Hallo , net terug van de uitgelopen brunch haha en net geplast en ik zie dat ik samen met Lov op't wachtbankje mag gaan zitten Bekijk bijlage 312751
oeh lov dat ziet er goed uit! Nimme, ik kan je foto's inderdaad wel in je album zien! als ik op de link klikte kreeg ik te zien dat de afbeelding door de gebruiker was verwijderd (o.i.d.) Maar jouw ovu zag er ook goed uit! Zitten jullie gezellig samen op een eitje te broeden
Fijn Nimme, jij ook een fijne nacht alvast Bij mij heeft een late eisprong succes gehad, hoop bij jullie allebei ook
Succes dames!! En vooral ook veel plezier gewenst met het klussen Ik ben vandaag helemaal blij, omdat een collega net tegen me zei dat ik een buikje kreeg
haha hoe blij kun je daar mee zijn als anderen opvalt dat je wat "dikker" wordt. Lekker van genieten.
wahah dan ben ik de 1e alweer Hopelijk positief. Volgens mij kan de lijst beter door een ander gedaan worden. Als ann er niet vaak is.
haha maakt mij niet uit hoor, zou het wel willen doen. Maar ik vind wel dat het iemand moet zijn die hier vaak aanwezig is. Op welke pagina stond deze?