Goedemorgen girlzz.. Ik heb heerlijk geslapen alleen wilde net douche en m'n cv ketel slaat maar nie aan howw dus zo maar even de monteur bellen want m'n kachel doet het wel alleen geen warm water @sanne wat vervelend zeg van je kindje hoop dat die snel beter is en dat je bij kno arts terecht kunt. @boug hoop dat je buikpijn over is En het heeft bij jullie lkkr gesneeuwt hier nog niks IK BLIJ haha @juffie eisprong kun je voelen verschilt per persoon. Ik voel het aan mn borsten die zn rond de eisprong gevoellig en heb meer cervixslijm dan normaal. k start vandaag met ovutesten spannend :-D
Poeh heel wat gemist! bijna 20 pagina's ga even een poging doen om te reageren. Hoop dat ik niemand over het hoofd zie! Heb niet meer gezocht onze naam voor een jongen staat er ook 0x en de andere 96x geloof ik in en voor een meisje hebben we nog geen idee, dat zal moeilijker worden. Manlief vind Merel super tof maar ik ben niet zo van de vogel namen (vind Mees ook niets) En succes alvast met je examen! @ Koali: oeh een camper huren das nog veel leuker als een auto! Leuk zeg zon reis! @ Maria1983, welkom en ik ga voor je duimen dat je contract verlengd word en je nu wel echt kunt gaan starten @ App, die period tracker heb ik ook, zoooo handig! vooral omdat je de symptomen bij kunt houden, ik snap nu na 4 maanden al heel wat meer van mijn cyclus daardoor @knvs90, fijn die link van die MAC voordeelbonnen, ik had ze gemist En succes met de kachel, geen warm water is met dit weer vervelend. hoop dat het maar een klein onderdeel is wat vervangen moet worden ofzo @SuusD, hier ook schuldig aan alvast wat dingen verzamelen, ik heb mijn eigen wiegje op zolder gevonden, wat kleertjes en een enorme stapel hydrofiele luiers. Ik heb me tot nu toe heel erg kunnen inhouden en alleen dingen gekocht die in de aanbieding waren en die ik (mocht het niet lukken) nog kan weggeven of verkopen. Ik heb witte rompertjes, een heel snoezig pakje, een mutsje, sokjes en een badstoffen badcape. En alles is in neutrale kleuren Oja ik heb ook een kast die nog leeg is @ Nimme/ zware hoofdpijn, oef daar heb ik om en om zon last van de ene maand heb ik onwijs veel kramp en de andere maand knallende hoofdpijn. @Micchan wauw! das een grote verandering, stoer zeg! @Sneeuw, hier ook niet, wel een bevroren vijver @Sanne2011: beterschap voor je zoontje @Juffie: ik merk er ook vrij weinig van afgezien een mini slijmpropje dan en dat ik meer zin in mijn man heb (heb heel soms ook iets van 15 minuten kramp en dan niets meer totdat ik ongesteld word..) even een totaal offtopic vraagje: heeft er hier iemand de Hobbit al gezien, is het aan te raden? Manlief wil er zo graag heen maar ik heb niet zo veel met het genre
Puppy25 - 25 - 1e kindje - NOD 17 januari Keli - 33 jaar - 2e kindje - NOD 18 januari Juffie2 - 36 jaar - 2e kindje -NOD 29 januari Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - NOD 11 februari Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Cosy- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Dibbe - 27 jaar - 1e kindje - start september 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville- 20 jaar - 2e kindje- start Oktober 2013 Micchan - 18 jaar - 1e kindje - start December 2013 Volgens mij is dit de laatste lijst, dus heb ik hier mijn naam even aangepast
ja ben ook echt zo blij met die app super handig en je krijgt idd meer inzicht in je cyclus! Ik heb de monteur gebeld die komt vanmiddag langs dus hoop dat die het snel weer doet.. @hobbit m'n schoonouders z'n r geweest hij schijnt goed te z'n.. Ik hou er ook nie echt van maar m'n manlief wel
Zo, weer ff bijlezen...lekker koud weertje buiten he? ik zit lekker binnen met de kachel aan @keli Wat goed dat je tot donderdag kan wachten. Is eigenlijk wel het beste om te wachten..ik redde dat vaak niet hoor dus als er donderdag geen ongi is..ms. vrijdag testen? dan mag het wel hoor.. en ovutesten gebruiken om een zwangerschap te testen lijkt me zelf niet zo betrouwbaar. Maar dat is mijn idee. @Lies1988 Gecondoleerd! Over het werken...als je een kleine hebt, voelt alles heel anders! er werken genoeg mensen natuurlijk (ik ben thuisblijfmama) die paar dagen hun kind wegbrengen. maar om elke week je kind 1 0f 2 keer savonds al weg te brengen..zou ik best zwaar vinden!! Zou mn kleine echt missen dan hoor @Micchan wat romantisch hoe je je partner hebt leren kennen... een soort van 'All you need is love' verhaal @Bougainville...heb je last van buikkrampen die aanvoelen als weeen? heb je geen last van galsteenaanvallen?? heb dit ook gehad na de bevalling van mn oudste, lag toen na 1 week al in het ziekenhuis. Ik had het linksbovenin onder mn ribben en het straalde uit naar achter in mn rug. En echt een krampende gevoel. Ik weet het niet hoor of dat het is maar heb sinds ik het heb gehad, meerdere er over gehoord waar het bleek dat het dit was. Het komt vaker voor na een zwangerschap, omdat alles in de verdrukking heeft gezeten. Nu is mn galbalas eruit, dus geen last meer Maar die pijn voelt idd als weeen. Ik zou ff checken bij de HA! Mooi gezicht die sneeuw!! @sanne Beterschap met jullie mannetje!!niet leuk zeg als tie elke keer zo ziek is @knvs90 Leuk..spannend..het echte werk gaan nu dan beginnen hoop dat je gauw een knal ovutest hebt!!
goed idee btw cosy ga ook even op name jacht vandaag kan toch de deur niet uit want die monteur komt tussen 1 en 5 . En voor een meid hebben we al een naam alleen voor een jongen zo moeilijk! Hier de initalen voor een meid V.C. Het word wel Italiaans want manlief is half..
Wij hebben voor een meisje Merlen. Staat niet op de lijst. Merle wel meerdere keren. Vind Merlen niet helemaal super maar mn vriend vind hem geweldig.
Hallo Keli en alle andere die op mijn bericht hebben gereageerd. Ik vind het inderdaad heel spannend allemaal, ik ben er vanaf vandaag ook voor het eerst heel nerveus door. Vanochtend was mijn temperatuur nog met 0,2graden gestegen! Normaal ben ik 10 dagen na mijn ei al ongesteld en heb vanmorgen even goed naar de temperatuurlijst gekeken en zit nu op dag 12!! Ik denk dat ik vrijdag pas ga testen, dan is mijn man ook vrij en als we dan een positieve test hebben dan kunnen we er samen van genieten. @Keli, gebruik jij alleen ovulatietesten of ook temperatuur je ook? Ben jij al lang bezig om zwanger te worden? Ik vind het ook heel spannend voor jou, ga voor je duimen!!!!!!!!! @knvs90 Succes met je ovulatietesten! Hopelijk kan je snel beginnen met 'klussen'
Ik ga Lauren naar oma brengen want ze word vervelend! haha zo bedtijd. Kan ze bij oma op bedje en dan kan ik straks naar mn werk gaan blerghhh
Hallo ! Hier gaat het wel ook bloedverlies valt mee ,hoofdpijn niet echt maar wel steken en ogen doen zeer ,dus kom maar kort. Meisjesnaam hebben wel al ,jongensnaam vind ik ook maar ventje vindt van niet haha. Leg me seffes nog wat op de sofa
@bougainville ja ik zie het.hier ligt niets. @ipad arrrg hij veranderd elke keer me woorden.super irritant. @juffie zou idd je ei kunnen wezen. @knvs succes met het vinden van je eitje @liesje88 gecondoleerd. @film hobbit.jaa wij hebben hem zien.vondt hem echt super.wel in de bios 3D. @meisjes/jongens namen.daar ga ik nu nog niet eens over na denken. Komt van zelf wel als we zwanger zijn @ madelief spannend!!!
Wauw, wat veel sneeuw Bougainville! Ik heb hier net naar buiten gekeken (was al een tijdje wakker, maar het is zooo koud om eruit te komen..), maar hier ligt helemaal niks. Haha. Ik vind het stiekem ook hartstikke leuk om er een heel verhaal achter te kunnen vertellen. Jammer genoeg is niet de hele familie enthousiast over 'internetrelaties', maargoed, die zie ik toch vrijwel nooit..
Er vallen hier nu extreem grote vlokken sneeuw! Mijn schoonmams belde net dat ze me naar mijn werk brengt dus hoef Lauren niet naar der toe te brengen....Ze wou me niet op de fiets laten gaan door de sneeuw haha.