Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    lekker thuis kacheltje aan theetje erbij hoop dat je opknapt meis. En dat je snel je ei mag vinden! X

2. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Wat een leuk meisje op die foto die zit er lekker warm bij :D

Hier schijnt de zon nog geen sneeuw te bekennen ik blij want loop nog met m'n gips voetje tot febr haha.

Wat word er gekookt vanavond? Ik heb trek in Mac dus vriend lief aankijken :d

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik heb ooook zo'n zin in mac! Gister en eergisteren ook al! Maar ik denk dat lief kijken hier geen zin heeft. Heb gister zelf al aangeboden dat ik zal trakteren maar te ver geefs.....:D

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ohh ik vind het nooit eigelijk zo erg opruimen kan totaal nie tegen rommel haha.. Heb het gisteren allemaal al gedaan

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    aan arme jij :( houd je vriend niet van Mac?

6. Bougainville

Ik vond het ook nooit zo erg hihi maar sinds Lauren de boel overhoop trekt.....haha. Je blijft aan de gang!

7. Bougainville

Jawel maar hij vind het zo duur. :) En te ver rijden denk ik. Is 20 minuten rijden ongeveer. Maar ze hebben een nieuwe burger die heel lekker moet zijn en die wou hij wel proberen dus misschien dat ik hem daarmee om kan krijgen. :D

8. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Mee eens :) knuffel!

9. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Net de soepgroenten opgezet wordt dus bloemkoolsoep en morgen puttee met vinken.

Wij hebben gisteren friet gegeten alhoewel ik dat graag eet hoor :D

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hier ligt onze kater binnen op de loer naar buiten om vogels te verslinden ( we hebben broodkruimels gestrooid ).

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    haha die wil maar al te graag naar buiten denk ik..

12. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm lekker dat gepraat over de mac! Vriendlief begon daar vanmorgen ook over.. Die zei al: ooh zullen vanavond bij de mac eten halen of de chinees? :D Hihi, ik denk alleen dat het de chinees wordt.

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    @boug ja klopt Mac word ook steeds duurder.. Wij hebben toevallig vorige week bij de post aantal coupons gekregen voor de Mac heb jij die niet gehad?

@nimme bloemkoolsoep nog nooit gegeten ben wel gek op bloemkool dus wil het ook wel proberen hehe :D

Wij hebben gisteren ook lekker makkelijk gedaan broodje ei gegeten in het weekend doen we nooit zo moeilijk

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    als je Chinees lekker vind ook een goede keuze toch :)

15. Bougainville

Ja die coupons heb ik al weg gegooid!! Haha.

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    owh jammer haha:p

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    @ Waterpokken, hier geen enkele kinderziekte gehad. Als onze zoon het krijgt dan weet ik niet wat te doen. Het kan zijn dat ik immuun ervoor ben volgens de huisarts. Maar ik kan moeilijk mijn kind een week of wat ergens droppen. Zolang kan ik hem ook echt niet missen!! 1 Nachtje is de max, en het is idd al besmettelijk voor het uitbreekt.

@ Verre vakantie, klinkt heerlijk! Hoewel ik een land als Turkije ook heerlijk vind aan een luxe hotel met all in clusive formule. Maar we willen ook altijd wel wat zien. Mensen die bijv tig uur naar Mexico vliegen om alleen bij het hotel te zitten snap ik niet zo goed.

@ Poetsen, doe elke dag wel wat. Kan niet goed tegen viezigheid. Helaas met 2 honden en een kleine moet ik wel minstens 5x per week stofzuigen en 3/4 keer per week dweilen. Het is niet anders.

@ Ziek kind, check! Vannacht een ontzettend onrustige nacht gehad. En vanmorgen 38.2 koorts. Hij is huilerig en hangerig en weer erg snotterig. Vanaf oktober is het elke maand raak. Toen hij amper 6 mnd oud was heeft hij met het RS virus in het zh gelegen dus is er vatbaarder voor. Met de dokter hadden we in december afgesproken dat als hij weer snel ziek zou worden hij naar de kno arts doorgestuurd wordt. Morgen dus maar even een afspraak maken met de dokter voor een doorverwijzing. Misschien moeten dan zijn neusamandelen eruit.

@ Eisprong, succes dames!!

@ Testen, wat spannend!

Het lijkt mij voor een tweede weer net zo spannend! Ik was er megaveel mee bezig toen (nu ook al) en kon niet wachten tot het zover was. Toch moest ik even slikken toen het na de eerste ronde direct raak was, superblij maar ook erg eng! Wist niet wat ik kon verwachten.

Vanavond uit eten met mijn man. Zoon zou uit logeren en morgen naar de opvang smorgens ivm mijn werk. Maar omdat ik slecht in mijn vel zit (net nog fikse ruzie gehad, kan echt niets hebben nu) zouden we uit eten dus zou zoon toch uit logeren. Maar ja hij is ziek, dus komt een vriendin hier even oppassen. Fijn dat het kan!

Fijn weekend nog!!

18. Bougainville

Ik dacht toch al: daar gaan we toch niet heen. :p

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    @meiden

Ik ga even lopen met de hond en naar mac :D
    vanavond ga ik lekker ontvoerd kijken vind dat zo spannend maar zn geen leuke dingen die gebeuren natuurlijk! Hoop ook dat het plan dan lukt om het kind mee terug te krijgen :)

Tot vanavond meiden eetsmakelijk alvast x

20. Bougainville

Jeeej bericht 600 :')

Eetsmakelijk bij de mac!!! Ik ga nog even flink zeuren haha

Deel Deze Pagina