Dankje! Was met 21 weken zwangerschap. Opzich wel een leuke foto haha maar er mist een stuk van mn nagellak dat was dan weer een beetje jammer.... Mn zus heeft een goeie camera dus onze eigen ''shoot'' gedaan. Maar ja dan die nagellak.....
Ik ben verslaafd aan medische programma's en babygedoe ,horror kan er ook voor me af. Foto is mooi ja, ik heb zo geen gaaf buikje meer Veel te veel striemen!
Wauwie, echt heel mooi! De nagellak viel mij eigenlijk niet eens op, tot ik las wat je boven de foto had geschreven, haha..
1 troost Nimme! Ik heb ook niet zo'n gaaf buikje meer! Op deze foto nog wel maar op den duur niet meer. Ik dacht dat ik ze niet meer kreeg maar met 33 weken zwangerschap kwamen ze toch nog even om de hoek kijken. Als je goed kijkt kun je ze hier wel zien. (Ik nam de foto's natuurlijk wel zo dat ze zo min mogelijk opvielen haha!)
Nou, ik vind het een hele mooie buik. En die striemen zie ik niet zo. Ik zal gelijk eens mijn buikfoto's opsnuffelen... hihi Was je trouwens veel aangekomen tijdens je zwangerschappen?
Wauw.. Ik kan mezelf echt nog niet zo voorstellen, maar wat moet dat ontzettend mooi zijn.. Meer meer!
Nee de striemen vallen amper op maar ik heb ze onder de navel. Dus op deze foto vallen ze niet zo op. Heb geen betere foto van de striemen. Ik was tijdens de zwangerschap 12,5 kilo aangekomen. Normaal gewicht geloof ik.
Lol zal morgen een paar posten , zit nu op men iPhone en die staan hier niet op. En idd ik heb 3 schatten in de plaats gekregen <3
Het is ook zo mooooooi. Maar op het eind was ik echt klaar met die buik! Maar nog geen maand later misde ik hem.
Ben benieuwd! En inderdaad je hebt 3 kindjes ervoor terug gekregen! Ik baal wel eens van mn strepen en soms ben ik onzeker...Als die mooie strakke, streeploze vrouwen op tv. Maar als ik dan naar mn meisje kijk.....Daar heb ik alles voor over!
Oke de laatste foto's Anders blijf ik doorgaan haha! Dit was met 26 weken Hier net terug uit Turkije met 29 weken dus lekker bruin.
Kan me inderdaad ook wel voorstellen dat je 'm op een gegeven moment zat wordt omdat hij flink in de weg zit haha.. Maar dan uiteindelijk toch een soort leegte achterlaat.. He, wat bijzonder is het toch ook! En weer zoveel mooie buiken meis! Die van 41w, wowie!
Ja op een gegeven moment zit ie zo in de weg....Niet meer kunnen slapen...En de dagen dat je overtijd gaat lijken eeuwen te duren. Je leeft al die maanden naar die ene datum toe en dan gebeurt er niks. En ja dan issie eindelijk weg en heb je je kleintje maar dan mis je de trapjes etc. weer haha. Zo stom.