Haha, ja... Hier gaat altijd alles anders Soms wel vermoeiend, maar ach In dit geval ook wel weer een bijzonder verhaal om te vertellen als hij/zij wat groter is
Bedacht me ineens dat ik hier nog niet helemaal op gereageerd heb Eigenlijk wist ik het niet Het gevoel van zwanger zijn ken ik niet en ik had de laatste paar dagen ook helemaal geen symptomen meer behalve vaak plassen. Tuurlijk zagen een aantal tekenen zoals de temperatuursdip en het bruine bloedverlies op 7 dpo er goed uit en de steekjes die ik toen heb gevoeld in mijn buik, liezen en borsten. En natuurlijk had ik ook ergens wel goede hoop, maar omdat ik op het laatst helemaal geen klachten meer had ging ik al uit van het ergste. Toen vanochtend mijn temperatuur was gestegen kreeg ik helemaal hoop, maar voor hetzelfde geld was die morgen naar beneden gekeild. Kortom, ik wist niet wat ik moest verwachten en ging ervan uit dat de test negatief zou zijn, maar hoopte natuurlijk wel op positief Lov, ik snap dat de meeste vrouwen 4 weken zwanger zijn als ze testen, maar zo wordt in principe niet gerekend door artsen en verloskundigen. Bij veel calculators ben ik al meer dan 5 weken zwanger namelijk Daar gaan ze toch echt uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. Wanneer ga jij naar de verloskundige bolkje, of heb ik daar overheen gelezen? Ik ga me maandag denk ik aanmelden als ik zondag weer een positieve test heb.
Hallo dames, Bij deze neem ik afscheid, heb nog een oud topic van zoonlief, en had nog een topic maar het word teveel helaas om alles bij te houden. Ik hou het dus bij 1 topic. Zag ook dat ik al uit de tabel was, wat natuurlijk prima is Zwangeren : geniet en van harte! Niet zwangeren : succes met zwanger worden!
Zo hier weer terug van de cursus. Weer alles ff opgefrist. Lies en Bolkje hoelang je precies zwanger bent komen jullie wel achter bij de echo Beter straks vooruit gezet worden dan terug.
Hallo , Sanne ,jammer en succes ook aan jou! Bolkje en Lies zo'n leuke tijd in 't verschiet met beebloeren Net onder mijn deken uit ,toen ik onderweg was voor mijn schoenen en je kent dat je gaat dan niet enkel voor schoenen kijken maar ook snel om inkopen enz. Kreeg ik toch geen migraine aanval in de winkel...moest nog afrekenen aan de kassa en ze waren zo traaaaaag... Snel snel doorgegaan en naar huis was ik blij ,paracetamol genomen iets gegeten had ik ook nog niet en oogjes dicht gedaan. Ik weet het niet ik denk ahv.de scherpe pijnen gisteravond dat ik mijn eisprong gehad moet hebben (evenals slijmverlies). Maar waarom knald dan die ovutest NIET ...??!!! Gekke boel ,afwachten geblazen maar weet het niet meer eerlijk gezegd. Nu als over 2-3 dagen mijn temperatuur stijgt dan ok dan weet ik het ineens
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 23 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~Miesje- ( ) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 Zwanger! ~Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op .... ~Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november AFSPRAKEN:
Nimme zoals ik al zei had je dat toch moeten zien ? Tenminste iets op je ovu..... Ik zie alleen verschillende testjes geen opbouw.... Maar je temp gaat het wel vertellen niet
Jammer Sanne! Ben wel benieuwd wat je temperatuur gaat doen Nimme! Vervelend die migraine Mooie lijst hè hihi Mensen die er nog niet op staan kunnen zichzelf bijvoegen Ann is hier al even niet meer geweest hè?
Nimme je zult het straks wel zien als je temp gaat stijgen. Zou toch nog even doortesten als ik jou was.
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart ~Miesje- ( ) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 Zwanger! ~Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op .... ~Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november AFSPRAKEN: Ik heb mezelf verplaats, denk mijn NOD nu later te hebben.
Welkom aan alle nieuwe dames. Dankjulliewel allemaal. Momenteel juist helemaal niet zo. Over zes dagen komt ie alweer en het voelt bijna te snel. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog bezig ben met uitzoeken en inpakken en m'n kamer dus helemaal overhoop ligt.. Pfff, van alles. Zit nog steeds met die appartementen in m'n maag, ik heb nu een eigen account en we hebben nu dus zes appartementen, en op zich gaat het best goed hoor (4e plaats bij eentje, 7e bij twee, 8e bij twee en 9e bij eentje), maar toch, ik kan niet wachten tot we eindelijk echt iets hebben, dat ik het echt zeker weet. Ga er steeds minder naar uitkijken om daarheen te gaan en daar baal ik gewoon heel erg van.. We hebben ook steeds meer discussies, wordt het ook niet gezelliger van.. En m'n moeder doet ook gezellig mee, bijna elke dag ruzie om de stomste dingetjes, kan daar echt verdrietig van worden. Is ook wel goed te zien dat het tijd is om op mezelf te gaan.. En ik ben materialistisch en daar erger ik me aan. Voor onze verloving zei ik altijd dat ik niets om die ring gaf en gewoon voor altijd bij hem wilde zijn, en dat meende ik ook echt. 13 oktober heeft hij mij ten huwelijk gevraagd, en hij zei dat hij zo snel mogelijk iets zou regelen. Dat maakte me op dat moment echt geen hol uit, we waren verloofd! Toen hij hier tijdens de kerst was, vroeg hij me om na te denken over een tekst voor binnenin de ring voor hij wegging (3 januari geloof ik). Maar ik wist niets te bedenken, en hij stelde dan ook voor om deze ringen gewoon te laten zoals ze waren, en voor de trouwringen iets te bedenken, want dan kon hij ze zo snel mogelijk halen. Nouja, prima. Maar intussen is het dus vijf maanden later en nog steeds niets, en ik voel dat ik ongeduldig word en daar erger ik me dus enorm aan en word er ook verdrietig van.. Wat voor meerwaarde zit daar nou aan, als ik maar gelukkig met hem ben zou het goed moeten zijn.. Gisteren zei hij dat hij toch nog een idee had voor in de ringen, maar dat wilde hij niet vertellen, maar 'me graag laten zien wanneer we ze samen gingen uitzoeken'. Nou, ik ontplofde zowat, en da's toch niet normaal? Word helemaal gek van mezelf. Best deprimerend om mij daar in m'n eentje te zien staan.. Kijk, daar doe ik het voor. Gefeliciteerd met je rijbewijs! Momenteel op de bank in de woonkamer, maar toen je dat berichtje plaatste hoogstwaarschijnlijk op m'n bed in m'n slaapkamer. Daar zit ik meestal omdat ik het altijd koud heb en ik dan lekker met de deken over m'n benen heen kan zitten. En ik vind alleen zijn gezelliger dan beneden zitten. Nu wel okay, dankje. Heel fijn dat ze je zo goed helpen! Gefeliciteerd meis, helemaal toppie!
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 23 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~Miesje- ( ) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 Zwanger! ~Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 8 oktober ~Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november AFSPRAKEN: Juffie2: 21 maart termijnecho
Micchan als ik het goed lees tussen de regels door ....wil je gewoon door met je leven.......dat snap ik zo goed! Dat eeuwige stilstaan wordt je gewoon ongeduldig en gek van en maak je ruzies om de stomste dingen...