ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Ann87 (25 jaar) Tweede ronde, eerste kindje - NOD: 16 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart ~ Miesje- ( ) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ brigit (36 jaar) tweede kindje beginnen: ? Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 8 oktober ~Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 10 november AFSPRAKEN: Juffie2: 21 maart termijnecho Bolkje: 25 maart eerste echo Zo mezelf weer verplaats en brigit toegevoegd aan de lijst. Graag de laatste lijst altijd gebruiken dan zijn de veranderingen er ook nog bij.
Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer maar het kan altijd dat ons lichaam net niet dat stootje LH in zich had om vroeg rond cd 14 ofzo een eitje te laten springen ? Ik voel ook meer maar wat het mag betekene ,we kunnen enkel doortasten en vrijen om de zoveel tijd. Vind het jammer dat het zo onduidelijk is ook voor u Wim en Lov ! Knuffels x Ps.zit nu in de wachtruimte bij de Kinderpsychiater ging goed op de baan niet druk en de weg goed vrij.
Ben benieuwd lov. Nimme mijn ei is toch nog geweest. Begin last van mijn borsten te krijgen en dat heb ik na ei Haha hoe blij kun je er mee zijn
Ja hij is echt een stuk duidelijker......... Ja het is balen als ik zo lang moet wachten maar als er maar een ei komt dan is het ook goed.....
Idd als er maar een ei komt dat is het beste. Maar Lov zoals ik het nu begrijp moet je ei dus nog komen.