Wij gaan pas testen na 28 maart. Weten nog niet precies wanneer. Hier een warm broodje gegeten met kaas,ham, ui, tomaat en ananas. Was echt heerlijk
Vorige keer had ik opeens in de avond die knaller en de dag erna al gelijk een lichtere test.... Daarm dat ik dat nu ook verwachte
Wim klinkt als een goestingske ??? Lov ,ooohhh zo ja kon idd.maar ik denk morgen ,zo was het bij mij ook vorige keer. En ik snotter maar verder yeah
Een goesting = is een soort craving ,ergens waar je naar snakt wat je uitermate zal smaken en soms zijn dat gekke dingen bijeen van eten
Daar heb je ook wel weer gelijk in Pfft, ik heb ook (nu al!!) zo'n last van mijn borsten! Ze voelen heel zwaar en zijn ontzettend gevoelig. Kan niet eens knuffelen met mijn man zonder dat het superzeer doet vanavond
Nimme zo'n gekke combi vond ik het eten niet Bolkje dat van de borsten heb ik ook wel eens zo in en cyclus om gek van te worden. Hier vanmorgen licht misselijk. En vroeg klaarwakker voor mijn doen.
hallo , Wim ,misschien nog een teken ?? Lov ,owjee ,maar als je ze zelf zag wat vindt jij er dan van? Want als ik een foto maak is het toch nog anders dan hoe wij het zien uiteindelijk.Iphone en fotocamera trekken toch nog een ander beeld. Hier zijn mijn foto's : Bekijk bijlage 312421
Hoi dames, ik ben er nog wel, hoor. Maar deze week best druk geweest dus niet zoveel tijd voor forum... Ik zal de lijst even opzoeken een aanpassen.
Lov balen van de onzekerheid. Hoop dat er snel duidelijkheid is. Nimme hij is wel duidelijker bij jou dus er zit wat aan te komen.
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 25 maart ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 25 maart ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart ~ Miesje- (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 april ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - Uitgerekend op . ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 8 oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 10 november ~ Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november Afspraken: ~ Juffie2: 21 maart termijnecho ~ Bolkje: 25 maart eerste echo ------ Zo, heel gedoe. Maar de lijst ziet er weer spik en span uit. Heb mijn eigen wijziging ook even veranderd. Staat er nu nog iemand NIET op de lijst? Anders moet ik even een heleboel pagina's terug gaan lezen... En wat doen we met wijzigingen? Door 1 persoon laten veranderen? Of ieder voor zich? Want nu stonden er dingen door elkaar etc. En ik persoonlijk vind het fijner dat je sorteert op data... Ik stem voor door 1 persoon laten veranderen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/412398-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-19-a-484.html willen jullie eens kijken?
Lov: Ik had al gereageerd in dat topic, maar ik zie duidelijk een streepje op de tweede foto. Op de eerste en derde foto helaas niets...
Moeilijk Lov, lijk wel iets te zien maar ook weer niet Hoop het zo voor je! Nimme, jouw testjes lijken donkerder te worden Wondertje, het wordt spannend voor jou! Symptomen klinken wel goed! Ann, ik stem ook voor 1 persoon die de lijst aanpast Jammer dat jij weer aan een nieuwe ronde hebt moeten beginnen! Ik heb vanochtend een clearblue test gedaan. Ik vind de uitslag steeds zo onwerkelijk, ik voel me echt helemaal niet zwanger! Gisteren hebben mijn man en ik allemaal leuke dingen gekocht voor onze ouders: sokjes, speentjes met I love opa/oma, knuffeltjes, een boekje met tips voor opa en oma, een kaartje en rompertjes. Gaan ze vast heel blij mee zijn We hebben geregeld dat allebei onze ouders 2e paasdag naar ons toe komen en dan gaan we het vertellen. Voor mezelf heb ik het 9 maanden dagboek gekocht van Pauline Oud. Leuk om zo mijn zwangerschap bij te houden! De test van vanochtend: