Oh en knvs, jammer dat je hier niet meer komt kletsen, succes verder! Puppy wat super zo'n echo! Vast een prachtig moment Lov jaa wordt zeker donkerder! Kom maar op met dat ei!
heb alleen nog maar 4 ovu`s dus hoop dat ik m op tijd ga vinden hahaha. Ga er nu niet nog bijbestellen vindt het wel prima zo hahaha
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina hier een testje van vanmorgen die erboven is van gisteren
Ik zeg zwanger KNVS!! Lov , dat is het hem net hij wil wel een kindje... Ach we zien wel wat het geeft ovutest was zeer locht dus denk niet dat het voor snel gaat zijn Pompom thx
#nimme. Wil het wel denken maar omdat die niet knalt twijfel ik toch nog?! Ga even naar KV racen om 2 voor 5 te halen Hou jullie op de hoogte
KNVS deze testen zijn dezelfde als kv Lov jep naar mijn gevoel zit hij niet lekker in zijn vel is volop aan het aftrainen, blessure aan zijn elleboog en hij had nog last van zijn heup. Zijn werkstress , vaak moe daardoor. Lang moeten wachten door dit kl*te weer om zijn moto in elkaar te zetten. De miskraam... hij is geen prater van zijn eigen , breidt ook dingen aan iets vast wat niet kloppen. Ik laat me niet hangen maar ik kan niet alles dragen... Nu hij heeft vrij deze week na morgen tijd om als koppel tijd in elkaar te steken <3
Soms mis je gewoon een bericht weet je dat? Ik heb dat wel eens vaker als ik zelf een bericht plaats ik die onder mij mis? Gek hoor.. Ja we doen boven veel verbouwen...onder geheel niuewe badkamer en nieuwe vloer in woonkamer keuken. Het is best veel en nee ik zit niet tusen de rotzoooi omdat we zo werken dat dit niet gebeurt. Kan ook niet met 2 kids. Ben jij jarig vandaag? Gefeliciteerd! Grappig mijn vriend ook Ovutesten zijn handig maar ergens ook om zenuwachtig van te worden de testen die ik nu heb zijn om gek van te worden. De zwangerenkids lopen mooi op dan zie je het fijner....deze zijn echt te gevoelig.
Idem hier dat ik vaak het bericht wat net voor mij is geplaatst mis, dacht dat ik spoken zag maar dat is opgehelderd bij deze Kreeg net sms van de vriendin van mijn man zijn beste vriend dat het al weer even geleden was dat we nog waren samen gekomen. Ff uitgelegd waarom blijkt dat ze ook een mk heeft gehad Ga hier nog opruimen eens dat klaar de kledij klaar leggen voor de week van de kids , mijn zoon heeft dat nodig door zijn aandoening. Tot later x
Nimme, vervelende situatie met je man hoop dat jullie er snel uitkomen hoor! Lov, ik vind dat laatste streepje wel donkerder die ervoor! Spannend! Maar nog steeds geen knaller he!? Zijn dit de wondfo testen? Micchan.. Succes met alles inlakken en uitzoeken!! Lijkt me een hele klus, vooral als je een verzameling hebt! Pommempom.. Jammer van je test! Veel plezier vandaag en vanavond!
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Lies1988 (24 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 15 maart ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 23 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~Miesje- ( ) Eerste ronde eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~Pommepom (27 jaar ) Eerste ronde na mirena - eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 Zwanger Puppy25 (25jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . Juffie2 - (36jaar) Tweede kindje - uitgerekend op .... AFSPRAKEN
Nou nimme wat wil je nog meer....je vent die vrij neemt om tijd met jou door te nemen! Komt vast goed.... Erg van je vriendin Cupcake idd nog geen knaller.....wordt tijd want ze zijn bijna op. Ach ja wordt er niet sneller zwanger van he hahahaha....we zien wel wat er gebeurt. Zijn idd de wondfo
Ja daarom twijfel ik ook nog over ovu testen.. Bang dat ik er een beete obsessief van wordt.. En wij zijn nog amper begonnen natuurlijk.. Tempen vind ik ook lastig, sta doordeweeks 6.15u op, en dat vind ik in t weekend wel erg vroeg om dan de wekker te zetten.. Maar het is ook wel weer prettig om je ei te vinden.. Vandaar de twijfel. Toch wel een hele verbouwing lov, succes!! Nimme inderdaad maar weekje pakken voor jullie samen!
Wij gaan ook voor ons 1e kindje in 2013! We zitten nu in ronde 3 en mijn NOD is op 12 maart. Kan niet wachten tot ik kan testen!
Heel veel berichten zijn hier geschreven, maar teveel om te lezen Ik zie dat jullie nog maar een klein clubje zijn, ik zou graag meeschrijven? Venna (34 jaar), ronde 3, 3e kindje, nod 31 maart
Vervelend nimme, hopelijk hebben jullie snel weer seks. Lies druk weekend, is wel altijd gezellig Lov ovu test ziet er al goed uit! Hij wordt donkerder. Gefeliciteerd met je man! Pommepom balen dat de test negatief was. Gefeliciteerd met je verjaardag meid. Knvs ik lijk ook wat te zien op je testen. Rodaina welkom hier en succes. Venna welkom en succes. Zo ik ben weer bij hihi. Vandaag op verjaardag en vanavond komt mijn zusje logeren.