pdffffff nimme il geloof het nog niet zo geen idee hahahaha @Suus hey meis....pffff aaahhhhhh hahahahaha... @Kim welkom hier!
Jeetje lov, denk je gister je ei te hebben ben je al zwanger!!! Dat was een snelle bevruchting Wanneer zou je nod moeten zijn eigenlijk?
Lov volgens mij ook meid, hopelijk snel een knal test. Nimme ik krijg nu idd ook de kriebels. Zal vanavond de lijst even opzoeken/bewerken. Kim welkom hier en wat is je NOD, kindje nr? welke ronde? Ben nu aan het werk maar vanavond weer volop aanwezig. Vanmiddag schoenen en een fiets kopen
Jeetje lijkt mij niet leuk als het nu een beetje gissen is met je cyclus!! Beter in 1 keer een knal test en het lekker vieren dan weer moeten afwachten. Al is het 2e streepje best wel duidelijk, maar nog geen knaller. Maar dat komt dan waarschijnlijk omdat je misschien toch nog iets te vroeg test?! Hihi maar ja dat weet je dus niet
Je kan zelf ook een banner aanmaken. Boven aan deze site staat rechtsboven banners. Daar kan je er 1 maken en dan bij accountinstellingen bij je handtekening plakken
Ja nee Brigit geen idee dus hahahah... Morgen maar weer testen oh stel je voor er staat niks ? Ovu testen zijn op trouwens.....
Hier gaat alles goed na die bruine afscheiding! Heb er verder geen last meer van gehad gelukkig. Vanmorgen naar de prenatal geweest, 2 superleuke zwangerschapsjurkjes gekocht Helemaal blij mee. Wat zit dát comfortabel zeg!! En misschien ben je nog niet zeker, maar ik geloof in positive thinking!! Ik hoop het echt zó voor jullie
Hahahah ja ik ben ook positief maar ook voorzichtig Fijn dat het weer goed is....ik heb het bij de meiden ook gehad....schijnbaar erg gevoelig
Zwangerschapstesten heb je in ieder geval genoeg denk ik e Lov Heb een lekkere wandeling gemaakt met de jongste want die is op iets aan het broeden niet willen slapen en dan winterslaap houden overdag is te gek voor woorden... Zou 11-12-2013 geen mooie bevaldatum zijn
ZWANGER WORDEN IN 2013 Proberen zwanger te raken: ~ WIM (24 jaar) Vierde ronde (1e na vmk), eerste kindje - NOD: 28 maart ~ Lov23 (29 jaar) Derde ronde (na mk), derde kindje - NOD: 1 april ~ Nimme (32 jaar) Eerste ronde (na mk), vierde kindje - NOD: 1 april ~ Kim991 (22 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 4 April ~ Miesje- (? jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD 10 April ~ Ann87 (25 jaar) Derde ronde, eerste kindje - NOD: 12 april ~ CupCake88 (24 jaar) Eerste ronde, eerste kindje - NOD: Onbekend ~ Pommepom (27 jaar) Eerste ronde na mirena, eerste kindje - NOD: Onbekend Nog niet begonnen: ~ Micchan (19 jaar) Eerste kindje - Beginnen: december 2013 ~ Brigit (36 jaar) Tweede kindje Beginnen: Onbekend Zwanger! ~ Puppy25 (25 jaar) Eerste kindje - Uitgerekend op 29 september ~Juffie2 - (36 jaar) Tweede kindje - uitgerekend op 8 oktober ~ Bolkje - (27 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 10 november ~ Lies1988 - (24 jaar) Eerste kindje - uitgerekend op 21 november Afspraken: ~ Juffie2: 21 maart termijnecho ~ Bolkje: 25 maart eerste echo Kim toegevoegd. Hoeveelste kindje? Lov en al op zwanger zetten?? Zou wel tof zijn. Nu wil ik ook graag
Verdorrie, wéér lichtbruin slijm Zou het kunnen komen door inspanning? Want gister heb ik veel gelopen en vandaag ook weer (gister voor het werk en vandaag in de winkels).