Ik snap heel goed wat je bedoeld, die teleurstelling weer iedere maand. Die laatste dagen voor het testen duren het langst... Gebruik je ook ovutesten of temperaturen?
Dat is inderdaad zo! Ik ben eigenlijk begonnen met temperaturen om te weten te komen of ik uberhaupt een eisprong had, naar nu gebruik ik het inderdaad als hulpmiddel om mijn ei te vinden. Wij willen het ook allebei zo graag... mijn man wil het liefst de babykamer al inrichten..
Ja als je daarme om kunt gaan is het ook anders ik vindt het veel te leuk om gewoon te zien wanneer het gebeurt. Maar nu na mijn mk gebruik ik ze ook want dan weet je gewoon even niet hoe en wat en ga je misschein een hoop testen verslijten voor niks
Mijn langste cyclus tot nu toe is 37 dagen. Zodra ik daar overheen ga (nog een weekje dus), dan ga ik denk ik pas echt twijfelen aan mezelf
Knap vind ik dat! Ik heb nog steeds dat ik na 28 dagen denk 'Oh, het zal toch niet..' en de kriebels krijg, terwijl ik ook wel eens een langere cyclus heb..
Ben blij met dit forum! Zo fijn om van alles te lezen en gewoon open kunnen zijn Voorlopig gaan we nog geen hulpmiddelen inschakelen, gewoon genieten van het bihzindere dat het 'zomaar' raak kan zijn. Ben immers pas begonnen haha. Succes iedereen , met alles X
Ik vind het hier ook heel fijn! Ben normaal nogal preuts en hou de meeste dingen voor mezelf, maar hier kan ik toch nog redelijk wat kwijt.. Ik hoop dat het bij jou heel snel raak is meis!
Spannend hoor morgen kunnen er al 1 of 2 positieve testen zijn!!!! als wij gaan beginnen, gaan we tempen en ovutesten gebruiken. Maar ms. ook alleen tempen en klussen wanneer we zin hebben geen idee! Bij mij was het in 1 keer raak toen ik om de dag ging klussen en rond de eisprong elke dag. Door om de dag te klussen hou je het zaad in goede conditie...en nee..dit is geen fabeltje elke dag is overbodig eigenlijk, maar rond de eisprong deed ik het toch maar wel
Welkom Lova Leuk dat je mee komt kletsen. Ben je al bezig met zwanger raken? En heb je al kinderen of wordt dit je eerste?
Dag dames, Ik heb nog lang niet alles gelezen, maar wilde wel vast mezelf 'aanmelden' bij dit onderwerp! Ik ben in oktober gestopt met de pil en wilde eerst een paar menstruaties afwachten om te kijken of mijn cyclus regelmatig zou zijn. (En dit is elke keer 27-28 dagen geweest!) Vanaf 1 januari hebben we alle voorbehoedsmiddelen aan de kant gegooid. We hopen in 2013 nog ons eerste kindje vast te kunnen houden, maar zijn nog maar net begonnen... Ons 'goede voornemen' voor 2013 is dus om zwanger te raken en dan zien we wel of en hoe snel onze wens in vervulling gaat komen.
Welkom Lova! gezellig dat je hier ook komt kletsen ik ben inderdaad ook benieuwd ben je al bezig met zwanger raken of ga je het proberen verder in het jaar?
Gezellig dat je erbij komt en spannend dat jullie in het echie voor jullie eerste kindje gaan. Je bent niet de enige hier die al vanaf januari begint, dus genoeg steun! Ik hoop dat het snel raak mag zijn.