Zwanger worden in 2013

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ilss, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    er gaat een wereld voor me open nu hahaha :p

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Haha toevallig! Ik hoop dat je man nog van gedachten veranderd dan. :p

En even over je verhaal.. Wat ontzettend heftig zeg! Ik hoop dat ze heel snel iets vinden en je er mee kunnen helpen, zodat je eindelijk weer pijnvrij door het leven kan gaan.. :(

3. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Haha daarom ben ik ook zo benieuwd wat een 2e kindjes zal worden. Volgens de pendel dus een jongen en mijn moeder is er dus ook heilig van overtuigd. Dus bij een tweede krijgt mijn moeder geen geslacht te weten tijdens de zwangerschap haha!

Aan de ene kant denk ik het is gewoon toeval. Maar aan de andere kant... de eerste klopt al. En iedere keer wanneer mijn moeder pendelt komt er weer het zelfde uit. En dat die van mijn vriend komt dus overeen met de mijne. Ben benieuwd!

4. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    @knvs90 Heftig verhaal! Klinkt ook niet alsof je een aansteller bent hoor! Vind ik in ieder geval niet...
    Ik hoop dat ze je binnenkort kunnen helpen, dat je eindelijk antwoorden krijgt. Succes bij de gyn!

5. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    dankje meiden.
    ga ook een andere huisarts zoeken want ze doet steeds niks en vorige keer vond ze me al te jong om aan kinderen te denken maar dat is niet aan haar om dat te zeggen vind mn vriend!

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    @knvs90 Jeetje, wat een heftig verhaal zeg! Vreselijk dat je er al zo lang mee bezig bent en er nog geen oorzaak is gevonden.. Hoop voor je dat je snel antwoorden krijgt meid!

@pendelen.. Ik weet nou niet of ik daar wel in geloof ;) wat ik nog vreemder vind is die chinese kalender.. Daar hangt je leeftijd en de maand waarop je zwanger werd af van wat het wordt j/m.. Maarja ieder z'n ding.. Ik ben daar meestal te nuchter voor. ;)

Mijn plannen zijn inmiddels gewijzigd.. Het sneeuwt hier inmiddels zo hard dat ik onderweg naar de bios weer terug gegaan (geglibberd) ben! Het was echt enorm glad dus ga geen risico's nemen!
    Dus nu lekker op de bank hangen :D

7. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

Dec 27, 2012
    2,817
    1,232
    113
    Regio Rotterdam
    Daar heeft zij idd helemaal niks over te zeggen! Zou idd eens een andere ha er naar laten kijken.. Je weet t nooit!

8. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Wat een ##^%&*& zeg. Waar haalt zij het lef vandaan om dat even voor jullie te beslissen? Op zo'n moment klap je meestal ook nog dicht he? Teminste dat heb ik altijd & dan denk ik achteraf had ik dit of dit maar gezegd.

9. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Zij vroeg aan mij afgelopen keer of ik en mn vriend het veilig deden dus ik zei dat dat niet geval was en toen zei ze zo word je harstikke zwanger. Zij zei of ik er wel goed overna had gedacht en dat ik nog erg jong was voor kinderen en uberhaupt daarover na te denken en de gemiddelde leeftijd 30 is ofzo en gaf me vervolgens folders mee over spiraaltje pffff:$ Maar mijn gyn bemoeide zich er ook al mee afgelopen oktober en gaf me ook folders mee over anticonceptie dus as afspraak wilt me vriend ook echt meegaan want hij vind het niet normaal maarja ik klap helemaal dicht..

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jammer be benieuwd naar je foto!

@ knvs klinkt als endometriose wat jij hebt weet je dat?!

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Daar heb ik ook over nagedacht heb dat ook al aangegeven maar had het toen via internet en hij vind dat je nooit op internet moet kijken omdat mensen het dan zich aanpraten vind hij

12. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

Jan 8, 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    bij mijn komt met pendelen 1 jongen uit en bij mijn vriend ook.
    en daar komt ook uit dat ik deze maand zwanger raak.
    ik kan echt niet meer wachten met testen dus misschien doe ik het morgenvroeg wel.
    kan dat veel kwaad als ik het een dag eerder doen ik heb de testen van kv 2 voor 5.

13. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Tenenkrommende opmerking vind ik dat, kan daar zo enorm boos om worden! Niemand kan voor jou/jullie bepalen wanneer jij/jullie kinderen willen. Niemand kan die wens voelen. Niemand kan beslissen dat je daar nog niet klaar voor bent. Vind het ook altijd zo gemeen dat je leeftijd aan je capaciteiten wordt gelinkt. :x Alsof je gelijk perfect bent als je dertig bent..

Ik had het ook een soort van, in het ziekenhuis, een paar maanden na m'n operatie. Ik vroeg of ik nu weer alles mocht doen. Dus die vrouw zei ja en begon dingen op te noemen; wintersport, beweging, zo hard vallen als je wilt (nouja, dat is natuurlijk sowieso niet gezond, maar je begrijpt wat ik bedoel :p), enz. Dus toen zei ik grijnzend tegen m'n moeder: 'Nou mam, kan ik eindelijk met een gerust hart zwanger worden!' Nouuu, je had de walging in haar gezicht moeten zien joh! En dan die denigrerende toon in haar stem toen ze zei: 'Ja, als je dat ECHT zou willen.......'

Bahbahbah. :x

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou tijd voor een nieuwe HA dus....
    Juist omdat mensen tegenwoordig niet meer serieus genome worden door de HA gaan ze zelf op zoek....is erg genoeg!
    Hoeveel mensen hebben zo hun eigen ziekte wel niet gevonden omdat ze zelf op onderzoek uitgaan?
    Draait allemaal om geld want waarom onderzoeken ze niet wat je hebt en zeuren ze eerst zo lang.....juist kost veel geld;)

Sta op je strepen meid..!
    En te jong???? Jeetje wat een onzin! Ik was 24 toen ik zwanger was van de eerste....vol energie en levenslust heerlijk om dan mama te mogen worden!

15. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Spannend zeg duim voor je gwndaphetjuh.

Je kan het proberen we kijken wel met je mee :)

16. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Dankje je hebt helemaal gelijk.
    Want het is idd al erg genoeg dat ik het zelf moet zoeken en al met tegenzin naar zo'n arts moet gaan. Gelukkig gaat manlief mee en die is recht door zee ik klap altijd al gelijk dicht al ze zo reageren.

17. gwndaphnetjuh

gwndaphnetjuh Actief lid

Jan 8, 2013
    173
    0
    0
    werk in een winkel
    tilburg
    oke en als ik morgen vroeg zou doen hoe moet ik hem dan hier op zetten(sorry misschien domme vraag)

18. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    uhmm haha dat weet ik ook niet mis andere dames??

19. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Plaats reactie > iets verder naar onder 'Beheer bijlagen' > Bladeren > foto selecteren > uploaden > reactie versturen.

Zo ongeveer denk ik, kan zijn dat ik iets gemist heb. :)

20. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    @ SNEEEUW het sneewt hevig hier bij jullie ook?!

Share This Page