haha klinkt goed maar ben er niet weg van haha. Van mij mag dat weg blijven. Maar voor nu een goed teken hoop dat dit zo blijft.
Nou wij vanavond rust avondje morgen weer klussen en mijn waarschijnlijke ei en dan kan het wachten weer beginnen... Doen julie ook temperaturen ??
Hoezo ben ik zielig? Ik zeg alleen wie wim is en dan moet ik opeens alles vertellen, en nu ben ik gelijk zielig?
Kreeg een life visie toen Lov vroeg hoe het met je is michhan... En jij zo wil je alles weten? Haha toen dacht ik michhan spuug het eruit
Oooooh. Vriend heeft z'n haar laten knippen en er is bijna niks meer over. :') Gelukkig stuurde ie eerst een foto (hij had niks verteld), als hij zo een videogesprek was begonnen had ik waarschijnlijk een hartverzakking gehad. Maar ik heb een potje zitten janken joh, ben zo dol op z'n lange, donkere, stijle zwarte haar, en nu kan ik er niet eens meer doorheen woelen.
stomme autocorrectie in mijn post haha kom dan maar over mijn man zijn haren wrijven die heeft haren zoals Michael jack.had lange kroezel kop maar altijd staartje mijn man vergelijk ik meestal met dwayne johnson *kwijl*
Zo, mijn man is chagrijnig zeg Ik heb me net ziekgemeld van mijn werk, vanwege die bruine slijmpies... Komt ie thuis, is ie boos dat ik niet heb gekookt!! Dat zat namelijk zo: ik had vanmorgen een ontbijt-afspraak met een vriendin, maar die had zich verslapen. Ik zou eigenlijk gaan koken na die afspraak en dan ook een portie in de magnetron zetten. Kan wel janken nu dat ie zo lelijk tegen me doet. Hij is de hele tijd zó lief en begripvol, en dan heb ik het even écht nodig, en dan doet ie zo
Nu zit ie de hele tijd een boek te lezen en mij te negeren. Krijg alleen maar superkorte antwoorden van hem... :x