Nou lekker is dat! Onze cv heeft ook keuren. Soms valt hij gewoon uit. Wil ik onder de douche.....geen warm water. En dan valt echt alles uit. Ook de verwarming. Heeeel irritant. Sta je net in je naakie......Geen warm water :l
haha komt me heel bekend voor en de mijne is nog zo irritant dat die de eerste 3 min warm water geeft en dan niet meer. gisteren stond me vriend er net onder en werd die koud whahaha hoorde hem vloeken en uiteindelijk werd die niet meer warm ik moest eigelijk wel lachen haha Maar ik wou vandaag douche en nog geen warm water dus dat vond ik niet zo grappig Die cv monteur heeft me ook nog is laten zitten hooww kan het nog steeds niet uitstaan :x
Vind ik niet normaal! Kunnen ze je op zijn minst niet even een bellen?! Belachelijk zeg. Kun je niet eens even lekker douchen! Je mag hier wel een douche nemen haha!
aah das aardig haha Maar we doen het vanavond maar gewoon met de waterkoker en koud water in een emmertje hahah Ben even theetje maken wil je ook
Gek had ik via de iphone gereageerd staat het hier niet online... Ja onze CV.heeft die kuren ook soms en als ML thuis is kan ik roepen draai even aan die knop en water laten lopen en het is ok. Is vaak stof wat er ergens op zit nuja het is nagekeken geweest maar een vaak voorkomend defect. Tebbie welkom !!! Ivm.tempen en ovutesten vraag maar heb ervaring erin
Moest wel ff lachen in die tekst : een vers voorraadje krachtig sperma maar kort en krachtig gezegd een goede tekst !
ja dat vond ik dus ook al een niet zo fris iets haha. Maar gelukkig dan ben ik niet de enige die na mn ongi tempt