Hai hai, De foto van het meisje met het jurkje, is mijn prinsesje! De 18e is mijn NOD, een dagje later dan Puppy. Ik weet niet wanneer ik ga testen. Morgen is het 4 dagen voor de NOD en dan zou ik een vroege test kunnen gebruiken, maar omdat mijn gevoel een beetje wisselend is en ik ook al niet kan vergelijken met de vorige zw.schap (kwam er toen na 8 wk pas achter), twijfel ik. Beetje zonde van mijn geld als ik do. toch ongi wordt. Ik denk dus als ik het do niet ben, dan toch do. pas denk ik testen (tenzij ik me niet kan bedwingen) Ik heb ook nog ovu-testen liggen. Daar kun je ook zw.schap mee testen. Alleen andersom niet. Ik kan ook die gebruiken als ik me niet in kan houden, maar denk het niet, om mezelf te behoeden voor teleurstellingen. Gekopieerd van ovulatie-berekenen.com: "Een ovulatietest spoort een verhoogde aanwezigheid van het luteïniserend hormoon oftewel LH in de urine op, welke geproduceerd wordt door de hypofyse in de hersenen. Een zwangerschapstest detecteert de aanwezigheid van het hCG hormoon in de urine. Dit hormoon ook wel het zwangerschapshormoon genoemd" @Puppy: Spannend ook voor jou he?! Nerveus, een voorgevoel? Wanneer ga jij testen, voor op of na je NOD? Ik ga weer verder De Eetclub kijken meiden!!! Lekker avondje!
jeetje wat babbelen jullie veel. @sannie beterschap met je zoontje.en heb je lekker gegeten? @keli wat een dotje.erg leuk jurkje. @baby spullen.we hebben al 1 kindje. dus we hebben alle spullen bewaart op de zolder. kinderwagen die we hebben gaan we weg doen. en kopen we een nieuwe die in onze auto past(toyota aygo) @puppy welkom
Wow, heb net alles even bij gelezen Ik lees alles mee, maar reageer niet overal op. Momenteel nogal druk met klussen en een overlijden van iemand dichtbij Voor de meiden die bijna hun NOD hebben, ik ga voor jullie duimen hoor! Nog even een nieuwsgierigheids vraagje voor degenen die al een kindje (of meerdere hebben) maar ook voor degenen die net als ik voor de eerste gaan: hoe combineren jullie werk en kinderen met elkaar of hoe gaan jullie dat doen? Mijn vriend werkt 40 uur in de week en ik 32. Beiden werken we vrij ver weg van huis en moeten dus vroeg weg en zijn pas laat thuis. Onze ouders wonen ook niet dichtbij. Wij zitten een beetje met de kinderopvang. Ik wil dan 24 uur gaan werken en onze moeders willen wel om de week oppassen. We moeten dan wel ons kindje naar hun toe brengen 's avonds en de volgende dag na werk weer ophalen. We zitten zelf te denken aan 2 dagen ons kindje brengen naar een gastouder. Ben wel heel bang dat het allemaal erg druk gaat worden, maar 16 uur werken wordt financieel te krap. Ben benieuwd hoe jullie dat doen of willen gaan doen!
@Micchan: Jeetje wat gaaf zeg! Hoe heb je je Oostenrijkse vriend ontmoet? Op de een of andere manier heeft het altijd iets extra romantisch. @Liesje1988: Ik werk momenteel 32 uur per week. Wel wisselende diensten (gehandicaptenzorg). Mijn vriend zit in zijn afstudeerjaar. Als het allemaal goed uitkomt, en mijn vriend heeft werk, dan zou ik denk ik 24 uur willen gaan werken. Deze diensten vallen dan ook nog wel eens in het weekend. De doordeweekse dagen dat ik moet gaan werken zal het kindje dan naar een kinderdagverblijf gaan.
Lies, ik ben net voor de 3e kwam thuisblijfmama geworden mede wij geen hulp hebben of krijgen van anderen.De oudste een zorgenkindje is. Wij hebben ook alles fincieel bekeken en ik verloor mijn wede aan blijven werken-opvang-2e auto ....
