Zwanger worden in 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ilss, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben helaas steeds beroerder, sterretjes als ik opsta, misselijk pfff.
    Paracetamol helpt helaas niet dus ik doe maar rustig aan.

Lief dat je t vraagt... :)

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Keli haha klinkt heel positief hoor!had zelf ook last van steekjes enzo. Duimen draaien!!
    @Puppy25 Duim voor jou ook!!!
    @knvs90 Niet normaal zeg:x jij blij als het eindelijk gedaan is!kun je weer lekker gaan douchen!!:)

3. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Dank je!! Ik ben ook superbenieuwd naar de test van Keli!

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Knuffel aan iedereen!

4. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    duimen draaien knuffel x

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    er is niks leukers dan gespannen wachten op een uitslag van een zwangerschapstest!!:D en zeker als je 2 streepjes krijgt te zien!!;)

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Volgends mij ben ik ook erg aan het wachten op die streepjes ik hoop zo positief voor jullie meiden!!!!

7. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    ik duim voor de twee dames die morgen kunnen testen!! go go go!! mogen er snel tweede streepjes volgen!! en dan stiekem hopen dat die dan ook aan mij gegund zijn :D

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben ook aan het wachten op streepjes.. Maar dan van m'n ovu test! Ik snap het niet meer hoor.. Gisterochtend een duidelijke 2e streep maar nog net niet gelijk aan/donkerder dan teststreep.. Gisteravond heeel licht streepje.. Vanmorgen weer heel licht streepje en omdat ik het vreemd vond net nog een keer getest en weer een dun streepje..
    Ik denk toch dat hij dat al op z'n max is geweest.

Wat denken jullie? Door blijven testen of niet en hopen m'n ei gewoon geweest is (of vandaag komt). Ervaringsdeskundigen?

Ik merk toch dat ik er door die tests teveel mee bezig ben, het is nog maar de eerste ronde maar ben er eigenlijk al teveel mee bezig. Opzich heb ik wel wat zeurende pijn gevoeld en mn slijm gecontroleerd dus ga volgende maand ook pas vanaf dat moment beginnen met de ovutests. Het is nu de 10e dag dat ik de test doe en soms 2x per dag gedaan omdat ik dacht dat het eraan kwam.
    Ben er ook teveel mee bezig dat we 'moeten klussen' al bijna 3 weken lang dus het word nu al een soort verplichting en dat wil ik helemaal niet!! Voor manlief ook niet fijn namelijk..

Zo ik ben even mijn "ei" kwijt.. Meiden die morgen kunnen testen... Heeeeeeeel veel succes, zal duimen voor jullie!

9. tallie26

tallie26 Bekend lid

16 jan 2013
    705
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je helaas niet helpen.... geen idee hoe die tests werken... :(
    Vervelend dat t zo gaat voelen, hoop dat je dat van je/jullie af kan zetten...
    Knuffel

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @cupcake heel vervelend dat het niet duidelijk is of tie nou posi was of niet. Het verschilt per persoon. Maar hij zou echt donkerder moeten zijn dan testlijntje. Ik tempte tegelijktertijd, dus kon achteraf zien dat eisprong idd was geweest.
    Maar, het belangrijkste is dat je relax er mee om gaat! En ik kluste om de dag om daarmee zeker te zijn dat er genoeg voorraad aanwezig was;) Je kan het ook merken aan je afscheiding. Op het vruchtbaarst, heb je het meeste afscheiding en is het soepel slijm zeg maar. (en ik heb rond die tijd ook automatisch meer zin haha) Dus..relax er mee om gaan en als je met plezier met regelmaat klust...dan heb je je eisprong echt niet gemist!

Ik gebruikte trouwens ovutesten van zwanger&kids.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Graag gedaan, zou zo fijn zijn! En die knuffel kon ik goed gebruiken, dikke knuffel terug haha. :D

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh jeetje, dat klinkt niet goed.. Wat naar voor je meis! :(
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat..

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier sluit ik me volledig bij aan. ;)

14. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ja ik heb inderdaad ook wel wat vruchtbaar slijm gezien en ook het klussen lukt bijna om de dag.. Dus opzich heb ik de kansen wel benut, maar ik wil gewoon weten wanneer ik precies m'n eisprong heb.. Haha maarja ik ga het even proberen wat meer los te laten en dan bijvoorbeeld over een paar maanden, als ik er echt geen wijs uit word weer beginnen met ovutesten en/of temperaturen. Maar het heeft in principe geen haast voor ons, maartoch vind ik het lastig er niet teveel mee bezig te zijn. Maar dat zal iedereen wel herkennen ;) bedankt madeliefje!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :$ nog steeds niet! sjees! hoop dat ze vandaag dan wel echt komen, wat een slechte service zeg:x

@ testen nu dames ik zal mee duimen dat jullie morgen twee streepjes zien :)

@cupcake idd heel herkenbaar ;)

16. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Ben ik weer.
    Lekker op tijd klaar met werken. Even een uurtje voor mezelf, voordat ik Senna van het kdv ga halen.

