dank je...soms heb je dat even ... maar nu is alles weer goed hoor! Wil gewoon graag door want het bloedverlies houdt maar aan...minmaal maar toch
@Juffie dat is dan balen als je weet wanneer je ei si en je dan weet dat je niet kan klussen...aaaaah soms is het niet zo fijn die ovuetesten. Maar idd soms kan sperma lang overleven .. Ja dank je vandaag gaat het weer goed hoor...net nadat ik de oudste naar school heb gebracht even lekker gewandelt met de jongste. Doet goed die frisse lucht!
Joehoeeeee. Was ik weeeer. Druk dagje vandaag! Nu huis poetsen van boven tot onder. Is hard nodig(jipppie)....En daarna op verjaardag bij mijn zus.
Hier ook maar een klein laagje sneeuw. Ik vind het wel prima zo. @lov: hopelijk heb je vandaag een beter dagje 't is je gegund. @Juffie: spannend hoor.. wie weet overleefd het zaad lang genoeg. Wel fijn dat je al zicht hebt op je cyclus.
Ha meiden, wat veel geschreven, tis haast niet bij te houden! NU even stiekem aan het kijken op het werk, kon het niet laten hihi. Mooie buikfoto's zeg! Hoop dat ik er eind van het jaar ook zo een heb . Hier ook mooi wit en gelukkig weinig problemen met de trein naar mn werk
@knvs90 Grappig dat we dicht bij elkaar wonen Zit je nog steeds zonder warm water?? moet je dan niet water bijvullen? dan is de druk ms. te laag? En tempen deed ik altijd na mn ongiperiode... @keli haha ja ik heb ook zo'n moment gehad dat ik 'bijna' betrapt werd met een zw.test kopen...Maar vrijdag wordt een mogelijke testdag toch? En ongipijn..klinkt goed kan goed klinken dus. En idd wat je zegt..ben je eenmaal misselijk, wil je er zo snel mogelij kweer vanaf haha..ik zei bij de tweede dat ik niet meer zwanger wilde worden Enne..mijn voet zit niet in het gips hoor Wat een mooie buikfoto ook..zo natuurlijk!! @puppy Duim voor je!! en ook voor Keli!! @Bougainville Mooie buikfoto's!!!!!en van die nagellak zie je geeneens Ik mis de buik ook altijd..terwijl ik het tijdens zwangerschapo aat eind zo zat ben..hoewel..naar mn buik kon ik uren kijken voor de spiegle haha..vond dat zo'n mooi gezicht, maar het vele plassen etc...dat werd ik zat enne..als je toch aant poetsen bent...mag je hier wel ff doorgaan hoor @zwanger worden Hier weet ook geen familie/vrienden het. Maar ik denk dat ik wel aan mn vriendin laat weten... @Sanne Beterschap met je zoontje!!bah..okk nog zo'n kies erbij...tzit hem niet mee!!haha wat schattig dat zwaaien ja. E.line doet dat ook hier..ook al is ze heel ziek..toch zwaait ze naar je..enig!! Wat knap dat je 20 kg er weer af hebt!!petje af hoor!! @Cupcake88 Zo'n ovutest kan ineens wel donker worden!had ik in elk geval wel. @tebbie welkom!Veel succes deze ronde! @Nimme hier ook striemen op de buik...vind het ook errug jammer dat ik geen mooie buikfotoshoot ka ndoen!!Jammer, heb net je buikfoto's gemist Leuk om je bevallinsgverhalen te lezen..ging allemaal best snel geloof ik. Maar die voorweeen was dan wel minder @striemen heb hier ook hele boel..maar het is wel een herinnering idd aan mooie zwangerschappen en heb er 2 meisjes voor gekregen ze zijn gelukkig wit/grijs geworden, zodat ze niet heel erg opvallen. maar mij zie je niet meer in bikini lopen..dan maar een mooie tankini @libido die is hoog in het begin van de cylus en na mn eisprong verdwijnt dat weer. @proefkonijnen ga ik ook es ff terugkijken, ben benieuwd!! @cosy ja lekker he die sneeuw!!1 pak wiite laag sneeuw @Lov he?? waar woon je dan? Dikke knuffel!!en ja die frisse lucht kan wonderen doen!! Mooie buikfoto's!!! Hier heftig nieuws te horen gekregen: mn szus ligt met 24-26 weken zwangerschap van een tweeling in het zkh met voortijdige weeen. Dus het komt allemaal ineens dichtbij van het programma 'kleine kinderen ,grote zorgen'. Ze ligt in hetzelfde zkh. Afgelopen nacht is het rustig gebleven..maar het is toch wel spannend zo E.line heeft trouwens de 6de ziekte, want ze heeft sinds vanmorgen overal uitslag.
was al even op en ook al was het voor 10 uur, test was overduidelijk: dik roze lijn, dus eisprong vandaag maar goed..zie manlief dus donderdag pas weer...
dank je .... ben eens beneiuwd hoe snel ik nu een buik zal krijgen met een derde (vierde) zwschap. Ik woon in het zuiden en hier is niks!
Het kan zijn dat je eisprong dan pas morgen is, na 24 uur. Misschien heb je donderdag nog geluk hoop het voor je!! Ik had net een dun streepje van mn ovu test, donkerder dan die ik zondag dacht te zien.. Dus hoop dat hij nu snel gaat komen, zit op dag 20.
cupcake soms verdwijnt zo'n streepje ook om erna te knallen dus niet weemoedig zijn als die weer zou afnemen!
Pffff zit even in de klaagmodus... Zit zelf dus niet lekker in mijn vel en zoontje is al de hele dag niet te genieten. Vannacht wakker, kan hij niks aan doen natuurlijk, en steeds jengelen en ogen wrijven maar slapen ho maar... Wordt er een beetje moe van zo langzamerhand, hoewel hij er dus niets aan kan doen en zich gewoon niet lekker voelt... Sinds vanmorgen sneeuwt het hier (oosten) en er ligt een best pak nu! Ik vond het super speciaal om zwanger te zijn, zou er nog wel 10 willen haha! Maar.... ik had genoeg last van vele zaken als vocht, cts in de handen, kokhalzen hele zw schap door, bi etc etc. MAar ooh wat lijkt het me super om weer een positieve test in handen te hebben! Lijkt net of iedereen om me heen zwanger wordt, en ik gun het ze van harte maar IK WIL OOK!! Die 20 kg hadden er eerder af kunnen zijn, bovendien was die +20 inclusief kind, vruchtwater, placenta etc etc. Maar goed, ze zijn er (bijna) af haha! Op naar de vlg 10. Helaas the story of my life aangezien ik een jojo ben... @ Eitjes, ik hoop dat ze bevrucht worden!! @ Lov knuffel! @ Foto, weer een prachtige buik zag ik voorbij komen, mooi!!! Vind zwangeren sowieso mooi, altijd al gevonden, kan mijn ogen dan niet van die buiken afhouden haha!