Meid het klinkt idd alsof je nu gewoon door wilt gaan met je leven, lekker samen wonen met je lief. Alleen lijkt nu alles een beetje tegen te zitten. Het komt zeker goed alleen lijkt dat nu misschien even niet zo. Dikke knuf voor jou!!
Hallo , Klaar met alles ,haal ik onze nieuwe grill uit de verpakking zit daar 1 dingetje niet bij om het toestel af te schrapen naderhand... Dan maar zonder ,snap niet dat de mensen zoiets stelen uit de winkel Micchan ,ik heb heerlijke dekens voor op de sofa ,2 kleine bruine voor de kindjes ,moet er eigenlijk 2 bijhalen want heb 3 kids en ze vechten er s'morgens om (1 tje op reserve). Mijn eigen dekentje ligt boven bij de jongste op zijn bed. Er zit wel een gat in maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om het weg te smijten ,is eentje wat je ook niet makkelijk kunt vinden. Voor ons is het een groot beige met wol aan de binnenkant idem ligt bij ons op bed. Ik begrijp je goed je wilt verder ,een mooie ring ook al denk je dat is niet van belang maar dat ding moet je wel een gevoel geven van dit is het ... Ivm.je stekje er komt zeker wat uit de bus misschien sneller dan je denkt.Soms denk ik dingen die er niet snel komen een rede hebben. Wij hebben 9 jaar naar een geschikte woning zitten zoeken.... GEK werd ik ervan ,waar we eerst zaten die studio was te klein... Dan het huis gekocht maar buren uit de hel binnen het jaar verkocht was een imens groot huis 250m2 met veranda ,binnenplaats en grote tuin niet meegerekend volledig omheind en garage maar in een niet al te louche buurt zeg het zo maar Toen dat verkocht was verloor mijn man zijn job en we konden met mijn loon geen extra lening bijnemen voor het huis wat we toen op het oog hadden ,vrijstaan met weilanden achter en rondom...hartpijn gehad echtwaar! Uiteindelijk snel snel een appartementje gezocht en dat opgeknapt maar 95m2 was echt te klein voor 3 kindjes en geen tuin echt niet aan te raden. Dat zelf dan ook verkocht om elders te gaan huren voor 6 maanden en dan ingetrokken in de woning van nu ♥ Juffie ,hallo ! Voel jij je al beter?
Micchan: ik wil wel bij jou op het lijstje hoor! Kan iemand mij erbij zetten? brigit - 36 jaar- 2e kindje- beginnen: ? Ik weet het echt nog niet, misschien dat de kriebels dit jaar nog toeslaan en anders volgend jaar. We zien het wel. Ik merk wel dat het eindelijk makkelijker word met mijn kleine meisje en ik kom nu eindelijk een beetje tot rust. Dus wie weet als ik nu een tijdje goed slaap het gevoel voor een 2e snel sterker word. Morgen ga ik echt op jullie reageren. Verjaardag van mijn dochter was echt heerlijk, ze heeft zoooo genoten. Ik zelf heb een terugval met mijn reuma dus moet ff paar stapjes terug doen, natuurlijk veel te veel gedaan. Ik ga nu mijn bedje in, slaap lekker allemaal en tot morgen!!!
ja ben weer beter, vandaag voor t eerst weer gewerkt en ja Lov...bijna echo, nog precies een week!!!! Spannend, droom allemaal nare dingen, dus hoop echt dat t goed zit!
Ach meid.....dat komt natuurlijk omdat je er zoveel mee bezig bent.... Ik zou dat ook hebben denk ik hoor.....
Poeh een hele hoop gemist en inmiddels bijgelezen.. Juffie spannend hoor! En leuk! Lov en Nimme wat balen die ovu's bij jullie, hoop dat jullie M snel vinden (of dat ie bij jou in elk geval 9mrt is geweest lov) Micchan balen dat je je zo rot voelt.. Kan me ook wel voorstellen dat het geen fijne situatie is waar jullie in zitten.. Maar houd moed, als jullie straks lekker samen zijn gaat het vast allemaal een stuk makkelijker!
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 23 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~Miesje- ( ) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 Zwanger! ~Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 8 oktober ~Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 10 november AFSPRAKEN: Juffie2: 21 maart termijnecho Bolkje: 25 maart eerste echo [/QUOTE]
Goedemorgen , Hoe is het met de dames ?? Niets speciaals hier buiten weer dat trekkerige gevoel benden en uitgaan van mijn temp. Durf ik niet goed met ziek te zijn. Ik heb een goei sinusitis en moet zo dadelijk voor de oudste naar zijn dokter voor een bespreking van zijn medicatie enz. Misschien wip ik dan ook even de stad in Bekijk bijlage 312014
Goedemorgen!! Hier alles wel ok. Ik zit al een uurtje beneden op de bank te wachten tot mijn man eens uit bed komt. Vanmorgen had ik enorme buikpijn, ik was zó opgelucht dat het bleek te komen doordat ik naar het toilet moest Mijn man kon het allemaal niet zoveel schelen blijkbaar. Soms heb ik wel het gevoel dat ik het allemaal alleen moet doen, dat het hem niks interesseert als het niet goed zou gaan... Dat het helemaal mijn verantwoordelijkheid is. Maar dat zullen de hormonen wel zijn Succes vandaag, Nimme!!
Blokje oei geconstipeerd ? Is ook zo'n leuk zwsymptoom Verzorg je en mannen zijn minder gevoelig mede ze denken dat wij ons lichaam op en top kennen maar omgekeerd
Nimme nog steeds niks he meid.......pfffff stomme testen! Ik ga dalijk eens de z&k doen ben eens benieuwd. Bolkje mannen he,....die snappen dat nooit!
haha mannen zullen daar idd anders over denken. Hier beginnen mijn borsten gevoeliger te worden. Gisteravond ook veel krampen gehad en een kramp die bleef hangen zeg maar. Voelde niet prettig dus een pittenkussen erop gedaan en vroeger naar bed gegaan. Nu nog wel af en toe krampjes maar meer niet.
Hier ook wat last van de borsten wonder en een soort van kramperigheid gevoel in de bm..... Maar even een vraag aan jou nimme.....als de ovu nu duidelijker wordt kan dat een goed teken zijn? Want ik kan me dan niet voorstellen dat mijn ei nog moet komen?