@ knvs90: Echt stupid van die gare loodgieters.... helemaal met dit weer. Sowieso natuurlijk.... Ik hoop dat je snel weer lekker kunt douchen. En ik hoop natuurlijk ook dat je je vriend een leuk cadeau kan geven op zijn verjaardag!

@ Tallie26: Niet leuk zeg!!Ik hoop dat je snel opknapt!!! Anders ff naar de dokter?

@ CupCake88: Zo vervelend he, die ovu testen die niet duidelijk zijn.... Toen we voor Senna aan het klussen waren, had ik ook altijd ruzie met die dingen, vooral met die dipsticks. Dan weer licht, dan weer donker.... Uiteindelijk ging ik een laatste poging ovu-testen proberen van Testjezelf.nu BV - Online bestellen van Zelftesten en Zelfzorg Producten en dan de cassette. Met een pipetje 5 druppeltjes urine was voldoende en deze werkte prima bij mij (en ik ging niet meer uit van dat de teststreep donkerder dan de controle streep moest zijn, maar ik ging gewoon de teststrepen met elkaar vergelijken en bij de donkerste streep kreeg ik mijn eisprong).

@ Alle meiden: Echt zo leuk en lief dat jullie zo meeleven!!!! Dank jullie!!!

Knuffies!!!

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Gelukkig ben ik niet de enige.. Ik gebruik de dipsticks van 123thuistesten maar weet niet of ik weer snel dipsticks zou nemen (je weet toch niet of je te lang hebt gedoopt enzo.. Vanmorgen kwam de controlestreep ook niet gelijk). Bedankt voor je tip.
    Misschien heb ik dus ook gisteren een (voor mij) positieve test gehad, ookal is hij niet net zo donker. Het scheelde niet veel. Als ik ze vergelijk zie ik hem wel steeds donkerder worden in de dagen ervoor.. Achja ik kijk het gewoon aan en zie het alsof ik over 14 dagen ongeveer m'n NOD heb. Blijft een schattig natuurlijk aangezien ik ook niet weet hoelang mn luteale fase is natuurlijk!

Pfff 3 dagen ziek thuis zitten is niet goed voor m'n hoofd :p ga veel teveel nadenken, lezen en opzoeken! Hahah hoewel ik het ook gewoon leuk en interessant vind (altijd al heb gevonden) om ervaringen en verhalen van anderen te lezen over zwangerschappen.. Maar nu we er zelf voor gaan word het wel veel 'echter'.. :D

18. keli

keli Lid

19 jul 2010
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al ziekig?
    Het heerst wel he?! Ik hoor het zo veel. Gelukkig vriest het... Kunnen alle bacterien dood gaan.

En graag gedaan hoor meis!
    En dan nog, de 1 zweert bij de testen van 123 en de ander bij van kv, Ik dus testjezelf.nu ;)
    En wat je beschrijft over dat het zo echt wordt als je er zelf voor bezig bent, herken ik ja.
    2 jaar geleden een kindje moeten opgeven helaas doordat ik zelf in de mmm zat. Na 8 maanden daarna raakte ik toen zwanger van mijn eerste (door er juist niet te veel mee bezig te zijn, want dat durfde ik niet meer door mijn 1e zwanger ervaring).... nou, het werd zo echt ineens, dat ik wel 7 kleuren leek te schijten zo onzeker en bang werd ik, hahaha (hormonen) Bij mij kwam het ermee bezig zijn pas echt, toen ik eenmaal zwanger was hihi. En nu is het heel anders. Op een heel andere manier ben ik er mee bezig en nu ook voor een zw.sch zich heeft aangediend, dat maakt het toch ook wel apart en "echt" hihi.

19. Puppy25

Puppy25 Lid

13 jan 2013
    76
    0
    0
    Mijn duimen draaien ook voor jou!

@ Cupcake88: ik voel ook altijd een zeurende pijn rond mij eisprong, dus kan best zijn dat dat het moment was dat ie sprong. En 'moeten klussen' is inderdaad niet leuk. Hoe moeilijk het ook is... tja ik verplicht mijn man ook af en toe om met mij onder de lakens te duiken. Ik zou zeggen probeer het iets meer van je af te zetten maarja ben zelf ook net zoals jij dus snap je helemaal! ;)

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Bedankt Keli en Puppy25 voor de tips en fijn dat jullie het herkennen! Ga m'n best doen er iets minder mee bezig te zijn.. Zal al schelen zonder die stomme ovulatietesten elke dag! :)

Keli, ik zie dat jij ook bijna mag testen.. Spannend!! En succes!

Deel Deze Pagina