Ik moet me heel erg inhouden, maar ik heb regelmatig dat als ik in de winkel schattige kleertjes of speelgoed zie, ik het het liefst gelijk mee zou willen nemen..
thanx! hier dit weekend nuttig gebruikgemaakt van komende eisprong (als cyclus tenminste netjes is deze maand) nu ik weet hoe het voelt om kindje bij je te dragen kijk ik nog meer uit naar een positieve test, maar durf niet uit te gaan van de mazzel dat het gelijk weer raak is. worden zenuwslopende dagen dus eind januari!
nee eigelijk gezegd niet ik kijk wel rond maar koop nog niks weet nog niet hoelang het duurt voor we zw mogen raken ik hoop snel natuurlijk
Jeetje, bijna anderhalf jaar.. Nouja, dan hoop ik maar dat het zich nog een stukje verder rechttrekt tot December! Jaaa, kipburgers zijn ook heel lekker haha. Alleen jammer niet zo heel vet wanneer ze uit de magnetron komen.. (Ik ben heel erg af en toe haha)
ik doe met je mee haha mn eisprong komt ook over enkele dagen ik begin morgen met ovutesten spannneeend en hopen dat het raak mag zn
Thanx meis. Fijn dat je je mening geeft. Andere meningen zetten me weer met beide benen op de grond. En aan de andere kant, als ik niet zwanger ben en heb toch een vroegtest gedaan.... ook zonde van mijn geld Toch ben ik super nieuwsgierig, zenuwachtig etc. Voel me ook gewoon een beetje anders. Maar miss komt het ook wel omdat ik meer gericht ben op mogelijke signalen van mijn lijf. Ach... ik stel me gewoon aan hahaha. Ik ben dan niet bezig met spullen voor mijn eerste, maar wel voor de 2e..... Ik kijk naar kinderwagens. Pfffff My God DUUUUUUUURRRRR. Ik zou het liefst een tandem kinderwagen willen, achter elkaar dus (makkelijk met winkelen), maar dat de zitjes ook naar elkaar toe kunnen. Nu dacht ik aan een Baby jogger City select of een Topmark Toppi 2. Die is ietsiepietsie aantrekkelijker in prijs, maar weer niet te gebruiken denk ik voor 1 kind (als Senna straks zelf wilt lopen). Ziet er denk ik niet uit. Mocht iemand toevallig iets zien als je voor jezelf aan het neuzen bent, please keep me posted! Hier nog geen pizza in zicht. Mannetje moet eerst thuis komen.... Ik heb me een trek! Tot laterrrr!!!
En thanx meiden voor de reacties op de foto van mijn dochter. Ik ben ook heel trots. Het is een schatje met een hoog knuffelgehalte!! hihi
ja en dat ook zonde van je geld als je het niet bent ik zou nog een paar dagen wachten ook al is het zenuwslopend ik ken het gevoel en heb soms toch ook wel het idee er teveel mee bezig te zn maarja denk typisch vrouwe eigenschap hahaha
Hier hebben we ook al het één en ander in huis. Overgekocht van mijn zus, al een paar maanden terug. Onder het motto: We hebben het toch ooit eens nodig Wij hebben al: - box - maxi-cosi - kinderwagen bugaboo - badje + standaard - aankleedkussen - voedingskussen
Hallo dames! Ik ben helemaal nieuw hier en hoop gezellig met jullie te kunnen meepraten over zwanger worden! We zijn nu 9 maanden aan het proberen en heb tot dusver nog maar 5 keer een cyclus gehad. Deze maand kreeg ik mijn eisprong veel eerder, normaal zou ik nu al ongesteld zijn (10 dagen na eisprong). Spannend dus!!
Wow, wat heerlijk dat je dat al hebt. Dat zijn samen met de babykamer de meest grote uitgaven. Al ben ik wel van mening, dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. Maar lekker zeg, dat je dat al in huis hebt!!!
@puppy25 Welkom leuk dat je mee komt kletsen Wil je ook in de lijst gezet worden? Kwam het door het ontpillen dat je nog maar 5 keer een cyclus heb gekregen? Maar zeker spannend hoop voor je dat het raak mag zn