Welkom nieuwe meiden! Wie vult het lijstje even aan dames? Ik zit op de iPad en daarop lukt dat niet zo Heerlijk hè hoe je gewoon over alles kan praten hier hahaha en je leert hier zoveel! Ook over hoeveel problemen je kan hebben om zwanger te raken.....wat dat betreft was ik een leek.....bij ons ging het altijd erg snel maar lees hier zoveel,verdrietige verhalen....dat ik zo goed besef hoeveel geluk we hebben. Behalve dan onze mk .... Maar de meiden hebben we makkelijk " gekregen" en ze zijn gezond.
Hoi meiden, Hier ook weer even een berichtje van mij. Vandaag kost het me nog meer moeite om niet te testen. Mijn handen jeuken echt. Morgen gelukkig al donderdag. Als ik nog echt helemaal niets van oud bloed heb gespot morgen, dan ga ik denk ik toch testen. Ik voel me toch anders dan anders, maar wellicht heeft dat te maken met het feit er deze maand wel heel erg mee bezig te zijn. @ Nieuwe mensen Welkom. @ testen: Wie kunnen er nog meer morgen of vrijdag testen?
Succes keli! Al is het t beste om tot je nod te wachten meid......op dit forum wordt er altijd extreem vroeg getest.....kost je achteraf alleen een hoop geld aan testjes. Meer zwanger wordt je er niet van Moeilijk hè om geduld te hebben.....
Ik heb al 2 kleintjes eentje gaat net naar de kleuterschool en eentje van 1 jaar en nu.. mag er nog een wondertje bij komen
Ja echt zooooo moeilijk! Hahaha Maar goed, ik ga echt proberen te wachten, want als ik het rationeel bekijk, zie ik het net zo.... Meer zwanger wordt je er niet van. Maar mijn gevoel, de nieuwsgierigheid, naast de feiten dat ook al heb ik van last van ongi klachten, ik me toch anders voel. Ik weet ook dat een lichaam je erg voor de gek kan houden, zeker als je er heel erg mee bezig bent. Ik hoop dat het snel vrijdag is.
Hahaha en je dan ook nog al die meiden hier die veeeeels te vroeg testen en je aansteken Snap het zeker hoor.....we zijn allemaal hetzelfde Het vervelende van net zwanger zijn is dat het bijna hetzelfde aanvoelt als ongi worden...
Ik zou het niet kunnen.. als ik me zwanger voel, moet ik testen Ik heb al vaker snel s'morgens geplast om het testen proberen uit te stellen maar dan blijft het in mijn hoofd spoken tot dat ik uiteindelijk toch maar s'middags die test heb gedaan mijn ongeduld wint dan!! Succes.. ik hoop dat je positief test
Puppy25 - 25 - 1e kindje - NOD 17 januari Keli - 33 jaar - 2e kindje - NOD 18 januari nmv - 26 jaar - 1e kindje -NOD 27 januari Juffie2 - 36 jaar - 2e kindje -NOD 29 januari Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - NOD 11 februari Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Cosy- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Dibbe - 27 jaar - 1e kindje - start september 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville- 20 jaar - 2e kindje- start Oktober 2013 Micchan - 18 jaar - 1e kindje - start December 2013 Ik neem aan dat dit lijstje werd bedoeld? Dit was de laatste versie die ik kon vinden... Ik heb mezelf toegevoegd!
hoi meiden, zou ik hier mogen meekletsen? de nod-forums zijn soms wat te heftig voor mij en ik heb het gevoel dat hier een veel leukere vibe hangt
jeeej !! ik was van plan om alles terug te lezen maar dat lijkt me heel erg veel te zijn, wel leuk dat er zo gekletst wordt door iedereen en dat iedereen een ander verhaal heeft. is er een lijstje waar ik mezelf aan moet toevoegen of doet iemand anders dat?
