Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend liesje!!

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lov hij lijkt wel iets donkerder. Nu even afwachten wat ie morgen doet anders is ei misschien al geweest.

Spannend liesje.

Hier af en toe nog krampen/steken.

3. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cupcake wat fijn dat je huisarts het zo goed oppakt! Succes met de onderzoeken

Ei zoekende dames heel veel succes! En lekker doorklussen ondertussen

Lies spannend hoor!

Bolkje als het een innestelingsbloeding was ben je zelfs nog wat langer zwanger.. Lastig dat je door die lange cyclus niet precies kan uitrekenen.. Wat eerder gezegd is dat t een lichte ongi was en je 2 wk later je ei had kan natuurlijk ook..bij de wekenindicator tel je inderdaad nog 2 weken op!

4. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Pommepom hoe is het met jou?

5. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weinig nieuws.. Nog geen ongi te bekennen..
    En met mijzelf gaat het prima hoor! Beetje moe van de verhuizing vorige week en nu weer werken en savonds steeds druk, maar ons nieuwe huis begint echt een thuis te worden!

6. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Fijn dat het huis op een thuis begint te lijken. Is altijd een drukke periode, verhuizen.

7. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt! Maar ook heel leuk, en fijn om met gedachten ergens anders te zijn.. Want ik kom pas net kijken in het zwanger-worden-wereldje maar het houdt je toch wel erg bezig allemaal

8. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja het houdt je zeker bezig dan is het fijn om daarnaast nog wat anders kunnen doen.

9. shirke1987

24 feb 2013
    42
    0
    6
    wil ook graag dit jaar zwanger worden.
    ik ben in september 2012 gestopt met de pil in overleg met me vriend. we zijn bezig voor onze 1ste.

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Welkom Shirke!

Veel succes met zwanger worden! Hoeveelste ronde zit je nu? Heb je een beetje mooie cyclus?

11. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom shirke, is je cyclus al mooi op gang gekomen na stoppen met de pil? Heel veel succes!

12. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
  13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    #4653 Lies1988, 14 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2013
    En de laatste:

Bekijk bijlage 311807

Test heb ik om 5.30 uur vanmorgen gedaan (heb vannacht weer slecht geslapen en was toch wakker). Vervolgens mijn man uit bed gehaald om te komen kijken:p
    We kunnen het nauwelijks geloven:$ Ga zondagochtend nogmaals testen, ook met een digitale van Clearblue. Even afwachten of ik morgen of overmorgen inderdaad niet ongesteld word:D

14. Gefeliciteerd Lies88! :D

Ik ben vandaag bij de HA geweest, hij voelde dat mijn baarmoedermond wat weker aanvoelde zei hij.

Nu mag ik over 2 weken bij de verloskundige langs. Ik vond die assistente helemaal niet aardig of meedenkend. Ze wilde alleen maar weten wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest. Nou, dat was dus 9 november...

Maar ik kan toch gewoon direct bij de eerste eisprong zwanger zijn geraakt? :(

Ik weet niet... had gehoopt dat het bezoekje aan de HA me wat rust zou geven, maar ik voel me alleen maar in de war hierdoor. :$

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

#4655 Liefoe, 14 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2013
    Morgen,

Amai Lies wat een GOEDE MORGEN !!!
    Denk ook wel dat je het ergens wist niet ;)
    gefeliciteerd !!!
    Vul het lijstje maar bij aan , november dat is een mooie maand om in te bevallen :)

Buikje waarom voelt een huisarts beneden inwendig??
    Zelfs mijn gynè deed dat niet... Je bmmond moet dan wel hoog en dicht zitten maar in het begin kan dat schommelen.
    Niet te erg opjagen doe over een paar dagen een ander restje die moet dan donkerder zijn dan die van vorige keer ;)

Hoe is het verder nog dames??
    Hier duidelijk het gevoel dat mij ei eraan zit te komen
    Bekijk bijlage 311829

Verder niet veel in de planning ga pizza maken na de opkuis en genieten van mijn 2 mannen.

16. Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee... Ik dacht dat het zo hoorde :$ Is voor mij de eerste keer, dus ik heb totaal geen idee wat ik moet verwachten van zo'n afspraak... Misschien deed ie het om te proberen te bepalen hoe ver ik al was? Aangezien we dat zelf totaal niet weten... :)

Ik had bij de vorige test wel een dikke vette streep, maar ik ben nogal een control-freak :) Ik wil gewoon graag weten hoe lang ik zwanger ben! Ook omdat mensen het aan me vragen en ik kan nu gewoon nog niet echt antwoord geven... Dat frustreert me. :(

17. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Lies GEFELICITEERD!!!!!!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Welgekomen hier en ik duim dat het snel raak mag zijn !!

19. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Bolkje niet erg hoor vraag maar raak hier :)
    Zolang jij je ok voeld en bij een 1 e zwangerschap is het eens zo spannend!! ;)

Bij een 3 of 4 e keer ook zenne :D

20. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Shirke welkom hier en succes.

Nimme streep is nu idd veel duidelijker dan gister.

Bolkje dan kan het dus ook nog zijn dat je langer zwanger bent. Wanneer heb je die test gedaan??

Hier vandaag een cursus van het werk. Van 1 tot 4 vanmiddag.
    Nu totaal nog nergens last van. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina