Ja klopt meis!!! Zo spannend. Puppy25 ook. Zij zit dan een dag na haar NOD en voor mij is het morgen mijn NOD. Jullie horen het morgen in de loop van de dag!
Ik zal inderdaad even een foto van mn testjes laten zien.. Deze zijn van dinsdagochtend, dinsdagavond, woensdagochtend, en donderdagochtend. De testjes daarvoor zijn ook zo licht/lichter als die van dinsdag.. De streepjes zijn nog vaag te zien, met uitzondering van die van gisterenochtend. Na de 10 min waren ze allemaal net iets donkerder dan nu. Wat denken jullie?
Pff weer een dagje gewerkt. Morgen weer.....Jipppie. Vandaag mijn mama ring gekregen! Hij is niet heel duidelijk. Ik ga zo even bijlezen!
Leuk joh! Wat bijzonder, had ze nog nooit eerder gezien. Spannend voor Keli en Puppy. Ik ga voor jullie duimen voor morgen. Zouden jullie de eerste zwangere zijn van ons clubbie?
Oeii.. hier heb ik niet zoveel verstand van. Moet zo'n test net zo knallen als de teststreep? Dan zou ik zeggen dat het nog niet is geweest, maar ben echt een leek op dit gebied!
Bij de testen die ik heb gebruikt, staat bij dat de streep duidelijk moet zijn. Kan ietsie lichter zijn dan de controlestreep. (er stonden fotovoorbeeldjes bij die van mij in de bijsl. wanneer hij positief en negatief zou zijn, erg handig) Als de streep weer lichter is, kan het ook betekenen dat je ei inmiddels gesprongen is. Je test dus voor je eisprong licht, bij een naderend ei binnen 24 uur donkerder en na je eisprong weer licht. Pffff, ik zal wat van die dingen versleten hebben, om mijn eisprong te bepalen met een cyclus van 24 dagen. Ik was blij toen ik mijn lijf en het testen eenmaal door had.... scheelde me een klap geld hihi
ha allemaal, was paar dagen bij familie, nu dus bij lezen en zo te zien is dat nogal wat pfff ben hele dag al emotioneel, jank om alles. heb al paar dagen last van zeurend gevoel/ zeurende pijn ter hoogte van baarmoeder. net of eitje al dagen probeert te springen, maar t niet lukt ofzo. aan cervixslijm te zien is eisprong echter al wel voorbij.
Joepie wou ik na het eten weer bij babbelen. Valt gezellig de stroom voor 2 uur uit. Hier In Uden en omgeving. Lees morgen wel alles Bij naar het werken.
Niet + ik zal dadelijk een reeks geven op foto hoe het moet zijn om als voorbeeld te geven! Tallie beterschap ,voel me ook beroerd maar goed dat we morgen naar de huisarts moeten.