Pfft.... hier weer even een berichtje uit de bruine-slijmpies-boeg Voel me vandaag extreem emotioneel. Janken, janken, janken.... Ik probeer mijn zinnen te verzetten, maar het lukt niet echt. Manlief komt eerder naar huis toe, echt superlief! Ik had nooit gedacht dat zwanger-zijn je zo'n machteloos gevoel kon geven... Ik dacht dat het óf goed óf fout was... maar dat afwachten... oei, dat is echt verschrikkelijk. Achteraf denk ik: had ik maar gewacht met die test... Zwanger zijn was een stuk makkelijker toen ik nog dacht dat ik aan het ontpillen was... Waarschijnlijk was ik dan zelfs blij geweest met die slijmpjes, omdat ik had gedacht dat mijn menstruatie eindelijk op gang kwam...
Hoi meiden.. Ben net terug van de echo! Gelukkig wel wat meer duidelijkheid.. Er waren namelijk teveel grote eiblaasjes te zien, kans op een eisprong is klein, dus zal een doorverwijzing naar het ziekenhuis krijgen. Morgen even bellen voor een afspraak bij de ha om alle uitslagen door te nemen, maar de man die de echo maakte zei dat ik waarschijnlijk bijna nooit een eisprong zal hebben en daardoor ook lange cycli. Klinkt als PCOS in mijn oren... Hij raadde dan ook aan om verder te behandelen in het zkh in plaats van zelf blijven proberen. Dit was eigenlijk wel een beetje wat ik had verwacht, gezien ik voor de pil ook nooit een regelmatige cyclus heb gehad. Manlief is er ook nog wel positief onder.. Had ook erger kunnen zijn. Is ook zo maar dit is niet hoe je het je voorstelt als je stopt met de pil. Het liefst de natuurlijke weg natuurlijk. Maar de echoscopist zei ook dat ik met een duwtje in de rug (wat hormonen) waarschijnlijk snel zwanger zal zijn. Ben gelukkig nog jong. Ben al blij dat ik geen andere symptomen van pcos heb zoals overgewicht, acne, overbeharing e.d. Dus dan gaan we er maar voor, met een klein beetje hulp! Hopelijk zal het snel lukken en zijn er geen verdere behandelingen nodig!!
Knuffel Lov !!! Cupcake ,jij ook knuffel en idd.met clomid kun je snel zwanger worden en ik had ook pcos na de dochter maar ineens weg door afvallen. De overbeharing enz.had ik niet maar wel blaasjes. Moet je nu iets doen om je menstruatie op te laten wekken?? Wanneer is je volgende afspraak? Zo heb na de strijk 2 GROTE zakken vol oude en te kleine kledij klaarstaan enkel jammer was de datum uit het oog verloren van de actie en dit liep tot vandaag....moet ik daar nu als een gek mijn kleerkast uitmesten haha. Achja zat weer te zwijmelen bij de zwangerschapskledij
Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt meid! PCO lijkt me heel vervelend, maar gelukkig kun je er met wat hulp inderdaad zwanger mee worden. Heel fijn dat dit zo snel is geconstateerd en nu hopen dat je snel zwanger wordt
Goed om te horen! Ik moet eerst nog terug naar de ha voor de doorverwijzing, morgen gelijk even bellen. Maar gezien ik 4 dagen werk kan ik alleen op woensdag. En wil er nog niet onder werktijd heen, dan worden mn collega's nieuwsgierig..
Deze snap ik niet helemaal nimme Micchan balen dat je vriend zijn haar heeft laten knippen. Wel fijn dat hij eerst een foto heeft gestuurd. Jeej eindelijk een paar ringen! Bolkje mannen weten soms niet hoe ze idd met zo'n situatie om moeten gaan. Hopelijk is hij nu weer heel lief voor jou. Cupcake klinkt idd een beetje als pcos. Hopelijk mag je snel bij een arts terecht en mogen jullie een wondertje verwachten. Lies vandaag wordt je gebeld als het goed is Kun je gelijk daarna je afspraak door geven voor op het lijstje hihi Yem had je gister op bij op de lijst gezet. BB88 welkom hier, wil je ook bij op de lijst? Lov dus toch je ei. Wat raar. Hopelijk is het dan nu een echt bevrucht ei. Nod is dan nog later? Hier vanmorgen weer onwijs misselijk, gister ook bijna de hele dag geweest. Verder totaal nergens last meer van. Gister ook de fiets op kunnen halen, helemaal blij. Kan ik die vandaag uitproberen met boodschappen doen. Vanavond weg, lekker naar Guus Meeuwis!!!!! Onwijs veel zin in. Moeten we ook al bijna een nieuw topic hebben? Moet vanaf 500 p toch anders maak ik ff 1.
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/428823-zwanger-worden-2013-deel-2-a.html#post14739551 Het nieuwe deel van ons clubje.