Super lekker gaan genieten hoor. Ben heel benieuwd hoe jullie ouders gaan reageren. Wel een leuke manier om het te gaan vertellen. Ben je al actief in het 9 maanden dagboek aan het schrijven?
hahaha wat kun je dar gek van worden als iemand et niet ziet hhahaha ik zie het zelf zo duidelijk hier op de comp
Ik ga vandaag beginnen met schrijven Ben ook heel benieuwd hoe onze ouders gaan reageren! Lov, ik ben ook heel blij met de uitslag. Omdat ik me niet zwanger voel ben ik bang dat zo'n test ineens zegt dat ik niet zwanger ben Je houdt het spannend met die net wel/net niet streepjes meid
Ja lies die eerste tijd si altijd zo lekker onzeker he.... Maar komt helemaal goed...je moet maar zo denken ....die klachtjes vertllen totaal niks over een eventuele slechte zwschap
Lies <3 *smelt* wil ook Lov, ik zit op de iPhone kijk straks! Doordoen met de kuis met muziek op de achtergrond
Gefeliciteerd Lies (of had ik dat nou al gedaan? Aarrgh, zwangerschapsdementie ) Ik heb ook dat 9 maanden dagboek. Gekregen van mijn zusje. Ik vind het echt een ontzettend leuk boekje @Lov23: ik hoop het echt zo voor je joh!!
Ja echt Lov, maar wel heeeeeeeeeeeel vaag. Weet niet of het echt wat het is Daarom moet het maar gewoon snel donkerder worden, heb je tenminste duidelijkheid Nimme, succes met de schoonmaak en hoop dat het ook gauw weer jouw beurt is! Bolkje, volgens mij wel haha maar toch bedankt Ik vergeet nu ook al dingen, maar misschien zit dat tussen mijn oren haha. Ik ga nu even schrijven in mijn dagboek
Mooie test Lies! Fijn dat die je extra gerust stelt. Ik zie helaas niets Lov, maar ik ben ook niet zo'n hele ster in turen hoor.. Ik blijf voor je duimen!
Oh enneh, Brigit, wat maak je me gelukkig dat ik nu niet meer alleen ben. En An, ik vind het ook prima als 1 iemand het bijhoudt hoor!
Ahh micchan komt nogeens piepen Ann ,je mag hem bijhouden de lijst Lov ,in't negatief zie ik de streep zeker ,nu maar donkerker worden ! Wel leuk zo'n boek om je zw bij te houden ! Ben klaar maar ik heb weer hoofdpijn hoop dat die sinusitis snel overwaaid. Ben nog gaan plassen een uur geleden om straks nogeens een ovutest te doen. Voel dat drukkend gevoel in mijn baarmoeder terugkomen zoals vorige keer ,kan het niet omschrijven maar drukkend is het wel.
pfff ja maar eigenlijk kan er niet echt iets staan nu....toch? Wordt er gek van....bah ben er ook zoveel mee bezig op deze manier!