lees net hier ergens op forum dat die kruidvattesten soms ook op ovulatie reageren. misschien komt daar mijn vage streep dan wel vandaan.....
Hallo allemaal, Ik heb sinds gisteren last van allemaal pukkeltjes in mijn gezicht en op mijn rug. Normaal heb ik dit pas het weekend van mijn ongi, volgend weekend dus. Alleen is het nu ook erger dan ik normaal heb. Is dit ook een positief teken voor mij? Ik had weer genoeg bij te lezen zag ik, maar dat moet ik later maar ff doen. Moet nu eerst mijn man helpen met klussen in huis...
Wij gaan er dit jaar ook voor! Ik studeer in april af en heb dan net zoals jij 3 jaar baangarantie! Perfect! Hoop dat het snel lukt!
Juist heerlijk als hè rustig is.....ga eens kijken. De huisjes van landal zijn volgens mij ook mooier. En het zwembad is wel mooier van cp maar hoe vaak zwem je met die kleintjes he in een midweek 2 x denk ik...
Kan inderdaad een goed teken zijn. Omdat je hormonen gaan veranderen (vooral in het begin) kan je huid daarop reageren. Ik heb in de praktijk waar ik werk veel mensen die meer last van acne hebben tijdens hun zwangerschap. Toch zijn er ook mensen die juist een hele mooie huid krijgen. Zelf heb ik altijd veel last van acne, nu ben ik pas 6 weken zwanger maar toch moet ik zeggen dat ik geen pukkel meer in mijn gezicht heb. Ik hoop voor je dat dit een symptoom is!!
goedemiddag meiden weer een hoop bij te lezen gehad wat schrijven jullie veel hhaha @LOV ik zag je ovutestjes langs komen en wat vervelend dat je positief test terwijl dat nie mogelijk is als ik het goed heb gelezen. Hoop dat je snel aan je ronde kan beginnen knuff En ik zie dat je mischien weggaat van de week lekker zeg. @micchan ik vind die milka caramel zo lekker die tuc heb ik pas ook geprobeerd maar moet toch nog wennen aan die combi Hier mn piek ook nog nie gevonden test nu met CB zag vandaag wel aan de strip een 2e lichtere streep toen ik hem eruit haalde dus hoop dat die er elk moment aankomt zit nu op dag 15. Vorige maand had ik mn piek op dag 13 en die maand ervoor op dag 16. Mischien dat ik over 2uurtjes nog eens test. Nieuwe meiden welkom hoop dat het snel raak mag zn
@ nimme zit wel verschil in de testen.en ze zijn bijde van vandaag? Ik gebruik ze van sensitest. Helle tijd geen 2e streepje nu wel hier. Nu wachten dat hij donkerder dan de c lijn wordt Zal ook een foto uploaden Bekijk bijlage 300351
Jaaaa die met caramel is ook heel lekker! Weet je welke ze in Oostenrijk hebben? Milka met daarin stukjes Oreo! Die mis ik echt enorm hahahaha..
Ik heb vanmiddag kv bijgehaald omdat ik nu toch 2x per dag test dus dan is cb wel duur aan het worden maar heb hem net gedaan en op de kv zie je ook 2e streep nog geen knaller hoop morgen zal is kijken of ik mijne kan uploaden zo
QUOTE=knvs90;14354449]Ik heb vanmiddag kv ovutesten bijgehaald omdat ik nu toch 2x per dag test dus dan is cb wel duur aan het worden maar heb hem net gedaan en op de kv zie je ook 2e streep nog geen knaller hoop morgen zal is kijken of ik mijne kan uploaden zo[/QUOTE] Bekijk bijlage 300361 van boven naar onder de bovenste is CB van gisteren de 2e is ook CB is van vanmorgen 11.00 en de laatste van KV is van net 16.35. de dagen hiervoor CB getest en geen 2e lijn zichtbaar nu een kleintje dus hopen dat die gewoon morgen komt
Bekijk bijlage 300361 van boven naar onder de bovenste is CB van gisteren de 2e is ook CB is van vanmorgen 11.00 en de laatste van KV is van net 16.35. de dagen hiervoor CB getest en geen 2e lijn zichtbaar nu een kleintje dus hopen dat die gewoon morgen komt[/QUOTE] Jij zit al dicht bij je eisprong zo ik je bannen zie. Ik mag nog aantal dagen wachten Cb ovulatie kost toch 30-.?
Hihi.. hier even flink moeten lachen. Vriendlief maakt taco's. Hij vindt het zonde om, voor de 5 minuten dat die taco schelpen in de oven moeten, de oven aan te zetten. Dus hij denkt slim te zijn en ze te verwarmen in de magnetron.. je raad het al. Die dingen zijn helemaal zwart en 't stinkt hier een uur in de wind!
Dankje voor je reactie! Ik hoop er ook een beetje op dat dit betekent dat mijn hormonen nu anders zijn... Zondag hoop ik dat te weten!
Jij zit al dicht bij je eisprong zo ik je bannen zie. Ik mag nog aantal dagen wachten Cb ovulatie kost toch 30-.?[/QUOTE] ik had er 20 voor 37 euro via vitamines een webshop