is de prikpil zo slecht? Ik gebruik geen pil oid op dit moment. Ik wil eigenlijk niet meer aan de hormonen maar mijn cyclus is gemiddeld 22 dagen en daarvan ben ik 7 dagen ongi. Voorlopig wil ik iig pilvrij blijven. Jaren geleden had ik de prikpil en vond het heel fijn omdat ik niet meer ongi werd. Ik vind het vreselijk om de pil te slikken en krijg dan ook veel bijwerkingen en stemmingswisselingen...
Pannenkoeken in de soep?! Hahahahaha bah! Bibi prikpil schijnt ervoor te zorgen dat je heeeeel erg lang na het stoppen hiermee moet wachten op een ongi. Balen van de kapper! Het is soms moeilijk om een goede kapper te viden he
Dankje Brigit! Ik hoop het ook echt haha. Balen van de kapper zeg, 16 euro voor föhnen pfff! :O Haha ja, ik zat ook van 'Oooh lekker, soep EN pannenkoeken? En toen sneed ze dat dus ik allemaal kleine reepjes en deed die in de pan soep. Toen zat ik wel even van .....Huh? o_o Ze vonden het ook heel vreemd dat ik niets op m'n pannenkoek wilde (niet die in de soep dan he, wel losse ). Dat was 'veel te droog en smaakte nergens naar'. Nou, ik ben dol op naturel!
Ook ik leef nog hoor! Gisteren de begrafenis gehad van de opa van mijn man, vandaar de hele dag afwezig geweest. @Micchan: Getsie, pannenkoeken in de soep En ik zou daar gillend gek worden, en geen privacy in de slaapkamer en niet in de badkamer Snap wel dat je een appartementje wil en wat jammer dat die nieuwbouw niet is door gegaan Veel succes met het vinden van een ander appartement! @Lov, knvs en CupCake: ik lees ook altijd mee in het topic van Proberen zwanger te worden in 2013 en zelfs ik voelde een steek van jaloezie bij het lezen van S haar bericht. Terwijl ik ook pas net begonnen ben en daar geen reden voor heb in principe. Bij sommige mensen gaat gewoon alles zo makkelijk en met mijn lange cycli kan het nog wel eens lang gaan duren. @knvs: ik heb bij mij ook niet het idee dat het deze ronde raak is. Totaal geen klachten of iets. Ik zal zo jouw tempkaartje nog eens bekijken. Hoop voor je dat het deze ronde raak is en dat je dan voorlopig ook af bent van de pijnlijke menstruatie steeds @CupCake: ik vind het zo vervelend voor je dat er nog steeds niks gebeurt in de zin van een menstruatie of iets Ga je morgen nog de huisarts bellen? Hoop dat je snel naar ronde 2 kan! @Brigit: vreselijk als je haar zo slecht zit na een knipbeurt! Gelukkig is het nu opgelost haha. Wel stom dat ze zoveel geld rekenen om je haar te fohnen... Mijn temperatuur blijft na mijn eisprong ook vrij laag. Hij is vanochtend weer iets gestegen, maar goed. Ik ga de volgende ronde (please laat er geen volgende ronde komen) rectaal meten, oraal is echt onbetrouwbaar. Ik ga geen test op NOD doen, ga eerst wel eens een paar dagen afwachten of ik geen bloed zie.
nee niet van mijn eisprong. Begint meestal de dag voordat ik ongie moet worden dan voel ik me echt ziek.
Micc balen zeg dat het zo allemaal is gelopen. Niet leuk van zijn vader maar hoop dat je snel toch iets leuks vind. En blijven refreshen haha x
@Lies: Haha! Ja, ik vond het ook niet zo prettig. Niet dat er zomaar iemand de douche inloopt of -kijkt hoor, maarja, ehh, 'geluiden' hoor je natuurlijk wel.. Dankjewel! @knvs: Nee, vind het ook zeker wel jammer van z'n vader, maarja.. Dankjewel! Ik heb als een beest zitten refreshen hoor, haha. Ik heb nu drie appartementen (yay!), wel allemaal op plek 10 van 10 (niet yay ).. Het eerste appartement is 40,77m2, heeft 1 kamer, kost 191,20 per maand, 'Eigenmittel' (weet niet zo heel goed wat het is, maar volgens mij krijg je het wel weer terug als je weer weg gaat ) is 11.288,50. Het tweede appartement is 43,50m2, heeft 1 kamer, kost 300,49 per maand, Eigenmittel is 13.917,00. Het derde appartement is 44,59m2, heeft twee kamers, kost 431,60 per maand, Eigenmittel is 1726,40. Pfff, zijn allemaal niet echt geweldig.. Vooral die Eigenmittel is zo hoog. En we willen ook het liefst twee kamers voor als er een kindje komt.. Maar eigenlijk ben ik heel wanhopig om in ieder geval bij het ouderlijk huis weg te zijn, dus ik zou elke grootte aannemen, als het maar betaalbaar is. En dan van daaruit rustig verder kijken.. Maargoed, bij allemaal dus pas op de 10e plek, dus de kans is alsnog miniem dat het een van deze wordt..
@Lies oraal is ook niet echt goed volgens mij als je gaat tempen lieverd.... @Knvs bah lijkt me zwaar k.u.t hoor @Micchan eigenmittel betekent eigen vermogen .....moet je dan iets bijleggen misschien