Bwah nu lag ik erom omdat ik weet dat mijn man het graag zal hebben maar eens 2 weken zo bezig dan loopt die weg van mij als ik nog maar naar hem lonk Ik heb dat altijd gehad tot op't einde zelfs van de zwangerschappen ,mijne man vond dat niet zo wauw meer door de buik enz...mja hormonen e Ventje is net thuisgekomen ,ga hem nog even die gemiste uitzending laten zien en dan bedje in , Tot morgen !
Hahaha ben benieuwd wat hij ervan zegt! Lekker slapen en tot morgen! Ik ga ook maar is! Lekkker tegen mn mannetje aan kruipen. Die ligt al een poosje. Mag er morgen weer optijd uit. Er moet toch iemand de centjes binnen halen Ik ben morgen lekker een dagje vrij! Mich jij ook alvast weltrusten! en tot morgen!
Haha gelukkig is het herkenbaar. Ik ben ook redelijk extreem, misschien omdat we elkaar weinig zien en het er dan allemaal uitkomt, hoewel we tijdens de zomer twee maanden bij elkaar waren en het toen ook niet mis was.. Welterusten allebei!
wow veel bij te lezen weer! fijne dag allemaal! ik ga zo nog maar eens ovu-test doen, hoop dat lijn lichter is en ik dus eisprong al had gehad
Hier ook vele paginas om bij te lezen Mooie buiken kwamen er voorbij! Ik zal zo eens kijken of ik er ook1 kan plaatsen... Ik was (helaas) op mijn zwaarst toen ik zwanger werd en kwam 20 kg aan, waarvan heel veel vocht. Op precies 40 weken is onze zoon geboren na een bevalling van 7 uurtjes. De vlg keer moet ik supersnel naar het zh zeiden ze want dan gaat het waarschijnlijk nog vele malen sneller. Hij woog 3810 en was 52 cm lang. Nu zijn die 20 kg er bijna weer af (1,5 jaar later, had eerder gekund maar de motivatie ontbrak om te gaan lijnen). Liefst wil ik nog 10 kg afvallen voor ik zwanger raak. Goede motivatie dus, alleen zit ik niet lekker in mijn vel dus opletten is soms lastig. Fijne dag allemaal!
Succes! en ik zag heel wat mooie buikenfoto's voorbij komen Sorry moet t even kwijt: whieeeeeeee t is helemaal wit buiten ben vandaag vrij, vanmiddag naar de film met manlief verder gelukkig niet de weg op fijne dag allemaal!
Hier een superschattig (maar nog ziekjes) ventje... Hij zwaait bijna overal naar, als we ergens weggaan, als hij naar bed gaat, als we het rolluik omhoog doen smorgens, als hij naar beneden gaat en dus ook als er een filmpje afgelopen is SMELT!!
Er ligt inderdaad een dikke pak sneeuw!! Maar ook een record aan files (1000km) dat is dan weer jammer. Ik blijf een dagje ziek thuis dus hoef het gelukkig niet te trotseren.. Hoewel het nog geen 5 km is hoorde ik al dat mensen er 45min over deden! Bizar! Hoop dat mn mannetje ook thuis kan werken.. Konden jullie een beetje makkelijk naar het werk komen?
Ook niet mis en ik wilde dat ook zo graag nog wat afvallen maar men heeft anders beslist denk ik . Beterschap aan je ventje! Hier is ml aan 't sneeuwruimen en ons kleinste kijkt zo van wat is die aan't doen Hij zo ineens :" Mama ?? Papa ruimt op ??
hmmm dikkere lijn dan gister verlies ook nog steeds af en toe stevig slijm. weet nu wel dat cyclus blijkbaar gelijk weer erg regelmatig is we hebben zondag voor t laatst gevreeën, dus denk dat kansen deze maand klein zijn aangezien ik hem pas donderdag weer zie