Meiden vals alarm heb er een digitale en een kv tegen aangegooid en VET NEGATIEF. Raad dan ook de zwtesten van 123 af hele rare testen dus? Op naar ronde 4
Lov, gefeliciteerd met je man! Pommepom, jij ook gefeliciteerd! Jammer van je test Rodaina en Venna, welkom en succes natuurlijk Wat super jammer knvs Wat stom gaan die testen! Maar inderdaad wat wondertje ook al zegt, je zit pas op 10 dpo hè! Sommige dames testen pas positief op NOD of na NOD! Dit is ook de reden dat ik pas na NOD wil testen, zou mezelf anders gek maken. Mijn duimen draaien nog voor je
Thanks Lov. Heb er nog geen tijd voor gehad de lijst zelf te updaten. Wel duidelijker zo met de nod in kleur! Oh en gefeliciteerd met je vriend/man!
Welkom nieuwelingen , ook al zijn we met weinig we kletsen soms vaak Ann , hoe is het bij u? KNVS je dacht toch niet dat de digitale nu al zwanger zou zeggen? Bij zo'n test is dat pas na 4 dagen!(wie je dat heeft gezegd?) Jammer van je geldverspilling nu want ze is positief maar gewoon nog erg erg licht, doe maar eens een met water daar komt echt geen 2e lijn op hoor Ventje is terug en wij hebben gedut op de sofa Lov is je ventje jarig? Gefeliciteerd voor hem!x Vraagje wat doen jullie allemaal en je man van job ?? Nog tbm hier??
Hier alles prima hoor! Mijn vriend is accountmanager en ik werk in de kinderopvang. Nog wel... Lekker gedut? Heerlijk kan dat zijn hè?
Pommepom tempen zou ik ook alleen gaan doen als je al langer bezig bent en niks van je cyclus snapt als je gewoon een mooie cyclus hebt weet je wel wanneer ongeveer je je ei hebt. Ik ben met ovu begonnen omdat ik een mk heb gehad. Nu twijfel ik of ik ze nog wel wil als er een volgende keer komt. @Rodaina en Venna ...Hoe meer zielen hoe meer vreugd @Ann ja dacht doe eens wat hahaha zat achter de pc Ja he ik vindt het wel fijn als we de nod goed zien @De rest thanks...we hebben het gister goed gevierd....If you know whart I mean ....whahahha. @werk....man is zelfstandig en ik thuismama @Knvs jammer meid..... Zo ga nu lekker zelfgemaakte frietjes eten hmmmmm..
Rodaina en Venna welkom! Gefeliciteerd aan alle jarigen! Bedankt allemaal voor de reacties over inpakken/verhuizen. Zie er tegenop maar kijk er vooral ook naar uit haha. M'n buik doet momenteel geen pijn, maar ik durf het niet te hard te zeggen, want het voelt altijd zo extra gemeen wanneer het weer terug komt.. En het enige wat ik vannacht veranderd heb is dat ik m'n dekbed uit m'n hoes heb gehaald, want die zat er helemaal in opgepropt en ik lag dus helemaal op een hoopje om het niet koud te hebben. Tsja, luiheid.. Hoop echt niet dat ik daardoor vijf dagen pijn geleden heb.. :') @Werk: M'n vriend is programmeur, ik (nog) niks.. Zal ook wel nooit een geweldige baan worden vanwege geen opleiding, en wanneer er een kindje is, wil ik daar wel de eerste twee jaar voor thuis zijn.. Maar misschien een parttime baantje waar je niet veel voor nodig hebt.. We zullen zien.
Bedankt voor de felicitaties! Lov van harte met je man! Ik dacht ook dat ik tempen/ovu's pas zou willen als ik langer bezig was.. Maar merk dat ik het nu zo frustrerend vind dat ik niet weet hoe of wat.. Maar kan natuurlijk goed dat cyclus na 1e ongi gewoon prima op gang komt.. Voor ik aan pil en mirena's begon had ik een mooie cyclus, maarja afgelopen 13 jaar geen natuurlijke cyclus meer gehad.. Ik moet gewoon geduld hebben hahaha Venna & rossinant welkom meiden! Knvs wat naar joh.. Ben het met de anderen eens; ik zou nog even wachten en nog niet te veel conclusies trekken uit digitale test.. Je had tenslotte wel een positieve test in handen!! Maar zullen zenuwslopende dagen zijn... Hoop een mooie test voor je over enkele dagen!! Ikzelf ben overigens jeugdarts en man accountantadviseur
Mmm wij eten ook friet maar dan van de frituur! Merk dat ik enorm 'nat' ben beneden dus mijn cyclus is opgang aan het komen. Hopelijk een fijne avond want kreeg bericht van 2 zieken voor de quiz... Komt er 1 toch met versterking voor de andere wat ziek is wat een gedoe organiseer je eens wat om niet altijd tussen 4 muren te zitten... Hopelijk ligt mijn bunny klaar als ik thuiskom man mijn libido is rakethoog
Whaha Nimme, veel plezier bij de quiz en veel succes daarna! Lov, dat is inderdaad zo, bij een regelmatige cyclus heb je genoeg om op te vertrouwen. Ik heb nu zoiets datum überhaupt niet weet of ik wel een eisprong heb gehad, misschien dat daarom het gevoel van testen/tempen omhoog komt.. Maar moet het gewoon tijd geven. Ik wil al zo lang, dat het niet snel genoeg kan gaan.. Waarom zijn we niet gewoon elke dag vruchtbaar hè?!?
Ja Pommepom soms mocht het wel makkelijker zijn he... Nimme nou meid veel plezier! Hier net nog een ovu gedaan....zal straks even een foto maken. Ik had al aan vriend aangeboden om een potje verjaardagssex te hebben maar hij moest vandaag maar even bijkomen whahahaha die arme vent van me.
Dames gefeliciteerd met jullie mannen. Vandaag weer gewerkt, lig geknakt op de bank. Straks maar even vl aankijken of hij even wil masseren. Hoop dat me ongi snel ophoud dan kunnen we weer aan de klus . En dan maar afwachten hoe me cyclus loopt deze keer. Ik wil gaan temperaturen. Maar kan ik daar nu nog mee beginnen?? En wat is dan het beste in de ochtend of avond testen??
Miesje daar had je op je eerste ongi dag mee moeten beginnen... En altijd erg belangrijk dat je het doet voordat je opstaat....iedere dag om dezelfde tijd.
Hmmmm. Dan wordt het om de dag klussen hihihihi. En deckomende weken hoeft vl niet ver het land in dus is elke avond gewoon lekker thuis. Vanaf volgende ronde maar beginnen met temperaturen. Weet sowieso niet of het werkt bij mij, zal het vaak vergeten en sta ook niet altijd om dezelfde tijd op.
Voor mij is het ook niks hoor.....veel te veel gedoe voor iets wat heus wel ooit gaat lukken zwanger worden.
Ik vind 'm vrij duidelijk donkerder Lov! Misschien toch even je man blijven porren.. Ik heb net even zitten rekenen, over 99 dagen ga ik emigreren. Eindelijk onder de 100, joepie!