Nou is wel veel idd om terug te lezen hahahaha... We hebben een lijstje een pagina terug meen ik. Voeg jezelf maar toe hoor
en qua testdrang..vreselijk heb nu voornemen om netjes straks te wachten tot NOD. maar dat is zooooooooo moeilijk. Mensen op het forum steken je aan en op een gegeven moment brandt een zw.test gewoon mn kast uit en dan moet ik gewoon testen Dus..ik kan me dat heel goed voorstellen en iedereen die kan wachten tot NOD datum..respect!!
Puppy25 - 25 - 1e kindje - NOD 17 januari Keli - 33 jaar - 2e kindje - NOD 18 januari Dorien87 - 25 jaar - 1e kindje - NOD 26 januari nmv - 26 jaar - 1e kindje -NOD 27 januari Juffie2 - 36 jaar - 2e kindje -NOD 29 januari Knvs90 - 23 jaar - 1e kindje -NOD 3 februari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - start NOD 08 februari littlewonder23 -24 jaar - 2e kindje - NOD 11 februari Lov23 - 29jaar - 3e kindje - op dit moment in afwachting CupCake88- 24 jaar - 1e kindje - op dit moment in afwachting Lies1988 - 24 jaar- 1e kindje- start 1 Maart Prettybaby -35 jaar - 2e kindje - start April Madeliefje1987-25 jaar-3e kindje - start Mei Cosy- 27 jaar- 1e kindje- start Mei/Juni SuusD-23 jaar- 1e kindje- start Juni Ilss - 24 jaar - 1e kindje - start midden 2013 Sanne2011 - 2e kindje - start midden 2013 Koali - 24 jaar- 1e kindje- start zomer 2013 Dibbe - 27 jaar - 1e kindje - start september 2013 Snaud - 24jaar - 1e kindje - start najaar 2013 BaliBaby- 26 jaar-1e kindje- start Oktober 2013 Bougainville- 20 jaar - 2e kindje- start Oktober 2013 Micchan - 18 jaar - 1e kindje - start December 2013 okido, heb mezelf bij deze officieel toegevoegd!
@ Lova en Lov23 Echt heel erg, mijn drang en geduld worden echt op de proef gesteld. Ennuh.... waar je mee "om gaat", word je mee besmet he?! Maar ik kan mijn vinger er niet op leggen, maar fijn te weten dat je ook zwanger kunt zijn als je ongi klachten hebt. Vaag gedoe in mijn lijf. Ik ga echt proberen geduldig te zijn. Hoe zit het met Puppy25..... Zit jij ook zo in de zenuwen. Jij kan morgen op je NOD al testen.
heb nog nooit voor NOD datum getest, al weer twee keer erna gewoon om me nog eens te verzekeren dat ik echt niet zwanger ben deze maand heb ik voor de eerste keer wel last van testdrang maar dat komt omdat ik vorige maand een erg rare menstruatie had. heb er op dat moment niet echt aandacht aan gespendeerd maar nu heb ik al bijna de hele cyclus er raar gevoel. kan er niet echt men vinger op leggen maar toch... enerzijds wil ik graag nu testen om te kijken of er toch niets is en mijn vermeende menstruatie iets anders was maar anderzijds heb ik zoiets van kom op... wacht nou gewoon een dikke week en kijk of er iets komt
Gisteren was ik vrij en zat ik helemaal in de zenuwen, ik werd gek van mezelf! Vandaag ben ik heerlijk aan het werk en kan ik het goed van me afzetten, ik voel me ook echt goed! Lekker de hele dag naar problemen van andere luisteren, prima zo. Als ik vanavond thuis kom en me man vraagt 'en.. ben je al ongesteld, voel je al wat?' zullen de zenuwen wel weer toenemen. Morgen ook nog lekker werken en dan vrijdagochtend testen... heb er zin in maar vind het tegelijkertijd ook heel eng..
goed dat je wat afleiding vindt binnen je werk! dat helpt soms echt. mijn duimen draaien alvast voor jou, maar ik snap goed dat je het eng vind. is toch altijd weer spannend!