Kan er al helemaal bij wegdromen, zucht.. Moet er alleen nog wel aan werken dat dat dromen in het Duits gebeurt.. Denk dat dat een van de moeilijkste dingen zal zijn, ons kindje niet in 'mijn' taal opvoeden.. @Juffie2&SuusD: Welterusten! Gecondoleerd allereerst. Hoe we het gaan doen met werken weet ik nog niet precies.. Er zijn meerdere opties, zo kan ik bijvoorbeeld iets zoeken voor de weekenden en/of avonden, maar vriendlief heeft ook werk waarbij hij de mogelijkheid heeft een paar maanden thuis te werken, dus dat zou in principe ook kunnen.. En anders twee jaar thuisblijfmama tot het kindje naar de kindergarten gaat, en dan hopelijk iets vinden.. Via de site waar het plaatje in m'n banner naartoe leidt haha. We verzamelen allebei deze figuren, ik had er toendertijd (ong. Oktober 2012) best veel moeite mee om me in te houden met bestellen, en kwam uiteindelijk in een soort van geldnood (veel dingen annuleren enz.).. Toen liet hij een berichtje op m'n profiel achter en heeft me heel erg geholpen met keuzes maken e.d., waardoor ik me dus stukken beter in kon houden en nooit meer in de problemen kwam. Diezelfde Oktober werd ik de 31e geopereerd aan scoliose, en toen heb ik het echt heel moeilijk gehad en veel slapeloze nachten enzo, en hij was eigenlijk de enige met wie ik altijd kon praten, waar ik altijd m'n ei bij kwijtkon, zoveel kon zeuren als ik wilde en daarna opgevrolijkt werd.. En ja, zo groeiden we steeds verder naar elkaar toe. Op 20 November heeft hij me toen gevraagd of ik zijn partner wilde worden, en in Maart hebben we elkaar voor het eerst ontmoet (ik ben redelijk schuw en moest dus eerst echt aan het idee wennen, en bovendien wilde ik eerst weer wat redelijker kunnen lopen ), en ja, sindsdien zit het echt helemaal goed.. -- Oeioei, is een heel lang bericht van me geworden. Sorry dames!
Pfoeee goeiemorgen. Sta op de kop hier.....Sinds de bevalling heb ik buikkrampen die aanvoelen als weeen. En als ik er dan nou ook nog een mooi kind voor terug krijg maar dat ook nog niet! Hopen dat het snel over is. Hoef pas om 1 uur te werken gelukkig voor die tijd zou het wel over zijn ga ik vanuit! Keek net naar buiten en het is hier goed wit!
Wow wat is er veel geschreven sinds gisteren :O Gezellig, maar niet helemaal bij te houden, haha! Ik zal toch een poging doen: @ Uitzet, hier al een eerste die bijna 1,5 is dus alles in huis, voor een jongetje dan he @ Ontpillen & cyclus, ik had na het stoppen met de pil meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen, het kan dus wel. Best bijzonder vind ik, na ruim 12 jaar de pil geslikt te hebben. Zodra ik altijd stopte op zaterdag werd ik standaard op de dinsdag erna ongesteld. Ook erg regelmatig dus. Momenteel een cyclus van 27-28 dagen. @ Eten, wij hebben tapas gegeten Erg lekker, ook om er even tussenuit te zien. Zoonlief zou uit logeren gaan maar omdat hij ziek is heeft mijn beste vriendin bij ons thuis opgepast, erg lief! Vannacht een klote nacht gehad... Om 01.00 was ik op de huisartsenpost, hij had 40.1 koorts, was continu aan het brullen en zijn hartje ging megasnel te keer. Gelukkig was alles goed. Nu lijkt hij een stuk beter, maar wil amper eten, drinken gelukkig nog wel. Omdat dit al vanaf oktober aan de gang is elke maand opnieuw, worden wij waarschijnlijk doorgestuurd naar de kno arts. Maar omdat het de tijd vh jaar is (erg koud ineens) en hij elk nieuw virus meepakt, kijken we het nog 1x aan denk ik. Voorheen waren het vaak de neusamandelen maar nu de keelamandelen die opgezet waren. Arm ventje... Heb dus amper geslapen vannacht.... Van 2.00-4.00 Van 4.30-7.00 Van 7.00-8.00 En dat terwijl ik met een time out thuis zit, pfff.... Kan het er eigenlijk niet bij hebben maar ja, hij kiest er ook niet voor. @ Mac, hmmm... lekker hoor! Doe aan de lijn dus voorlopig even niet helaas, maar gisteren tijdens de tapas wel lekker genoten! Ik vind de Big Tasty altijd errug lekker,.... En de milkshake aarbei hmmm @ Testen succes voor degene!! @ Nieuwen, welkom!
Bougainville, ben je al eens naar de dokter geweest voor die krampen? Mijn zoon is ook van augustus 2011 en ik heb ook fikse krampen gehad. Ik heb er zelfs een inwendige echo voor gehad (gek om dan geen kindje meer te zien) en alles was okay. Ook een blaasontsteking heb ik gehad, weken na de bevalling, de kuren sloegen steeds niet aan. En toen begonnen de echte krampen, steeds van die ontzettende felle steken, bijna niet te doen!! Uiteindelijk viel het me op dat ik ze steeds binnen 5 minuten had dat ik naar de wc moest. Uiteindelijk zijn ze verdwenen dus ik wijt het aan mijn darmen die hun plek weer terug moesten vinden. Lijkt me niet normaal dat je 1,5 jaar na dato nog zoveel pijn hebt, sterkte!
au au au ik heb kramp onder in buik alsof ik ongesteld ga worden! zou dat eitje kunnen zijn? hier ijskoud, maar geen sneeuw helaas
ik voel eisprong meestal wel, maar meer doordat ik dan paar keer prop van dat rekbare slijm verlies. Nu nog niet gehad. hmm zouden we kunnen gaan schaatsen eind van de week?