Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    hier sneeuwt het nog niet maar is het wel heel erg koud.
    ik heb weer een nacht slecht geslapen want ben zo zenuwachtig.
    om te testen (over 8 dagen).

2. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ooooh spannend dames die bijna mogen testen! Ik wil oooooooooook. Mis het zwanger zijn. Moet nog zo lang wachten :(

Voor jullie hoop ik op eeen positieve test natuurlijk!!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @bougainville Fijn zo'n schoonmama!! En de maanden gaan voorbij vliegen. let maar op!ik moet ook nog paar maandjes wachten. Ik wacht al sinds vorig jaar juni..het kriebelt al heel lang!!

4. Bougainville

Word steeds een beetje witter. ;) Echt raar op buienradar is niks te zien maar het sneeuwt toch echt.

TPhoto_00024.jpg

5. Bougainville

Ja lief he! Ik hoop dat ze snel gaan! Loop nu ook al een poosje met kriebels. Eigenlijk zou ik pas december stoppen met de pil. Maar heb er al 2 maand af kunnen krijgen. :D Veder ga ik ook niet. Wilde wat langer wachten zodat Lauren straks wat meer zelf kan....Lijkt me niks om met 2 kleintjes te lopen. Als het dan mag lukken rond eind 2013 is Lauren 3 als de baby komt. Dan kan ze hopelijk wat meer zelf.

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ziet er echt mooi uit zo wit.

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ik vind tussen de 2 en 3 jaar verschil erg leuk en fijn! De meiden schelen nu geen 2 jaar, en het eerste jaar kunnen ze nog niet veel samen. Sinds de laatste tijd doen ze meer samen. Alleen M.aaike was nog niet zindelijk. Dat vond ik wel pittg aant begin. Maar als ik kijk naar hoeveel ze nu samen spelen...blijf ik bij het verschil van 2-3 jaar. De meiden zijn allebei in het najaar jarig, dus dan hoop ik ervoor of erna te bevallen. Anders word het wel een drukke boel met ook nog een papa die jarig is rond die tijd.
    haha, zo heeft iedereen zn eigen redenen...;)

8. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Wat goed dat je zo lang kan wachten, jij ook Madeliefje1987!!

@ Bougainville: Jeetje wat een sneeuw is er al gevallen, hopelijk blijft het hier in het oosten nog even droog! Morgen mag het vallen, dan ben ik vrij.

9. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai hai Puppy25,

Jij ook vrijdag testen? Ik ook als ik do niet ongesteld ben.
    Wat spannend voor jou ook, zeker omdat je normaal gesproken al ongi zou zijn geweest.
    Ik heb er bij mij niet echt een positief gevoel over, want ik heb wel ongi klachten als lage zeurderige rugpijn. Meestal verlies ik nu (dag 20) al een beetje oud bloed, maar dat is nog niet gebeurd. Maar wat niet is, kan nog komen he?! ;)
    Ik temp niet, ik gebruik wel de ovu testen van testjezelf.nu Die werken bij mij super. Precies op de dag dat ik mijn eisprong aan voelde komen, testte ik licht positief (die dag dus aan de klus geweest) De volgende dag zou ook volgens de bereking mijn eisprong moeten zijn. Die gevoeld en testte ook een dikke streep. Helaas die dag niet geklust, omdat ik erg last had van mijn eisprong. Links erge stekende pijn. Ik hoop dus dat het genoeg is geweest, maar zoals ik al zei, ik heb er een hard hoofd in. Ik ben na mijn eerste zw.schap niet meer aan de pil geweest. We zijn nu 3 rondes bezig. En jij? En gebruik jij naast t tempen ook de ovu-testen?

10. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    oeeh spannend dus al 2 dagen later je NOD als voorheen? Ik zal voor je duimen meid :D

Ik hoop ook snel op een :) op de ovutest heb me wel voorgenomen om te gaan klussen met beleid dus om de dag haha vind manlief helemaal niet erg hahahaha mannen ook he haha:p

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    mooie foto.. welke provincie woon je?! je woont wel mooi hoor zo te zien :D

12. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    hahah gewoon net zolang kijken tot dat die er komt :D mn duimen draaien voor alle dames die mogen testen as week!!

13. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Werkse boug see you later X

14. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK BEN ZO ZENUWACHTIG!!!
    Erg he, kan er bijna wel om janken.

(zo, wilde ik ff kwijt hoor.... verder gaat het hier wel goed ;) )

Betreft de namen... Ik heb nog werkelijk geen idee.
    Moet wel kort en stoer zijn, met een mooie betekenis.
    Ik denk dat ik eens ga zoeken op betekenis, miss zitten daar leuke namen tussen.

Zo, pauze is voorbij.... ik heb het rete druk.
    Veel huisbezoeken, herindicaties aanvragen en evaluaties schrijven.... bleghhh!!!

Fijne dag iedereen en wellicht tot vanmiddag of vanavond!!!

Ps: Mooi zeg die foto van de sneeuw. Hier aan de kust niets van wit te zien!

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    @nimme fijn dat je je al ietsje beter voelt wat hebben wij als vrouwen toch soms een hoop te verduren hehe

Ik lig ook op de bank wachtend op de monteur hoop dat die beetje snel komt ik wil douche :(

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    haha aah meis ja ik ken het die zenuwen erg is dat he haha..

Ik vind het ook altijd leuk om de betekenis van namen te weten geeft mij toch een andere kijk dan weer op de namen :)

werkse en tot vanmiddag/avond xx

17. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

kon het niet laten en heb net bij het kruidvat ovulatietest gekocht... heb een lichtere, maar zeer duidelijke roze streep naast de donkerroze teststreep...ik hoop stiekem dat t betekent dat ei al eerder gesprongen is ipv dat ie nog moet springen.... we hebben dit weekend paar keer gevreeën en komende dagen is daar geen kans toe :(

18. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg. Moet straks nog boodschappen doen. Ik hoop dat ik de verleiding kan weerstaan om een vroege test te kopen.
    Ik moet mijn oogkleppen echt gaan zoeken, zodat ik de winkel voorbij loop hihi.

Oke.... deze zenuwenpees gaat nu echt. XXX

Ps: Puppy..... Van jou helemaal knap dat je zo lang kunt wachten met testen!!! :)

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ik heb aantal maanden geleden die van kv geprobeerd ik had daarbij ook elke keer lichte en donkere streep maar met mn lh piek knallde die echt beide strepen waren even donkere en na mn lh piek idd ook weer lichte streep..ik vond ze niet echt duidelijk maar hoop dat jij er wel uitkomt hihi..
    Zou nog even door blijven testen ik heb namelijk een cyclus mn lhpiek op dag 13 en die cyclus ervoor pas op dag 17 of 18.. x

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ik test morgen nog een keer om te kijken of er verschil is,...vind t eigenlijk maar niets al die testen, word er alleen maar zenuwachtig van hahaha

Deel Deze Pagina