Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Slaapwel ,

heb ook last van men darmen

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nimme strooi dan zout ;)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welterusten!

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

jeetje wat is er weer veel bij gebabbeld lees morgen alles wel bij want dit nu 123 te lezen gaat niet lukken.haha

trusten en tot morgen.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welterusten littlewonder!

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Net terug uit groningen op verjaardag geweest bij mijn zus. Samen pilates gedaan haha! Word tijd dat ik ga sporten....Heb amper iets gedaan en nu al last van mijn buikspieren.

En foto's terug van mijn meisje haar geboorte! Was ze allemaal kwijt maar mijn zus had ze gelukkug nog en heeft ze gelijk even voor me op cd gezet.

Ik lees morgen avond even weer bij moet morgen werken!

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Slaap lekker allemaal!

Nog plannen voor morgen?

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welterusten dames. :) Morgen wil ik graag een opruimdagje inplannen, en weer lekker de sneeuw in. :p

9. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen meiden!!!

Wat zijn de plannen voor vandaag?
    Ik ben vandaag lekker vrij.

Vanmiddag lunchen met mijn zwangere vriendin.
    Ben benieuwd of ik mijn mond kan houden over het proberen om voor een 2e te gaan.
    Verder geen bijzondere dingen vandaag, lekker relaxen en van mijn vrije dag genieten. Morgen nog 1 dagje werken en vrijdag ook lekker vrij genomen. (even over uurtjes terug nemen)

Fijne dag iedereen en voor degenen die moeten werken, Werkse!!

10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen!

Ik ben nu onderweg naar mijn werk. Wel vertraging opgelopen omdat er één of andere lek in de trein ergens was. Morgen nog een dag werken en dan vrijdag vrij:)

Succes met werken voor degenen die moeten werken en voor de anderen: geniet van jullie vrije dag!

11. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

8 jan 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    goedemorgen ik heb vandaag een vrij dagje en morgen ook.
    vandaag ga ik het huis poetsen heeft nie veel nut met de hond die elke keer naar buiten de sneeuw in wil.
    ook heb ik vandaag het zoontje van me schoonzus waar ik moet passen dus gaan vanmiddag lekker in de sneeuw spelen.

Ik heb nu al 2 dagen het gevoel dat ik ongi ben dat het er zo uit loopt.
    Maar dat is gelukkig niet.
    Ben heel zenuwachtig haha.

Fijne dag allemaal

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Morgen!
    Vanmorgen de oudste naar school gebracht met de slee!
    En vanmiddag gaan we met zijn allen sleeën...

13. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Wij hebben 1 januari de pil de deur uit gedaan:)
    Goed voornemen haha.

We willen, naja, mijn vriend vooral;), alles nog stil houden dus superfijn om dit met jullie te delen!

We hopen dit jaar zwanger te raken van ons 1e kindje:)

Kan niet wachten hihi....

Groetjes Chantal

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes!!:D

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    meiden die vandaag moeten werken, succes!

mooie bevallingsverhaal Bougainville!! ik ben als de dood voor hechten!! Heb het bij mn oudste gehad, maar had ruggenprik en voelde daar gelukkig niks van.

Bevalling bij de oudste: vanwege langdurig gebroken vliezen werd ik ingeleid. Het infuus werd tot max. opeghoogd, maar er gebeurde niks. Toen hebben ze mn vliezen helemaal opengebroken (en toen bleef het goed stromen ja...BLEGH:D) Ik kreeg toen dubbele dosis infuus. (snap dat achteraf niet..vliezen (echt) breken diet sowieso al weeen opwekken) Toen had ik al snel weeen en ik heb dat paar uur vol gehouden, maar ze bleven maar komen. Werd helemaal GEK!(ze kwamen van begin af aan om de 15/30 seconden..het was net zo heftig als mn jongste het laatste gedeelte) en ik bleef maar hangen op 1,5 cm. En het stomme was dat het infuus omhoog moest, terwijl ik verging van de pijn!!:$ Ik wilde graag een ruggenprik (voelde me wel een watje) heb ik ook nog paar uur op moeten wachten. Zat toen nog op 2,5 cm. Was toen zo'n 6 uur bezig. Kreeg ik een ruggenrpik...kwam de pijn er gewoon door heen. De pieken bleven komen, binnen 2 uur ging de pijn niet meer weg en had ik volledige ontsluiting. Had nog geen persdrang, maar na half uur was ik het zat en gezegd dat ik moest poepen!(zo voelt het blijkbaar als je moet persen:D) een halfuur later was M.aaike er:) Met hechten werkte de ruggenprik gelukkig wel!Het was voor mij een HORRORbevalling.
    Bevalling bij mn jongste:
    Vanaf 23.45 uur wordt ze druk in mn buik en drukt ze tegen mn bekken aan. Ik voel die pijn zo'n 5-10 seconden. Het komt regelmatig terug en om 01.00 uur ga ik nog naar beneden internetten. De pijn houdt iets langer aan en ik ga heen en weer lopen in de kamer om het op gang te brengen, maar de pijn neemt af. Ik ga rond 01.30/02.00 uur weer naar bed. Dan komen de weeen om de 2/3 minuten die 40 seconden aanhouden. Rond 02.30 uur komen ze tussen de 50 seconden en de minuut. Maar wel vakater achter elkaar en rond 3.00 uur is elke wee intenser qua pijn. (ML slaapt ondertussen nog naast me:)) Ik laat ML bellen om 03.45 uur naar de vk en 04.00 uur was de vk er. De pijn wordt steeds heviger en gaat als ik op mn rug lig (voor toucheren) ook niet meer weg. Ik ben heel benieuwd hoeveel cm ik heb, moe teerst de stagiaire voelen!!:x Verdorie, hoeveel cm heb ik nou?? vraag ik chago:D Bleek ik al 9,5 cm te hebben:D Dus ik wilde graag persen, en dat mocht. (was toen 04.15 uur) 16 minuutjes was ze er:) Geen hechtingen, etc!!:) en lekker thuis in mn eigen bed;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou madeliefje dat heb je toch goed gedaan zeg!

17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    @tallie26: welkom! Gezellig dat je komt meekletsen! :D

@madeliefje: Jeetje, wat een wereld van verschil met je eerste en tweede bevalling. Fijn dat de tweede een stuk makkelijker ging!

@ alle werkende dames: werkze! Ik doe straks lekker met jullie mee. Heb late dienst vandaag, dus mag vanmiddag weer aan de bak.

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Heb me echt een watje gevoeld na mn eerste bevalling. Maar heb van de vk gehoord dat je lichaam tegenwerkt met een 'gedwongen' bevalling. En later hoorde ik ook van anderen dat ze rugweeen ook niet goed kunnen meten, dus ze konden niet zien hoeveel weeen ik had...en als ik het vergelijk met de bevalling van mn jongste (dacht echt dat het voorweeen waren) was alleen het laatste stuk hetzelfde als bij mn oudste de hele bevalling van 10/12 uur!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Koali haha de tweede was een DROOMbevalling!! echt..zo heerlijk!en vooral als je al mag persen als je het niet meer ziet zitten en al snel je dochter op je buik hebt en gewoon in je eigen bed ligt...plus...de constatering dat je geen hechtinge nodig hebt..haha...dan blijf je helemaal glimlachen!!

Vandaar Bougainville...respect voor de pijn die je hebt gehad voor de hechtingen..dat schijnt HORROR te zijn, vandaar mn angst er ook voor!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vond het de tweede keer zo eng dat ik haar er zwlf uit moest persen....hihi bij de eerste is ze er letterlijk uit getrokken!

Deel Deze Pagina