Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihi zul je zien...ben je wel zwanger:p

2. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Ik snap heel goed wat je bedoeld, die teleurstelling weer iedere maand. Die laatste dagen voor het testen duren het langst...
    Gebruik je ook ovutesten of temperaturen?

3. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Dat is inderdaad zo! Ik ben eigenlijk begonnen met temperaturen om te weten te komen of ik uberhaupt een eisprong had, naar nu gebruik ik het inderdaad als hulpmiddel om mijn ei te vinden. :)

Wij willen het ook allebei zo graag... mijn man wil het liefst de babykamer al inrichten.. :$

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als je daarme om kunt gaan is het ook anders;) ik vindt het veel te leuk om gewoon te zien wanneer het gebeurt. Maar nu na mijn mk gebruik ik ze ook want dan weet je gewoon even niet hoe en wat en ga je misschein een hoop testen verslijten voor niks;)

5. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Lijkt me ook heftig om een mk te hebben, hopelijk wordt je snel weer zwanger!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is het ook.:(...dank je;)

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, daar ben ik het wel mee eens..

8. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn langste cyclus tot nu toe is 37 dagen. Zodra ik daar overheen ga (nog een weekje dus), dan ga ik denk ik pas echt twijfelen aan mezelf :p

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knap vind ik dat! Ik heb nog steeds dat ik na 28 dagen denk 'Oh, het zal toch niet..' en de kriebels krijg, terwijl ik ook wel eens een langere cyclus heb.. :)

10. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij met dit forum! Zo fijn om van alles te lezen en gewoon open kunnen zijn :)
    Voorlopig gaan we nog geen hulpmiddelen inschakelen, gewoon genieten van het bihzindere dat het 'zomaar' raak kan zijn. Ben immers pas begonnen haha.

Succes iedereen , met alles X

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het hier ook heel fijn! Ben normaal nogal preuts en hou de meeste dingen voor mezelf, maar hier kan ik toch nog redelijk wat kwijt.. :) Ik hoop dat het bij jou heel snel raak is meis! :D

12. lova

lova Niet meer actief

Ik wil ook wel meekletsen, lijkt me hier leuker dan in een nodforum :D

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend hoor morgen kunnen er al 1 of 2 positieve testen zijn!!!!

als wij gaan beginnen, gaan we tempen en ovutesten gebruiken. Maar ms. ook alleen tempen en klussen wanneer we zin hebben;) geen idee! Bij mij was het in 1 keer raak toen ik om de dag ging klussen en rond de eisprong elke dag. Door om de dag te klussen hou je het zaad in goede conditie...en nee..dit is geen fabeltje;) elke dag is overbodig eigenlijk, maar rond de eisprong deed ik het toch maar wel:)

14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Gezellig, kom er lekker bij! :D

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @lova Welkom!:)

16. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat spannend!!:D

17. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom Lova :) Leuk dat je mee komt kletsen. Ben je al bezig met zwanger raken? En heb je al kinderen of wordt dit je eerste?

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dag dames,

Ik heb nog lang niet alles gelezen, maar wilde wel vast mezelf 'aanmelden' bij dit onderwerp! ;)

Ik ben in oktober gestopt met de pil en wilde eerst een paar menstruaties afwachten om te kijken of mijn cyclus regelmatig zou zijn. (En dit is elke keer 27-28 dagen geweest!)
    Vanaf 1 januari hebben we alle voorbehoedsmiddelen aan de kant gegooid. We hopen in 2013 nog ons eerste kindje vast te kunnen houden, maar zijn nog maar net begonnen...
    Ons 'goede voornemen' voor 2013 is dus om zwanger te raken en dan zien we wel of en hoe snel onze wens in vervulling gaat komen. :)

19. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Welkom Lova! :) gezellig dat je hier ook komt kletsen
    ik ben inderdaad ook benieuwd ben je al bezig met zwanger raken of ga je het proberen verder in het jaar?

20. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gezellig dat je erbij komt en spannend dat jullie in het echie voor jullie eerste kindje gaan. Je bent niet de enige hier die al vanaf januari begint, dus genoeg steun! :) Ik hoop dat het snel raak mag zijn.

Deel Deze Pagina