Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt je streep eigenlijk hetzelfde nimme? Hij is ook nog vers he.....even wachten tot ie opdroogt dan kun je beter vergelijken !

Nou meiden ik heb weer een ovu gedaan en hij is weer precies hetzelfde.....ik ga toch denken dat ik vorige week al mijn ei heb gehad.....anders is de cyclus extreem lang? Daar is toch ook geen reden voor opeens?

Ik zie ook geen stijging dus er zit ook niks aan te komen?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Dan zeg ik 9 maart je eisprong gehad Lov ,wanneer kun je dan gaan testen?

Wim veel plezier op de cursus!

Hier opgebeld dat mijn zomerschoenen zijn toegekomen. Net nu ik geen zin heb om weg te gaan.

Ivm. Ovutest hij is donkerder ML zg het ook en dit is niet lang opgehouden want moest nodig.
    We zien vanavond wel wat het geeft temperatuur is nog gelijk als gisteren :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja met je temp kan je het goed zien he.....dat is wel makkelijk

Wat vindt je nu van die ovu testen? Ik vindt ze echt zwaar ...! Ik heb al heel de week die streep zoals jou....een lichte stijging te zien en dat was waarschijnlijk mijn ei....

9 maart was mijn vriend jarig dus dat is wel super!

7. De eerste test heb ik op 11 maart gedaan, dikke blauwe streep. Tweede test op 13 maart, toen stond er 3+ en volgens bronnen mag ik er dan 2 weken bij optellen :) Dus in elk geval 5+. Maar als ik 3 feb als eerste menstruatiedag aangeef, geeft ie ook aan dat ik al 5 weken en 4 dagen ben... Dus dat zou kunnen kloppen (ongeveer)

De bevruchting zou dan rond 17 feb zijn geweest. Wat trouwens best cool zou zijn, want die dag waren we een half jaar getrouwd :D

Maar even een vraagje: hoe snel heeft je lichaam voldoende hormonen opgebouwd om het ook echt te voelen? Want ik heb sinds 21 feb al regelmatig last van huilbuien... Dat zou in mijn ogen wel wat snel zijn, als ik 17 feb pas bevrucht ben...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

23 maart zou ik dan kunnen testen.....maar ik test nu wel nog even door met de ovu....wil het toch zekr weten.

Ik had toch nu wel een stijging moeten hebben? Denk je niet?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bolkje ja kan op moment van innesteling best al dingen merken.....ik ruik dan vaak ontzettend goed.

10. Ok, nou... in dat geval hou ik voorlopig gewoon aan dat 3 feb een menstruatie was... Het kan tenslotte hooguit 2 weken schelen als 3 feb de innesteling was, en dan kom ik er straks liever achter dat ik mijn kindje 2 weken eerder ga zien dan 2 weken later :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi wel spannend zo je eerste echo!

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

In het negatief....

13. Zeker weten!! Maar dat is het natuurlijk altijd... :D

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Trouwens de cyclus begon op 24 februari dus het zou een mooie cyclus zijn!

Micchan meid hoe is het met jou?
    En miesje?

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bedankt allemaal voor jullie felicitaties:D Ga het steeds meer geloven:) Voor nu heb ik gerekend dat ik 4 weken zwanger ben. Precies 2 weken geleden had ik mijn eisprong plus 2 weken cadeau:) Om te tellen vanaf de eerste dag van mijn menstruatie op 5 februari heeft niet veel zin, had pas op dag 24 mijn eisprong. Dan reken ik goed toch?
    Ik zit op de tablet nu, niet heel handig om de lijst te gaan zoeken. Zal het morgen doen!

Nimme, je eisprong komt eraan meid!

Lov, wat gek van die testjes:( Inderdaad toch al je eisprong geweest?

Bolkje, wat spannend dat je helemaal niet weet hoe ver je bent! Ben benieuwd naar je termijnecho straks:)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi lies ik denk idd ook gewoon 4 weken :D

17. Ik vind het zó ingewikkeld dat de dokter de twee weken voor de bevruchting ook meetelt als zwangerschap. In mijn ogen is de bevruchting toch echt hét moment om te beginnen met tellen, hoor :)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee hoor 2 weken moet je er altijd bijtellen ;)

19. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Haha ik dacht eerst (voordat ik me hier allemaal in ging verdiepen) dat je ook pas zwanger bent vanaf het moment van bevruchting. Alleen in de medische wereld tellen ze vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie omdat die dag bekend is en het moment van bevruchting niet. Meestal hebben vrouwen 2 weken zitten tussen die eerste dag en de ovulatie.
    Rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie heeft alleen geen zin als je een veel langere cyclus hebt zoals ik:p Ben benieuwd hoe de verloskundige in eerste instantie bij mij gaat rekenen:)

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ja normaal test je pas positief op je nod....dus vanzelfsprekend ben je dan rond de 4 weken. Maar ja bij bolkje is dat even iets anders :D

Hier trouwens last van afscheiding ..... En geen eitje slijm maar witte afscheiding.

Deel Deze Pagina