Lov tuurlijk ben je er nu veel mee bezig, juist omdat je nu eigenlijk niet weet waar je in je cyclus zit. Ovutest zit tegen het positieve aan en zw test geeft ook iets aan. Hoop voor jou dat de zw test positiever word in de loop van de week. Nimme balen van de hoofdpijn. Hier af en toe wat misselijk, wil der vanaf. vanmiddag na het eten was het echt erg kwam er bijna weer uit
Als je echt je ei op 7 of 9 maart hebt gehad wat ik denk kan er zeker een 2 e lijntje verschijnen!! Lies dank je x
Nog kwaaltjes en jij wilt pas de 28e testen lol Misschien met een reden want je eitje is toch al eventjes geleden gesprongen niet?
Mijn ei is nu 5 dagen geleden ong. Volgens ovu. Ik wil idd zolang mogelijk wachten maar ergens mis toch ook wel vrijdag
wahaha lov misschien wel Weet het nu allemaal nog niet zeker hoor, eerst maar zien hoe ik vrijdag morgen wakker wordt na een avondje weg Ovu lijkt wel iets donkerder.
die van 17-3 s`morgens was iets lichter maar hij is gelijk aan die van gisteravond denk ik.... Het is iig niet veel verschil
Hoi hoi.. Zal ook m'n "gezicht" weer even laten zien.. Lees wel alles mee maar even geen behoefte om overal op te reageren.. Sorry! Spannend Lov! Hoop echt dat je test donkerder word! En Nimme, aan de klus meid Morgen ga ik bloedprikken en woensdag de echo.. Verder heb ik niet echt nieuws Fijne avond allemaal!
Lov op je foto's in t vage testen topic zag ik niets.. Op je opengemaakte test zie ik wel een licht streepje en op de laatste foto die je hier plaatste zie ik m ook vrij makkelijk! Klinkt erg leuk, nummer hopen dat ie snel donkerder wordt! Spannend hoor! Hier nog altijd geen ongi.. Vanmorgen weer megawitte test.. Nimme jouw foto's kan ik niet openen helaas (?)
Succes vandaag en woensdag CupCake! Hoop dat je snel meer zekerheid hebt. Pommepom, hoop voor jou ook snel op meer duidelijkheid!