Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier hebben we vrienden en collegas wel verteld komend jaar voor een tweede kindje te gaan. Vriendinnen weten ook wel rond de zomer, 1 vriendin gaat er dan ook weer voor, zij heeft na 5/6 jaar afgelopen oktober eindelijk een kindje gekregen.

Boef ligt te ravotten in bed. Nog steeds niet 100%, hij heeft een virusje en volgens mij komt er bovenin een kiesje door, arm kind!

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, daar heb je wel gelijk in. :) Ik hoop nu stiekem dat ze het door de tijd heen gaan vergeten, haha..

Aahw, beterschap met de kleine man! :(

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Zo ben er weeeeer. Lekker gewerkt ''ahum''. Nu de kleine naar bed brengen die is kapot.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom terug Bougainville! :D

5. Bougainville

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Zo, dat was flink wat bijlezen zeg :D hier ligt ook een laagje sneeuw (omg rotterdam). Vind het wel wat hebben maar geef mij liever maar de zon!!

Ondankt dat ik me niet goed voelde ben ik toch gaan werken.. Hier kreeg ik wel wat spijt van, maar kon helaas niet weg :(
    Even snel een cup-a-soupje met brood gegeten en nu maar lekker douchen en bankhangen. Hopelijk voel ik me morgen weer beter.

M'n ovutest was nog niet donkerder dan gisteren.. Suuuuuperlicht streepje, bijna niet te zien. Heb sinds vorige week wel een aantal puistjes cadeau gekregen :(

Meiden, fijne avond nog! En degenen die (bijna) mogen testen: succes!

7. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    gezellig boug:D.. hoe was het opje werk?

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    ah wat vervelend cupcake hoop dat je morgen al wat opgeknapt ben.

Op de hoeveelste dag van je cyc zit je nu dan?

X

9. Bougainville

Hihih. Was rustig! Niks aan. :) Gaat de dag zo traag haha!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ligt toch ook wel een aardig laagje! Ik hoop dat het blijft liggen, heb m'n broertje beloofd morgen met 'm naar buiten te gaan als ie uit school komt, en anders is hij zo teleurgesteld haha.

En beterschap meis, rust maar lekker uit!

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo !

Hier ook ee ndrukke avond ,alhoewel de kindjes waren druk :cool:

De jongste heeft wat probleempjes met slapen gaan.

Hier weten enkel dichte buurvrouwen van onze kinderwens ,mijn beste vriendin en mijn man :D
    De rest hoeft echt niet hoor! Hier is het ook niet het 1e kindje wat we wensen maar al een 4e en dat is een tikkeltje anders merk ik ;)

knv ,oei grrr stomme monteur!!!

Beterschap aan de zieke kindjes :)

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoop dat de monteur inmiddels wel langs is geweest of er in ieder geval is? :(

13. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik zit nu op dag 19. Ik had voor de pil ook altijd een onregelmatige cyclus dus ging er nu ook wel van uit eigenlijk. Ik blijf gewoon testen ;) zal vanzelf wel een keer komen.

14. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    NEE ik ga morgen ochtend gelijk bellen vind dit wel een beetje raar.. Ben heel de dag thuis gebleven voor die stomme vent pff

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zou hem aan zijn oren trekken morgen!!!

Kan daar ook niet goed tegen zomaar niet komen opdagen een seintje kon toch van mevrouw het lukt ons vandaag niet meer ofzo...:x

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oeii daar zou ik heel boos om zijn.. Daar blijf je dan de hele dag voor thuis, waardeloos!

17. tebbie27

tebbie27 Actief lid

14 jan 2013
    409
    0
    16
    Hallo meiden,

Mijn man en ik willen ook in 2013 graag een klein wondertje in ons armen houden. Ik ben in november 2012 met de pil gestopt en heb eerst 2 maanden mijn cyclus afgewacht zodat ik weet hoe mijn lichaam reageert enz. Deze maand voor het eerst een poging tot zwangerschap gedaan, nu nog even geduld tot ik mag testen.....spannend!

18. Bougainville

Welkom!!

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Welkom tebbie

Wat leuk dat je met ons komt mee kletsen.
    Hoop dat het snel raak mag wezen :)

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    @CV MONTEUR..

Ja vind dat bedrijf ook even niet zo lief maarja kan er verder weinig aandoen..

@VRAAGJE.. voor de dames die tempraturen op welke dag beginnen jullie? ik ben begonnen de dag na mn laatste menstruatie op dag 7 van mn cyclus heb namelijk FF aangemaakt maar zie bij sommige dames al vanaf dag 1 getempt?!

X

Deel Deze Pagina