Dan ga jij lekker afhaal halen een lekkere friet ofzo zonder hem Ben daar vrij kort in zo'n kinderachtigheid pakt niet bij mij
Hm dat is idd niet echt leuk nee! Niet te veel op in gaan en lekker je eigen ding doen. komt wel goed
Bij gebruikersinstellingen, kies je handtekening wijzigen, daarin kun je de banner plaatsen (bbcode kopiëren en plakken) of een text als je dat wilt Ook ik temperatuur.
Pff net wakker en ik ben me toch misselijk bah. Zo weer een hele dag werken. Yem zal je vanavond bij op de lijst zetten. Lov ben benieuwd naar je test.
@Wondertjeindemaak, niet leuk.. misselijk zijn en dan nog een hele dag werken! Maar, ik hoop dat het door een zwangerschap komt, die misselijkheid @Lov23, waar ben je? ben ook benieuwd naar je test
Ow daar ben je al, gelijk gepost! Ik zie eigenlijk niets, vind de foto iets te donker.. kun je iets dichter bij misschien?
Achteraf denk ik dat mijn mannetje het gewoon even niet aankon dat ik bruine afscheiding had. Dat hij zich even geen houding wist te geven. Vanmorgen de dokter gebeld, ik mag om 9:10 daar komen. Dus hopelijk ben ik daarna gerustgesteld. Manlief wilde dolgraag mee, maar het kan allemaal niet vanwege zijn werk... Was ie erg verdrietig om....
Dank je bolkje..hij moet alleen duidelijker gaan worden... Ik snap je ventje wel....die zijn daar zo anders in he. Eigenlijk ook wel weer lief....
Nogmaals positief Lov!!! Bolkje, mannen kunnen idd zo doen daarom. Micchan altijd welkom Wim hoe voel je je? De andere dames? Hier ok lig nog in bed moet dringend maar wil zolang ik kan ophouden voor die ovutest maar het is nog gevoelig on mijn onderbuik dus eitje is nog niet weg weg
Goedemorgen! Lov, wat hou je het spannend zeg! Hoop echt dat hij snel donkerder wordt! Bolkje, succes bij de dokter, hoop dat alles goed zit meid! Ik heb net even bloed geprikt.. Straks even boodschappen doen, een taart maken in opdracht en vanmiddag de echo. Ben zo benieuwd wat er te zien is! Hoop echt dat ze het wel gelijk vertellen.. Volgens de ha wisselt dit nog wel eens. Fijne dag allemaal
Ben net terug van de dokter... Hij heeft even gekeken en gaf aan dat er indardaad wat oud bloed bij de baarmoedermond zit. Hij heeft me aangeraden om me de komende dagen even rustig te houden. Hij gaf aan dat het een grote kans is dat het om innestelingsbloedingen gaat, maar het kan ook een teken zijn dat er iets mis is... Niet veel wijzer van geworden dus
Kom jij uit BE of NL? Wanneer heb je je 1e echo? Als je geen pijn ,krampen hebt ed.kan het idd.zijn van inspanning ,adertje gesprongen ,enz. paar dagen geen sex ,zware inspanningen en mocht het erger worden dan eis je een echo! knuffel!